Процедура закупівлі оголошена 02.11.2022 10:40. Дата останніх змін - 18.11.2022 09:25
Послуги з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2022-11-02-002822-a | |
| ID | 5350abe446444a389274ab93ccc5dbee |
Загальна очікувана вартість закупівлі
130`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЛАШАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 130`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
02.11.22
Період уточнень
до 07.11.22
Період оскаржень
до 07.11.22
Подання пропозицій
до 10.11.22
Кваліфікація переможця
з 10.11.22
Пропозиції розглянуті
з 11.11.22
Завершена
18.11.22
02.11.2022, 16:49
неправомірна вимога
Запитання щодо лоту Послуги з монтажу систем пожежної сигнал
В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.11.2022, 16:25)
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками виконання Послуги з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень.
Окрім того повідомляємо, що у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
Так, ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено, що оцінка протипожежного стану об'єкта - визначення відповідності приміщень, будівель, споруд та їх територій, технологічних процесів виробництв тощо вимогам чинних нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки. Також, визнчено, що роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Монтаж систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень на об’єктах, де система пожежної сигналізації встановлена, здійснюється після проведення їх перевірки. У разі коли система пожежної сигналізації перебуває у неробочому стані, монтаж інших систем здійснюється після відновлення її працездатності.
Ми як Замовник торгів зацікавлені в тому, щоб потенційний учасник у випадку перемоги відразу приступив до виконання робіт, а для цього він обов’язково повинен оглянути об’єкт та перевірити його технічний стан. Огляд об’єкту не передбачає зазначення вартості за яку Учасник може здійснити монтаж пожежної сигналізації. Тому не порушує в даній частині Принципи здійснення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту.
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками виконання Послуги з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень.
Окрім того повідомляємо, що у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
Так, ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено, що оцінка протипожежного стану об'єкта - визначення відповідності приміщень, будівель, споруд та їх територій, технологічних процесів виробництв тощо вимогам чинних нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки. Також, визнчено, що роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Монтаж систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень на об’єктах, де система пожежної сигналізації встановлена, здійснюється після проведення їх перевірки. У разі коли система пожежної сигналізації перебуває у неробочому стані, монтаж інших систем здійснюється після відновлення її працездатності.
Ми як Замовник торгів зацікавлені в тому, щоб потенційний учасник у випадку перемоги відразу приступив до виконання робіт, а для цього він обов’язково повинен оглянути об’єкт та перевірити його технічний стан. Огляд об’єкту не передбачає зазначення вартості за яку Учасник може здійснити монтаж пожежної сигналізації. Тому не порушує в даній частині Принципи здійснення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту.
02.11.2022, 16:50
дискримінація
Запитання щодо лоту Послуги з монтажу систем пожежної сигнал
Вимога: Також Учасник надає в складі пропозиції лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 20 денної давнини відносно дати подання пропозицій). Шановний Замовнику, надайте аргументоване пояснення, навіщо надавати такий лист?? Чим це законодавчо врегулювано?? Ця вимога є дискримінаційною та порушує прозорість проведення закупівлі ( ретельніше вивчайте регулюючий державні закупівлі Закон ст.5; ст.22 п.4 ). Наша Компанія має Ліцензію, видану ДСНС , яка видається на безстроковий термін. Інформацію про наявність Ліцензії можливо самостійно перевірити на вебсайті ДСНС за ЄДРПОУ Компанії. Така інформація не є таємницею і знаходиться у відкритих реєстрах ДСНС. Якщо, все ж таки замовити лист з ДСНС, то чекати на відповідь потрібно до 30 днів. Тим самим, Ваша вимога прописана для Учасника, який заздалегідь знав про оголошення даної закупівлі і завчасно отримав такий лист. Вимагаємо видалати дану дискримінаційну вимогу!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.11.2022, 16:26)
Доброго дня!!! За розглядом Вашої вимоги повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації передбачено, що Учасник закупівлі повинен надати в складі пропозиції лист погодження від органу ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 20 денної давнини відносно дати подання пропозицій). Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог тендерної документації, адже будь який Учасник закупівлі не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом. Крім того, для оцінки (перевірки) відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій та представників третьої сторони тощо. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт. Враховуючи вищевикладене, з метою контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами як Замовником торгів прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо закладу освіти та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
02.11.2022, 16:53
дискримінація
Запитання щодо лоту Послуги з монтажу систем пожежної сигнал
Шановний Замовнику! вимога до учасника: "...копії договорів (не менше двох).за ДК.." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має аналогічні договора не за ДК, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати ДК таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от за яким ДК підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.11.2022, 16:26)
У відповідності до вимог викладених в п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей
Відповідно до абз 2.п.45 «Особливостей» визначено, що У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Так, Замовником встановлено вимогу щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так Учасник на підтвердження відповідності вказаній вимозі тендерної документації повинен надати:
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, найменування організацій (замовника) з адресою та контактним телефонами, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання 2-х договорів, які виконувалися в 2021-2022 роках, разом із копієями таких договорів (без додатків) та оригіналами/копіями листів - відгук до договорів наданих у складі пропозиції про належне виконання учасником.
3.2. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили.
* - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання аналогічних послуг, які відноситься до того самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Стосовно того, що вважається аналогічним договором. Повідомляємо Учасника, що прпедмет закупівлі послуг визначається відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тому Замовником і зроблене Уточнення стосовно аналогічних договорів у відповідності до вимог чинного законодавства. Замовник зацікавлений в наявності в Учасника належного досвіду виконання саме аналогічних договорів по аналогічних Послугах з монтажу систем пожежної сигналізації.
Тому не вбачаємо за потрібне вносити зміни з вказаного питання. Окрім того у випадку відсутності вказаного досвіду виклонання аналогічних договорів Ви можете залучити досвід субпідрядних організацій/субпідрядників.
Відповідно до абз 2.п.45 «Особливостей» визначено, що У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Так, Замовником встановлено вимогу щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так Учасник на підтвердження відповідності вказаній вимозі тендерної документації повинен надати:
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, найменування організацій (замовника) з адресою та контактним телефонами, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання 2-х договорів, які виконувалися в 2021-2022 роках, разом із копієями таких договорів (без додатків) та оригіналами/копіями листів - відгук до договорів наданих у складі пропозиції про належне виконання учасником.
3.2. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили.
* - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання аналогічних послуг, які відноситься до того самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Стосовно того, що вважається аналогічним договором. Повідомляємо Учасника, що прпедмет закупівлі послуг визначається відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тому Замовником і зроблене Уточнення стосовно аналогічних договорів у відповідності до вимог чинного законодавства. Замовник зацікавлений в наявності в Учасника належного досвіду виконання саме аналогічних договорів по аналогічних Послугах з монтажу систем пожежної сигналізації.
Тому не вбачаємо за потрібне вносити зміни з вказаного питання. Окрім того у випадку відсутності вказаного досвіду виклонання аналогічних договорів Ви можете залучити досвід субпідрядних організацій/субпідрядників.