Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.01.2022 10:41. Дата останніх змін - 23.02.2022 10:43

Комп’ютерне обладнання -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-20-001023-c  
ID 2acf4d95ef504ecdb621c5370bfdf1d0  
Очікувана вартість закупівлі
297`775.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Жорсткий диск SSD SAS 960Gbps Mix Use 3 DWPD для сервера DELL VRTX, Service Tag CSW48P2

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКЕ МАШИНОБУДІВНЕ КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПРОГРЕС" ІМЕНІ АКАДЕМІКА О.Г.Івченко  
Очікувана вартість закупівлі 297`775.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`488.88 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.01.22
Період уточнень
до 31.01.22
Подання пропозицій
до 03.02.22
Аукціон
04.02.22
Кваліфікація переможця
з 04.02.22
Пропозиції розглянуті
з 11.02.22
Завершена
23.02.22
25.01.2022, 14:08. ID: UA-2022-01-20-001023-c.b1
Вимоги до замовника
Дискримінаційна умова тендерної документації
Шановний, Замовнику!
Нагадуємо що один з шести принципів закону «Про публічні закупівлі» (ст. 3 та ст. 5) - є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників.
Проаналізувавши Вашу вимогу, можна сказати що вона є "дискримінаційною", враховуючи наступне:
відповідно до вимог тендерної закупівлі, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель, але жоден дистриб’ютор не може надати такий лист декільком компаніям одночасно із зазначеними вимогами - це суперечить умовам вільної конкуренції.
Також зазначимо що для продажу (поставки) накопичувачів та оперативної пам'яті не обов'язково мати авторизаційний лист від виробника обладнання. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати SSD диск, який відповідає технічним характеристикам, згідно Додатку №3 до Конкурсної документації.
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги для відновлення добросовісної конкуренції та участі інших учасників які, можливо, нададуть кращі пропозиції та нижчу ціну, що є також одним із принципів, згідно статті 3 закону України "Про публічні закупівлі" - "максимальної економії та ефективності".
Дякуємо за увагу.
Доброго дня.
По суті наданого питання інформуємо, що Підприємство ДП «Івченко-Прогрес» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля.
Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа як від виробника, так і від офіційного представництва в Україні. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних представництв жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Отже, зазначена вимога та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дякуємо за запитання. Беріть учать у закупівлі з метою вибору для нас як Замовника, найбільш вигідної пропозиції.
Відповідь замовника: 26.01.2022 15:33
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду