Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 22.08.2022 21:20. Дата останього редагування моніторингу 20.09.2022 16:33

Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-08-22-000042  
ID 9ced2be461ad40b483d9ba7376238d96  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
22.08.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 31.08.2022 № 634-22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 12.09.2022 16:22  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ», протокольне рішення від 16.08.2022, повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2022, договір про закупівлю від 31.08.2022 № 634-22, пояснення Замовника з копіями документів отримані через електронну систему закупівель 05.09.2022 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ПП «ФАРМА-ЛИТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 18 Додатку № 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось, надання, зокрема, гарантійного листа від виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника), яким підтверджується можливість та своєчасність постачання товару, який є предметом закупівлі, у необхідній кількості та у встановлені Замовником строки. У складі тендерної пропозиції ПП «ФАРМА-ЛИТ» відсутній гарантійний лист від виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника), який підтверджує можливість та своєчасність постачання наборів для епідуральної анестезії, в кількості 3 шт, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 18 Додатку № 5 тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 17 Додатку № 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності товару вимогам щодо якості безпеки, імперативно вимагалось, надання, копії свідоцтва про державну реєстрацію (виданого не раніше 2014 року відповідно до Постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») або декларацію (сертифікат) про відповідність вимогам технічного регламенту на кожне найменування з переліку виробів медичного призначення, що підтверджують можливість застосування товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності. На виконання вказаних вимог, учасником ПП «ФАРМА-ЛИТ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність вимогам технічного регламенту від 21.09.2020 № 69 якою не підтверджено можливість застосування наборів для епідуральної анестезії за результатами проходження процедури оцінки відповідності, так-як вказана декларація втратила чинність (чинна до 03.07.2022 року), чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 17 Додатку № 5 тендерної документації. Також, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 11 Додатку № 5 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось, надання листа згоди на погодження виконання умов договору учасником. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ» надано лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами від 11.08.2022 № 122 зміст якого не підтверджує надання згоди учасником на виконання умов договору, а лише несе інформацію про те, що учасник погоджується на внесення істотних умов договору зазначених в проекті договору до договору про закупівлю, а також зобов’язується не змінювати істотні умови договору після підписання договору про закупівлю до повного його виконання зобов’язань сторонами, крім випадків передбачених чинним законодавством, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 11 Додатку № 5 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ», як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як такого, що не відповідав іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 12.09.2022 16:22  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2022 № 33-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.08.2022 № 33-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-07-25-006884-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 29.08.2022 00:00  
Дата публікації 29.08.2022 21:31  
Дата створення 29.08.2022 21:31  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 304-12-32
berd.slava.83@i.ua 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 804-52-01
snizhana1978@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 29.08.2022 21:31 - 20.09.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 12.09.2022 16:22 - 27.09.2022 00:00