| Описание |
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено. |
|
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 31.08.2022 № 634-22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ», протокольне рішення від 16.08.2022, повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2022, договір про закупівлю від 31.08.2022 № 634-22, пояснення Замовника з копіями документів отримані через електронну систему закупівель 05.09.2022 року.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ПП «ФАРМА-ЛИТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 18 Додатку № 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось, надання, зокрема, гарантійного листа від виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника), яким підтверджується можливість та своєчасність постачання товару, який є предметом закупівлі, у необхідній кількості та у встановлені Замовником строки.
У складі тендерної пропозиції ПП «ФАРМА-ЛИТ» відсутній гарантійний лист від виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника), який підтверджує можливість та своєчасність постачання наборів для епідуральної анестезії, в кількості 3 шт, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 18 Додатку № 5 тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 17 Додатку № 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності товару вимогам щодо якості безпеки, імперативно вимагалось, надання, копії свідоцтва про державну реєстрацію (виданого не раніше 2014 року відповідно до Постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») або декларацію (сертифікат) про відповідність вимогам технічного регламенту на кожне найменування з переліку виробів медичного призначення, що підтверджують можливість застосування товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності.
На виконання вказаних вимог, учасником ПП «ФАРМА-ЛИТ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність вимогам технічного регламенту від 21.09.2020 № 69 якою не підтверджено можливість застосування наборів для епідуральної анестезії за результатами проходження процедури оцінки відповідності, так-як вказана декларація втратила чинність (чинна до 03.07.2022 року), чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 17 Додатку № 5 тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ та пункту 11 Додатку № 5 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось, надання листа згоди на погодження виконання умов договору учасником.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ» надано лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами від 11.08.2022 № 122 зміст якого не підтверджує надання згоди учасником на виконання умов договору, а лише несе інформацію про те, що учасник погоджується на внесення істотних умов договору зазначених в проекті договору до договору про закупівлю, а також зобов’язується не змінювати істотні умови договору після підписання договору про закупівлю до повного його виконання зобов’язань сторонами, крім випадків передбачених чинним законодавством, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ та пункту 11 Додатку № 5 тендерної документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ФАРМА-ЛИТ», як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як такого, що не відповідав іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер. |
|