Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.10.2022 23:43. Дата останніх змін - 04.11.2022 20:03

Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка – подрібнювач STARK KDL-180 або еквівалент) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-13-012778-a  
ID 9261a89edba94beea97f073a084acbec  
Очікувана вартість закупівлі
148`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 1.2.місцезнаходження замовника: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 1.3. ідентифікаційний код замовника: 33678185 1.4. категорія замовника: третя категорія замовників, відповідно до п.3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка – подрібнювач STARK KDL-180 або еквівалент). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (Додаток №4 до цього оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів: 1 шт. 4.2. місце поставки товарів: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 3 (трьох) робочих днів з дня подачі Замовником відповідної заявки, але не пізніше ніж до припинення чи скасування на всій території України та/або на території Київської області правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, але в будь-якому разі не пізніше, ніж до 31.12.2022. 6. Умови оплати: Розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 148000,00 грн з урахуванням ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 20.10.2022р. до 00 год 00 хв 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): 25.10.2022р. до 00 год 00 хв 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі 14. Джерело фінансування: кошти підприємтва 15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Любарець Костянтин Юрійович – заступник директора КП «Горянин», тел. тел. +380956130024, +380933617168, Е-mail: gorynin5@ukr.net 16. Інша інформація: Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. ...

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Горянин" Гірської сільської ради"  
Очікувана вартість закупівлі 148`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`480.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
13.10.22
Період уточнень
до 20.10.22
Подання пропозицій
до 25.10.22
Кваліфікація переможця
з 25.10.22
Пропозиції розглянуті
з 28.10.22
Завершена
04.11.22
Наразі немає жодного запитання від учасників