Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.01.2022 20:52. Дата останніх змін - 10.02.2022 09:58

ДК 021:2015 15240000-2 - Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-21-017592-b  
ID 95d7e31f3f3146979a6c2cc6307b0b6e  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-01-21-018153-b  
Очікувана вартість закупівлі
161`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"  
Очікувана вартість закупівлі 161`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`610.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 4`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.01.22
Період уточнень
до 27.01.22
Подання пропозицій
до 02.02.22
Кваліфікація переможця
з 02.02.22
Пропозиції розглянуті
з 03.02.22
Завершена
10.02.22

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Замовником здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 20 (двадцяти) календаних днів від дня поставки товару. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Учасником товару протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Сардина у власному соусі з додаванням олії
Класифікація за ДК 021:2015: 15241300-2 - Сардини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 кілограм
2)
Шпроти в олії
Класифікація за ДК 021:2015: 15241000-9 - Панірована риба та рибні консерви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограм
3)
Крабові палички
Класифікація за ДК 021:2015: 15241700-6 - Рибні палички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 кілограм
4)
Ікра мойви
Класифікація за ДК 021:2015: 15244200-2 - Рибна ікра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 кілограм

Тендерна документація

Нетипізований документ
ОГОЛОШЕННЯ консерви.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.01.2022 20:52
Версія документу від: 21.01.2022 20:52
ID: 98b364121985452ea1775ce4a62616a9
Проект договору
проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.01.2022 20:52
Версія документу від: 21.01.2022 20:52
ID: 853b622a7fed4820ba3e0d802c036d95
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.01.2022 20:52
Версія документу від: 21.01.2022 20:52
ID: 384eb09ab903483d92074c075e9cfba2

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії Розмір забезпечення пропозицій становить 4 500 гривень Строк дії забезпечення пропозиції становить не менше строку, протягом якого пропозиція учасника є дійсною 100 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Електронна банківська гарантія.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.01.2022
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,0 % від суми договору. Вид забезпечення – завдаток ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. лист згода укладання договору забезпечення . Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору повинен підписати договір забезпечення та внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді завдатку в розмірі 4 відсотки від суми договору.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.01.2022

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 27.01.2022 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 27.01.2022 00:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.02.2022 00:00  
Дата початку аукціону 02.02.2022 13:14  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03190515  
Юридична адреса 03179, Україна, Київська область, Киев, Київ,вул.Бударіна,3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 02.02.2022 00:03
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
158`900.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
Код ЄДРПОУ: 2050111067
158`900.00
Гривня з ПДВ
03.02.2022
15:49

Укладені договори

Номер договору
22/21
Дата підписання
09.02.2022
Дата початку дії
09.02.2022
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
158`900.00 Гривня без ПДВ