Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.08.2022 20:59. Дата останніх змін - 27.11.2022 00:00

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, код за ДК 021:2015 - 44610000-9 (Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів) - Інформація щодо скасування процедури

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-14-000100-a  
ID 0b0d1a02b6f041c8ace5ad2a00d4a6b7  
Очікувана вартість закупівлі
1`296`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 33678185; категорія замовника – третя категорія замовників, відповідно до п.3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, код за ДК 021:2015 - 44610000-9 (Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість товарів: 54 комплекти Місце поставки: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 296 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.11.2022 р. (за заявкою замовника, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня подачі заявки) 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 22.09.2022 00:00 7) умови оплати: Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником на підставі видаткової накладної або акту приймання-передачі шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично ЕСЗ 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Відсутня.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Горянин" Гірської сільської ради"  
Очікувана вартість закупівлі 1`296`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 12`960.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
14.08.22
Період уточнень
до 12.09.22
Період оскаржень
до 18.09.22
Подання пропозицій
до 22.09.22
Аукціон
22.09.22
Кваліфікація переможця
з 22.09.22
Торги відмінено
27.11.22
Дата оприлюднення інформації про відміну16.11.2022, 09:40
Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пояснення причин: Зважаючи на строк поставки товару, визначений тендерною документацією – до 01.11.2022 року, не маючи при цьому а ні технічної можливості, яку б надавала есз, а ні законодавчих підстав внесення змін до тендерної документації на етапі розгляду тендерних пропозицій, відповідно до - п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону (замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути), - пп. 1.1 п.
Виконано
Дата відміни закупівлі27.11.2022, 00:00
Кінцева дата періоду оскарження27.11.2022, 00:00