Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.01.2022 16:31. Дата останніх змін - 10.02.2022 09:43

ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-19-010404-a  
ID 44a9eca62d1144afbcf759e61ea57ea9  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-01-19-014680-a  
Очікувана вартість закупівлі
199`850.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"  
Очікувана вартість закупівлі 199`850.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`998.50 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 5`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.01.22
Період уточнень
до 25.01.22
Подання пропозицій
до 31.01.22
Кваліфікація переможця
з 31.01.22
Пропозиції розглянуті
з 03.02.22
Завершена
10.02.22

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Замовником здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 20 (двадцяти) календаних днів від дня поставки товару. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Учасником товару протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Яйця курячі
Класифікація за ДК 021:2015: 03142500-3 - Яйця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50000 штуки

Тендерна документація

Нетипізований документ
ОГОЛОШЕННЯ яйця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2022 16:31
Версія документу від: 19.01.2022 16:31
ID: 89b7a5edbf8449529b83eb87d00a73aa
Проект договору
проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2022 16:31
Версія документу від: 19.01.2022 16:31
ID: 0a6488d3e214494fb2b48fa7dd596a78
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2022 16:32
Версія документу від: 19.01.2022 16:32
ID: 273f541a006e41de9c441a2763c27acf

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії . Розмір забезпечення пропозицій становить 5500 гривень Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику (бенефіціару) за нижче вказаними реквізитами суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 12.1 оголошення. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. електронна банківська гарантія.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.01.2022
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,0 % від суми договору. Вид забезпечення – завдаток. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору повинен підписати договір забезпечення та внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді завдатку в розмірі 4 відсотки від суми договору. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Уладання договру забезпечення та внесення завдатку до моменту укладання договору про закупівлю .
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.01.2022

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 25.01.2022 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 25.01.2022 00:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.01.2022 00:00  
Дата початку аукціону 31.01.2022 11:27  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03190515  
Юридична адреса 03179, Україна, Київська область, Киев, Київ,вул.Бударіна,3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 31.01.2022 00:01
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
197`500.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
Код ЄДРПОУ: 2050111067
197`500.00
Гривня з ПДВ
03.02.2022
15:46

Укладені договори

Номер договору
23/21
Дата підписання
09.02.2022
Дата початку дії
09.02.2022
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
197`500.00 Гривня без ПДВ