Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.11.2017 21:17. Дата останніх змін - 12.12.2017 16:49

Офісне устаткування та приладдя різне (Вироби канцелярські) (код ДК 021 2015 – 30190000-7). -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-17-003513-a  
ID a259723eb21d498db2b3f746694804f4  
Очікувана вартість закупівлі
8`899.56 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Офісне устаткування та приладдя різне (Вироби канцелярські) (код ДК 021 2015 – 30190000-7). Повний перелік позицій закупівлі в технічному завданні Додаток 1. Всього - 901 одиниць.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 8`899.56 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 44.50 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
17.11.17
Період уточнень
до 20.11.17
Подання пропозицій
до 23.11.17
Аукціон
24.11.17
Кваліфікація переможця
з 24.11.17
Пропозиції розглянуті
з 27.11.17
Завершена
12.12.17