| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 06 січня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом від 28.10.2022 №43; тендерну пропозицію приватного підприємства СЕРВІСБУДТРАНС (далі – ПП «СЕРВІСБУДТРАНС»); повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2022 року; договір підряду від 18.11.2022 №63; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26.12.2022 року.
За результатами аналізу тендерної встановлено, що умови виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, зазначені у пункті 2 розділу 5 тендерної документації складені згідно статті 29 Закону № 922-VIII, проте з порушенням абзацу другого пункту 40 Постанови № 1178. Пункт 2 розділу 6 тендерної документації, також, не відповідає вимогам пункту 46 Постанови № 1178 в частині визначення строків укладання договору про закупівлю.
Крім того, умови про надання роз’яснень щодо тендерної документації передбачені пунктом 1 розділу 2 тендерної документації Замовника, не відповідають вимогам пункту 51 Постанови №1178, в частині строків надання роз’яснень.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації установлено, що учасником ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності матеріально-технічної бази у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника, а саме: пунктом 5 Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Учасник документально підтверджує наступні кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, довідка відповідно Додатку 6, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)) та зазначаються транспортні засоби, машини, механізми, обладнання, визначених технічним завданням (додаток 2 тендерної документації).
Пунктом 1 Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що відомості про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, наведеної у додатку 2 до тендерної документації, відповідно до розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника (без зазначення вартісних показників) (зазначені будівельні машини, механізми та механізовані інструменти мають співпадати з довідкою про наявність МТБ).
На виконання даної вимоги ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» надав довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 06.11.2022 №19, в якій вказав не повний перелік підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів при виконанні даних робіт, зокрема: крани баштові, вантажопідйомність 8 т; крани пневмоколісні, вантажопідйомність 25 т; крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 50-63 т, та інше всупереч вищеописаним вимогам додатку 2 до тендерної документації не зазначені в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Враховуючи зазначене, учасником ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника. Крім того, згідно додатку № 7 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в якому зазначено, що аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з будівництва, капітального ремонту або реконструкції гідротехнічних об’єктів чи споруд. Учасник ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 06.12.2022 № 21 про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначив інформацію про виконання договорів підряду на виконання робіт, укладених з КНП Великоберезнянська районна лікарня Великоберезнянської районної ради Закарпатської області та Відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту, культури й туризму Ставненської сільської ради, та надав копії зазначених договорів. Проте, предметом закупівлі зазначених договорів є «Капітальний ремонт опалення частини корпусів В.Березнянської РЛ в смт В.Березний,вул.. Штефаника 71» та «Капітальний ремонт приміщень санвузлів Стужицької загальноосвітньої школи І-ІІ Великоберезнянської районної ради Закарпатської області в с.Стужиця, 63 Великоберезнянського району», що не відповідає предмету аналогічного договору, який визначено Замовником, чим не дотримано вимоги додатку № 7 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір підряду від 18.11.2022 №63 на загальну суму 4 247 000,00 гривень.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 48 Постанови № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. |
|