Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.08.2022 21:20. Дата последнего редактирования мониторинга 20.09.2022 16:33

Данные автоматических индикаторов риска. Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-08-22-000042  
ID 9ced2be461ad40b483d9ba7376238d96  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
22.08.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 31.08.2022 № 634-22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 12.09.2022 16:22  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ», протокольне рішення від 16.08.2022, повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2022, договір про закупівлю від 31.08.2022 № 634-22, пояснення Замовника з копіями документів отримані через електронну систему закупівель 05.09.2022 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ПП «ФАРМА-ЛИТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 18 Додатку № 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось, надання, зокрема, гарантійного листа від виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника), яким підтверджується можливість та своєчасність постачання товару, який є предметом закупівлі, у необхідній кількості та у встановлені Замовником строки. У складі тендерної пропозиції ПП «ФАРМА-ЛИТ» відсутній гарантійний лист від виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника), який підтверджує можливість та своєчасність постачання наборів для епідуральної анестезії, в кількості 3 шт, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 18 Додатку № 5 тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 17 Додатку № 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності товару вимогам щодо якості безпеки, імперативно вимагалось, надання, копії свідоцтва про державну реєстрацію (виданого не раніше 2014 року відповідно до Постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») або декларацію (сертифікат) про відповідність вимогам технічного регламенту на кожне найменування з переліку виробів медичного призначення, що підтверджують можливість застосування товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності. На виконання вказаних вимог, учасником ПП «ФАРМА-ЛИТ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність вимогам технічного регламенту від 21.09.2020 № 69 якою не підтверджено можливість застосування наборів для епідуральної анестезії за результатами проходження процедури оцінки відповідності, так-як вказана декларація втратила чинність (чинна до 03.07.2022 року), чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 17 Додатку № 5 тендерної документації. Також, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 11 Додатку № 5 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось, надання листа згоди на погодження виконання умов договору учасником. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ» надано лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами від 11.08.2022 № 122 зміст якого не підтверджує надання згоди учасником на виконання умов договору, а лише несе інформацію про те, що учасник погоджується на внесення істотних умов договору зазначених в проекті договору до договору про закупівлю, а також зобов’язується не змінювати істотні умови договору після підписання договору про закупівлю до повного його виконання зобов’язань сторонами, крім випадків передбачених чинним законодавством, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 11 Додатку № 5 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ», як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як такого, що не відповідав іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 12.09.2022 16:22  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2022 № 33-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.08.2022 № 33-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-07-25-006884-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 29.08.2022 00:00  
Дата публикации 29.08.2022 21:31  
Дата создания 29.08.2022 21:31  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 304-12-32
berd.slava.83@i.ua 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 804-52-01
snizhana1978@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 29.08.2022 21:31 - 20.09.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 12.09.2022 16:22 - 27.09.2022 00:00