Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.08.2022 13:41. Дата останніх змін - 26.08.2022 00:02

Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка-кущоріз Femac DOC 201 або еквівалент)

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-10-005198-a  
ID f877c52c2cb045b9b8c7f5c0f84c88b2  
Очікувана вартість закупівлі
507`735.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 1.2.місцезнаходження замовника: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 1.3. ідентифікаційний код замовника: 33678185 1.4. категорія замовника: третя категорія замовників, відповідно до п.3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка-кущоріз Femac DOC 201 або еквівалент). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (Додаток №4 до цього оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів: 1 шт. 4.2. місце поставки товарів: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 3 (трьох) робочих днів з дня подачі відповідної заявки від Замовника, але не пізніше ніж до припинення чи скасування на всій території України та/або на території Київської області правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, але в будь-якому разі не пізніше, ніж по 31.12.2022. 6. Умови оплати: Розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 507735,00 грн (п’ятсот сім тисяч сімсот тридцять п’ять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 16.08.2022р. до 00 год 00 хв 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): 19.08.2022р. до 00 год 00 хв 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі 14. Джерело фінансування: кошти підприємтва 15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Любарець Костянтин Юрійович – заступник директора КП «Горянин», тел. тел. +380956130024, +380933617168, Е-mail: gorynin5@ukr.net 16. Інша інформація: ... Додатки до Оголошення: Додаток №1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги Додаток №2. Форма Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток №3. Проект договору Додаток №4. Технічне завдання

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Горянин" Гірської сільської ради"  
Очікувана вартість закупівлі 507`735.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`077.35 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.08.22
Період уточнень
до 16.08.22
Подання пропозицій
до 19.08.22
Кваліфікація переможця
з 19.08.22
Пропозиції розглянуті
з 23.08.22
Закупівля не відбулась
26.08.22

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка-кущоріз Femac DOC 201 або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 16310000-1 - Косарки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Україна, Київська область, село Гора, вул.Центральна, будинок 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки

Тендерна документація

Проект договору
Дод 3 до оголош - проект договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.08.2022 13:41
Версія документу від: 10.08.2022 13:41
ID: bae79fa900c84ee9b429e5c5fe4929e3
Технічний опис предмету закупівлі
Дод 4 до оголош - тз.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.08.2022 13:41
Версія документу від: 10.08.2022 13:41
ID: 271bab2a930845539314b11845ac4fc6
Нетипізований документ
Оголошення_косарка_по пост_169.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.08.2022 13:41
Версія документу від: 10.08.2022 13:41
ID: be70f00f6d7e46e4ae20d47783146474
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.08.2022 13:42
Версія документу від: 10.08.2022 13:42
ID: d1c3c4f166a846be8adf0ecb3b71e83a

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 16.08.2022 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 16.08.2022 00:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.08.2022 00:00  
Дата початку аукціону 19.08.2022 12:10  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Горянин" Гірської сільської ради"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33678185  
Юридична адреса 08324, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Центральна, 5  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 19.08.2022 00:01
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
507`735.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
507`735.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
23.08.2022 21:43