Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.09.2017 18:56. Дата останніх змін - 16.11.2017 13:36

Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-22-002295-b  
ID 4fe15bd379954986a9304eaea227c758  
Очікувана вартість закупівлі
15`060`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Урядовий контактний центр  
Очікувана вартість закупівлі 15`060`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 75`300.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.09.17
Період уточнень
до 15.10.17
Період оскаржень
до 21.10.17
Подання пропозицій
до 25.10.17
Прекваліфікація
з 25.10.2017
Оскарження прекваліфікації
до 01.11.2017
Аукціон
02.11.17
Кваліфікація переможця
з 02.11.17
Пропозиції розглянуті
03.11.17
Завершена
16.11.17
14.10.2017, 20:54. ID: UA-2017-09-22-002295-b.b1
Вимога (Скарга)
Усунення порушень Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно розділу 3 Частини 2 Статті 22 закону України "Про публічні закупівлі", та п.6, Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, наша пропозиція не містить продукцію компанії CISCO, а містить відповідний еквівалент.

В той же час, п.4 Додатку 1 до Тендерної Документації включає "Оновлення (UPGRAD) існуючих ліцензій користувачів Upgrade to UC Manager Enhanced з підтримкою SWSS UPGRADES Upgrade to UC Manage"

Зазначимо, що оновлення продукції CISCO до нових версій продукції CISCO вимагає відповідних продуктів і ліцензій продуктів CISCO. Таким чином, Замовник незаконно передає контроль за цінами пропозицій та право вибору учасників стороній комерційній структурі. Зазначимо також, що безальтернативний вибір продукції одного виробника з посиланням на його торгову марку та продукт (конструкцію) - порушує розділ 3 Частини 2 Статті 22 закону України "Про публічні закупівлі"

Вимагаємо:

Виключити "Оновлення (UPGRAD) існуючих ліцензій користувачів Upgrade to UC Manager Enhanced з підтримкою SWSS UPGRADES Upgrade to UC Manage" з переліку товарів, що закуповується та використати для його закупівлі інші процедуру закупівлі відповідно до закону, відмінну від процедури "відкритих торгів".

Або

Вказати прямо, що Замовника задовольнить повний перехід на еквівелентний продукт іншого вироника.

Дане питання є принциповим, оскільки порушує наші права та унеможливлює нашу участь у торгах. Тому відмова Замовника вирішити вказане порушення закону буде мати наслідком оскарження цього порушення у встановлений законом спосіб та строки.
Шановний учасник! Урядовий контактний центр (далі - Замовник) на вашу вимогу надає наступну інформацію. Як випливає з назви, предметом закупівлі є «Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Ліцензійне програмне забезпечення для модернізації програмно-апаратного комплексу Урядового контактного центру) (код 48780000-9 за ДК 021:2015)». Необхідне програмне забезпечення призначене cаме для модернізації існуючого програмно-апаратного комплексу Урядового контактного центру. Тому у Додатку № 2 до тендерної документації міститься опис існуючого Програмно-технічного комплексу Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (ПТК НСОЗ), який зазначає конкретного виробника та марку вже встановленого у 2009 році програмного забезпечення.
З 2009 року Замовником використовується модель IP-телефонії на базі Cisco IP Contact Center Express, заміна якої наразі є недоцільною у зв’язку з тим, що призведе до зупинення цілодобової роботи урядової «гарячої лінії» та надання соціально важливих послуг населенню України. Таким чином, зазначення в тендерній документації виробника «Cisco» при формулюванні технічних специфікацій є обґрунтованим у зв’язку із вимогами щодо сумісності із існуючими в інформаційно-телекомунікаційній системі Замовника рішеннями. Внаслідок модернізації системи IP-телефонії Замовник планує отримати рішення, що відповідатимуть вимогам щодо продуктивності, швидкодії та надійності, зумовленими сферою діяльності Замовника. Ствердження, що «Замовник незаконно передає контроль за цінами пропозицій та право вибору учасників стороній комерційній структурі» є помилковим, тому що на ІТ-ринку існує значна кількість партнерів Представництва Cisco в Україні, які можуть брати участь у зазначеній закупівлі та ніщо не заважає пропонувати рішення, які будуть інтегруватись в існуючу інфраструктуру без зупинки працездатності урядової «гарячої лінії» загальнодержавного значення.
Замовника задовольнить перехід на еквівалентний продукт іншого виробника у разі відповідності технічним вимогам та уникнення зупинок основного сервісу та функціоналу урядової «гарячої лінії» 1545.
Таким чином, у кожного Учасника є передбачена Законом можливість пропонувати програмне забезпечення з характеристиками не гіршими ніж ті, що встановлені у технічних вимогах та визначену вимогами необхідність сумісності запропонованого рішення з існуючим та діючим програмно-технічним комплексом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
Якщо ви бажаєте запропонувати альтернативу, то вона повинна відповідати вимогам програмного забезпечення закупівлі № UA-2017-09-22-002295-b з урахуванням масштабованості, вимог до безпеки та QoS мережі. Таким чином, при пропозиції альтернатив, ви повинні врахувати необхідність повної заміни існуючої інфраструктури – заміни голосових шлюзів, існуючих телефонних пристроїв та інше, що зазначено у розділі короткого опису існуючого ПТК НСОЗ. Є ряд світових виробників, що пропонують аналогічні рішення, та ви можете вільно знайти їх у відкритих джерелах стосовно моніторингу ринку ІТ-систем.
Враховуючи викладене, зазначена вами вимога задоволенню не підлягає.
Відповідь замовника: 17.10.2017 17:58
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
20.10.2017, 20:35. ID: UA-2017-09-22-002295-b.b2
Скарга до АМКУ
щодо оскарження процедури закупівлі
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита В.Липківського, 45

Скаржник (Учасник): ТОВ "ІНТЕЛЕКТ- СЕРВІС "
04080, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 102
Код ЄДРПОУ: 22902418
тел/факс (044) 2067220

Замовник: Урядовий контактний центр
01001, Україна, Київ, Київ, Еспланадна, буд. 8/10


UA-2017-09-22-002295-b


Скарга щодо оскарження процедури закупівлі
Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Ліцензійне програмне забезпечення для модернізації програмно-апаратного комплексу Урядового контактного центру),
(код 48780000-9 за ДК 021:2015)



Державна установа "Урядовий контактний центр" код ЄДРПОУ 36521731; Місцезнаходження замовника 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 (далі – Замовник) проводить закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади») (далі – товар), про що розміщено оголошення: UA-2017-09-22-002295-b.

Однак, зазначена закупівля проводиться замовником з грубим порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.

1. Пункт 8 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація повинна містити опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 4.2 розділу 1. Загальні положення Тендерної документації: опис окремої частини закупівлі вказано, що дана закупівля на окремі частини (лоти) не поділяється, проте в пункті 1.4 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містіться вимога, що учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію у тому числі до визначеної у тендерній документації частини предмета (лота).
Також не визначено в якій саме частині і на які саме, предмет закупівлі поділяється на частини (лоти).

2. Пункти 4 - 6 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила: кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 4.1 розділу 1. Загальні положення Тендерної документації: назва предмета закупівлі, вказано що предметом закупівлі є Товар, проте в пункті 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (абзац 8) міститься вимога надати інформацію щодо субпідрядника у разі якщо при закупівлі робіт/послуг учасником передбачається залучення субпідрядника.
Проте, які саме вимагається надати учасником роботи та/або послуги при поставці зазначених товарів не вказано.
Також, це є порушенням п. 17 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки вимагається вказувати в тендерній документації у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

3. Пункти 14, 15 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 2.1 розділу 2 Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації: забезпечення тендерної пропозиції зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, проте пунктом 8.1 даного розділу вказано, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції.
Відтак, тендерною документацією не визначено: яке саме вимагається надати забезпечення щоб учасник мав право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію, при цьому не втративши своє тендерне забезпечення.

4. Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".

Однак, тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015: 48780000-9 — Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Ліцензійне програмне забезпечення для модернізації програмно-апаратного комплексу Урядового контактного центру), (код 48780000-9 за ДК 021:2015), зокрема Додаток № 1 “Тендерна пропозиція” містить вимогу надати Товар з посиланням на конкретну торговельну марку, фірму та виробника:





№ п/п




Найменування



Одиниця виміру




Кількість Ціна за
одиницю з урахуванням

(учасником зазначається вид податку та його ставка)*




Сума



1 Ліцензійне програмне забезпечення
телефонії Cisco Cоntact Centеr Ecspress (CCE) CCE and CVP Deployment Package M1 з підтримкою CON-ECMU-CCEPACM SWSS UPGRADES CCE and CVP
Deployment Package M1
















шт.


1


2 Ліцензійне програмне забезпечення ССЕ
для користувачів Packaged CCE Agent license promo for CCX Premium Customers з підтримкою SWSS UPGRADES Packaged CCE Promoti

119


3 Ліцензійне програмне забезпечення
MediaSense 10 Port Audio Session з підтримкою SWSS UPGRADES MediaSense 10 Port Audio Session

1


4 Оновлення (UPGRAD) існуючих ліцензій
користувачів Upgrade to UC Manager Enhanced з підтримкою SWSS UPGRADES Upgrade to UC Manage

250




5 Ліцензійне програмне забезпечення
«Уніфікований граничний елемент Cisco Virtual CUBE» CSR 1000V e-PAK 50Mbps AppX Package/SWSS UPGRADES CSR 1000V e-PAK 50Mbps AppX Package/Unified Border Element - Enterprise Edition 100 Sessions з підтримкою SNTC- 8X5XNBD Unified Border Element



1

6 Ліцензійне програмне забезпечення
Smiddle з інтеграцією до ПТК НСОЗ та підтримкою Smiddle support
1
7 Ліцензійне програмне забезпечення
серверної операційної системи Microsoft 10


SQLSvrStdCore 2016 RUS OLP 2Lic A Gov
CoreLic


8 Ліцензійне програмне забезпечення
серверної операційної системи Microsoft WinSvrSTDCore 2016 RUS OLP 2Lic A Gov CoreLic

96

9 Ліцензії доступу користувачів до серверної
операційної системи ІТ-сервісів Microsoft WinSvrCAL 2016 RUS OLP A Gov DvcCAL
200

10 Ліцензійне програмне забезпечення
поштового серверу Microsoft ExchgSvrStd 2016 RUS OLP A Gov
2


11 Ліцензії доступу користувачів до
поштового серверу (Microsoft ExchgStdCAL 2016 RUS OLP A Gov DvcCAL

200


12 Ліцензійне програмне забезпечення
VMware vSphere 6 платформи віртуалізації на 5 серверів з підтримкою VS6-STD-G- SSS-C (комплект з 2 ліцензій для кожного сервера)

5


13 Ліцензійне програмне забезпечення
VMware vCenter 6 системи управління платформи віртуалізації з підтримкою VCS6-STD-G-SSS-C

1


14 Послуги з установлення, налаштування та
інтеграції програмного з ПТК НСОЗ та іншим програмним забезпеченням існуючої Системи

1
Загалом:


Окрім того, в Додатку № 2 «Технічні вимоги» розділі 5.5. Вимоги до віртуальних машин також містяться вимоги до предмету закупівлі викладені з порушенням Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема:



vCPU

vRAM GB
vHDD GB

vNIC CPU
Reservation (MHz)
Cisco UCS-B BE7H-M4-K9
Unified CCE Rogger 4 6 230 2 5000
Unified CCE AW/HDS/DDS 4 16 830 2 5000
Unified CCE PG 2 6 80 1 4000
Unified CVP Server A 4 10 250 2 3000
Finesse 4 10 146 1 5000
Unified CVP OAMP Server 2 4 80 1 400
Unified Intelligence Center Publisher 4 16 200 1 5500
Unified Communications Manager
Publisher 2 8 110 1 3600
Unified Communications Manager
Subscriber 1 2 8 110 1 3600
Cisco UCS-B BE6M-M4-K9
MediaSense 2 8 600 2 3600
Cisco Virtual Cube 1 4 80 2
Cisco VVB (Virtualized
Browser) Voice 4 6 146 1
Cisco UCS-B BE7H-M4-K9
Unified CCE Rogger 4 6 230 2 5000
Unified CCE AW/HDS/DDS 4 16 830 1 5000
Unified CCE PG 2 6 80 1 4000
Unified CVP Server B 4 10 250 2 3000
Finesse 4 10 146 1 5000
Unified CVP Reporting
(optional) Server 4 6 518 1 1800
Unified Intelligence
Subscriber Center 4 16 200 1 5500
Unified Communications Manager
Subscriber 2 2 8 110 1 3600
Enterprise Chat and Email (C240 M4
servers only) 4 20 430 1 4000
Cisco UCS-B BE6M-M4-K9
MediaSense 2 8 600 2 3600
Cisco VVB
Browser) (Virtualized Voice 4 6 146 1


В розділі 6.2 Вимоги щодо придбання ліцензій також йде посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника


Назва Кількість
VMware vSphere Standard for 1 processor 10
Support VMware vSphere Standard for 1 processor 10
VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 1
Support VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 1

Також з порушеннями викладені вимоги до ліцензій Microsoft та впровадження сервісів (розділ 6.3):


Назва Кількість
Microsoft SQLSvrStdCore 2016 RUS OLP 2Lic A Gov CoreLic 10
Microsoft WinSvrSTDCore 2016 RUS OLP 2Lic A Gov CoreLic 96
Microsoft WinSvrCAL 2016 RUS OLP A Gov DvcCAL 200
Microsoft ExchgSvrStd 2016 RUS OLP A Gov 200
Microsoft ExchgStdCAL 2016 RUS OLP A Gov DvcCAL 2



Відтак, вимоги Замовника свідчіть, що тендерна документація порушує принципи здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; та недискримінація учасників; а також пункти 3-6, 8, 14-17 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Такі вимоги Замовника до предмету закупівлі викликають сумніви щодо неупередженості та об’єктивності до учасників процедури закупівлі, зокрема до їхньої можливості поставити зазначений товар.

Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”).

Також, тендерна документація Замовника порушує частини 2, 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, як вбачається з тендерної документації Замовника, в ній встановлені неоднозначні (незрозумілі) вимоги для учасників, що дають змогу Замовнику на власний розсуд, з порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” тлумачити тендерні пропозиції учасників.

Таким чином, на підставі частини 1, 9 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо прийняти рішення, якім зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.


Додаток:
Платіжне доручення №425 від 20.10.2017 року – 1 арк.
Залишено без розгляду