Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 20.12.2022 13:59. Дата последнего редактирования мониторинга 24.01.2023 10:31

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2022-12-20-000013  
ID 91d27e5a252c42c8964d78a20230392d  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
20.12.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та вимогам Постанови № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 40, 46 та 51 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання Постанови № 710, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пунктів 40, 46, 51 та підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 09.01.2023 10:07  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 06 січня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом від 28.10.2022 №43; тендерну пропозицію приватного підприємства СЕРВІСБУДТРАНС (далі – ПП «СЕРВІСБУДТРАНС»); повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2022 року; договір підряду від 18.11.2022 №63; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26.12.2022 року. За результатами аналізу тендерної встановлено, що умови виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, зазначені у пункті 2 розділу 5 тендерної документації складені згідно статті 29 Закону № 922-VIII, проте з порушенням абзацу другого пункту 40 Постанови № 1178. Пункт 2 розділу 6 тендерної документації, також, не відповідає вимогам пункту 46 Постанови № 1178 в частині визначення строків укладання договору про закупівлю. Крім того, умови про надання роз’яснень щодо тендерної документації передбачені пунктом 1 розділу 2 тендерної документації Замовника, не відповідають вимогам пункту 51 Постанови №1178, в частині строків надання роз’яснень. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації установлено, що учасником ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності матеріально-технічної бази у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника, а саме: пунктом 5 Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Учасник документально підтверджує наступні кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, довідка відповідно Додатку 6, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)) та зазначаються транспортні засоби, машини, механізми, обладнання, визначених технічним завданням (додаток 2 тендерної документації). Пунктом 1 Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що відомості про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, наведеної у додатку 2 до тендерної документації, відповідно до розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника (без зазначення вартісних показників) (зазначені будівельні машини, механізми та механізовані інструменти мають співпадати з довідкою про наявність МТБ). На виконання даної вимоги ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» надав довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 06.11.2022 №19, в якій вказав не повний перелік підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів при виконанні даних робіт, зокрема: крани баштові, вантажопідйомність 8 т; крани пневмоколісні, вантажопідйомність 25 т; крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 50-63 т, та інше всупереч вищеописаним вимогам додатку 2 до тендерної документації не зазначені в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Враховуючи зазначене, учасником ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника. Крім того, згідно додатку № 7 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в якому зазначено, що аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з будівництва, капітального ремонту або реконструкції гідротехнічних об’єктів чи споруд. Учасник ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 06.12.2022 № 21 про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначив інформацію про виконання договорів підряду на виконання робіт, укладених з КНП Великоберезнянська районна лікарня Великоберезнянської районної ради Закарпатської області та Відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту, культури й туризму Ставненської сільської ради, та надав копії зазначених договорів. Проте, предметом закупівлі зазначених договорів є «Капітальний ремонт опалення частини корпусів В.Березнянської РЛ в смт В.Березний,вул.. Штефаника 71» та «Капітальний ремонт приміщень санвузлів Стужицької загальноосвітньої школи І-ІІ Великоберезнянської районної ради Закарпатської області в с.Стужиця, 63 Великоберезнянського району», що не відповідає предмету аналогічного договору, який визначено Замовником, чим не дотримано вимоги додатку № 7 тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «СЕРВІСБУДТРАНС» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір підряду від 18.11.2022 №63 на загальну суму 4 247 000,00 гривень. Слід зазначити, що відповідно до пункту 48 Постанови № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 09.01.2023 10:07  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Висновок подано на оскарження до Закарпатського окружного адміністративного суду  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 13.01.2023 10:19  
Дата создания 13.01.2023 10:19  
Дата открытия производства 23.01.2023  
Номер открытии производства 260/354/23  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.12.2022 № 33-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.12.2022 №33-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-10-29-000308-a 29.10.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 20.12.2022 00:00  
Дата публикации 20.12.2022 14:41  
Дата создания 20.12.2022 14:41  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40922492  
Адрес компании Ukraine, Закарпатська, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.) 
+38 (0 99) 555-05-13
kolodiynataliya86@gmail.com 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40922492  
Адрес компании Ukraine, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 66) 050-18-62
aberes431@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 20.12.2022 14:41 - 11.01.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 09.01.2023 10:07 - 24.01.2023 00:00