Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.02.2022 17:03. Дата останніх змін - 03.04.2022 01:04

«Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-18-003112-c  
ID 130202ee737b4f129ff19f1bff1f3e55  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-02-18-002640-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`069`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний заповідник "Замки Тернопілля"  
Очікувана вартість закупівлі 1`069`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`348.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 32`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
18.02.22
Період уточнень
до 25.02.22
Період оскаржень
до 03.03.22
Подання пропозицій
до 07.03.22
Аукціон
09.03.22
Кваліфікація переможця
з 09.03.22
Пропозиції розглянуті
з 23.03.22
Закупівля не відбулась
03.04.22
20.02.2022, 16:06. ID: UA-2022-02-18-003112-c.a1
Вимога (Скарга)
дискримінаційна вимога
Замовник зазначає: "Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір на виконання робіт/надання послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій на пам’ятках архітектури державного (національного) або місцевого значення." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників. Вимагаємо викласти її в наступній редакції: "Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір на виконання робіт/надання послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій"
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Враховуючи велике значення Державного історико-архітектурного заповідника в м. Збаражі Тернопільської області у справі збереження особливо цінних об’єктів історії, культури, архітектури, а також його роль у відродженні національно-культурних традицій, у січні 2005 року Указом Президента України заповіднику надано статус національного закладу, і перейменовано на Національний заповідник “Замки Тернопілля”.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Відповідно до вимог п. 1 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефонами, найменування виконаних робіт, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення та дату завершення виконання, який виконувався в період 2019 - 2021 років, разом із копією договору та оригіналом листа - відгуку до договору, наданого у складі пропозиції від замовника про належне виконання учасником даного договору.
*Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір на виконання робіт/надання послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій на пам’ятках архітектури державного (національного) або місцевого значення.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
Дана вимога встановлена з метою відбору надійних, з багаторічним досвідом та кваліфікованих надавачів послуг з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій саме на пам’ятках архітектури державного (національного) або місцевого значення, так як об’єкти визначені тендерною документацією для надання послуг вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій відносяться до об’єктів (клас наслідків СС3) (пам’ятки архітектури).
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Відповідь замовника: 23.02.2022 17:20
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
20.02.2022, 16:13. ID: UA-2022-02-18-003112-c.a2
Вимога (Скарга)
медичні книжки
Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки за формою 1-ОМК. Натомість, послуги з предмету закупівлі передбачають виконання робіт з підвищеної небезпеки, тому працівники підлягають медичному огляду у відповідності до наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за результатами якого видається медична довідка. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: «Копії медичних довідок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, за формою згідно з Додатком 8 до п.2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 4 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) Замовником прийнято рішення про встановлення вимоги для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), відповідно до якої останній повинен надати «Сканкопії з оригіналів медичних книжок за формою 1-ОМК та копії договорів страхування від нещасних випадків під час виконання службових обов’язків працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2 даного Додатку».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Разом з тим, Учасникам не заборонено додатково в складі пропозиції надавати і інші документи які він вважає за необхідне надати для підтвердження відповідності його працівників вимогам тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг та однакові для всіх.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу надавати послуги. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Відповідь замовника: 23.02.2022 17:22
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
20.02.2022, 16:14. ID: UA-2022-02-18-003112-c.a3
Вимога (Скарга)
дискримінаційна вимога
Згідно з вимогами п.15, п.16 НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні», згідно п.5, п.6, п.9, п.10. Постанови КМУ від 26.06.2013 № 444 «Порядок здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях» та п.1.5 наказу ДСНС України 06.06.2014 № 310 «Програма загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях» на підприємствах, в установах та організаціях із чисельністю працівників 50 і менше осіб навчання здійснюється шляхом проведення інструктажів за програмою загальної підготовки працівників. Таким чином, вимога щодо надання копій посвідчень працівників, які мають відношення до виконання договору, про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях є незаконною та дискримінаційною для підприємств-учасників, які мають чисельність працівників до 50 осіб. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання копій посвідчень працівників, які мають відношення до виконання договору, про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях з оголошення.
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 5 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати «Копії посвідчень про проходження працівниками Учасника, зазначеними у довідці згідно п. 2 даного Додатку, навчання за Програмою підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, яка затверджена ДСНС України».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
А тому, Учасник із чисельністю працівників 50 і менше осіб може (законодавством не заборонено) пройти навчання за Програмою підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, яка затверджена ДСНС України, що буде свідчити про належну кваліфікацію працівників та відповідність пропозиції учасника тендерній документації.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг та однакові для всіх.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу надавати послуги. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
А також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Відповідь замовника: 23.02.2022 17:25
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
20.02.2022, 16:21. ID: UA-2022-02-18-003112-c.a4
Вимога (Скарга)
дискримінаційна вимога
Замовник зазначає: "Наявність сертифікованого інженера з охорони праці підтверджується копією сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)». Відповідно до статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Послуги з предмету закупівлі не мають жодного відношення до будівництва, тому вимагаємо виключити вимогу щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці підтверджується копією сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)»
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення встановити наступний кваліфікаційний критерій, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до вимог п. 9 Додатку 5 до ТД (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати «Наявність сертифікованого інженера з охорони праці підтверджується копією сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)» наданого в складі пропозиції.».
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальні вимоги до працівників, їх кваліфікації що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Тендерною документацією не передбачено наявності саме в штаті сертифікованого інженера з охорони праці, учасники його можуть залучити на підставі договору ЦПХ та/або надання послуг або іншим способом не забороненим законодавством.
Разом з тим, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Відповідь замовника: 23.02.2022 17:27
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
20.02.2022, 16:36. ID: UA-2022-02-18-003112-c.a5
Вимога (Скарга)
дискримінаційна вимога щодо огляду об'єкту
"Для визначення точного об’єму робіт Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті." Вимога щодо обстеження об'єкту перед поданням пропозиції є дискримінаційною. Вимагаємо вилучити її з ТД
на Вашу Вимогу надаємо ґрунтовні пояснення.
Замовник керується вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно ст. 5 Закону, закупівля «Послуги з протипожежної обробки дерев’яних конструкцій дахів» Код ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції.
Ч. 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Додатком 2 до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Замовником встановлено вимогу «Для визначення точного об’єму робіт Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті.
На підтвердження виконання Учасником даної вимоги він повинен надати в складі тендерної пропозиції Акти обстеження об’єктів (складені в довільній формі), підписані керівником робіт Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки (клас наслідків СС3) Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні та складанні Актів на об’єктах, та Уповноваженою особою Замовника».
Надання вищевказаного документа не містить часових обмежень, а тому, потенційні учасники можуть в любий час звертатись до Замовника за обстеженням об’єктів та підписанням відповідних актів.
Крім того, Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону, а також обґрунтована обмеженими часовими рамками стосовно виконання робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та якісного їх виконання.
Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту.
Дана вимога не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Відповідь замовника: 23.02.2022 17:30
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду