Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.01.2022 14:10. Дата останніх змін - 22.02.2022 01:24

растровий електронний мікроскоп (заявка 475 БІП) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-17-002336-c  
ID c4580fa872ea4ca0bdfe7f0a7feaef27  
Очікувана вартість закупівлі
10`572`045.08 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ"  
Очікувана вартість закупівлі 10`572`045.08 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 52`860.23 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.01.22
Період уточнень
до 09.02.22
Подання пропозицій
до 14.02.22
Кваліфікація переможця
з 14.02.22
27.01.2022, 15:44. ID: UA-2022-01-17-002336-c.b1
Вимоги до замовника
Виключення із ТД необґрунтованих вимог до предмета закупівлі
Шановні організатори! Наша компанія має можливість взяти участь в закупівлі і запропонувати високоякісну техніку всесвітньо визнаного бренду, що за основними робочими параметрами такого обладнання (такими як роздільна здатність, струм пучка тощо) перевершує вимоги технічного завдання. Однак, за певними другорядними параметрами характеристики обладнання, яке ми можемо запропонувати, не задовольняють вимогам ТЗ. Враховуючи інформацію про задачі, які будуть вирішуватися на РЕМ, надану у обґрунтуванні закупівлі, наявність у ТЗ встановлених вимог до таких другорядних характеристик не обґрунтована. Таким чином, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлення необґрунтованих вимог ТД має ознаки дискримінації щодо учасників, оскільки через наявні умови це позбавляє можливості подати тендерну пропозицію, що у свою чергу порушує права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у закупівлі, та порушує принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Так, підпункт 8 пункту 1 ТЗ містить вимогу до можливості зміни робочої відстані при роботі з енерго-дисперсійним аналізатором. Така вимога не може бути виконана в жодному РЕМ. Робоча відстань для ЕДС разом з кутом виходу фотонів визначається геометрією установки ЕДС детектора на камеру мікроскопа, яка є фіксованою, а отже зміна робочої відстані для ЕДС детектора не передбачена конструктивно. Вимагаємо виключити дану вимогу з наявних вимог до предмета закупівлі.
Добрий день, шановний Учасник!
Зміст п 1.8 стосується наявності додаткових систем пристрою. Вимоги стосовно робочої аналітичної відстані викладені у п.1.1.5, а всі сучасні растрові мікроскопи відповідають цим вимогам, тому Вашу вимогу відхилено.

Також звертаємо Вашу увагу, що у Конкурсній документації зазначено "Підприємство, що проводить закупівлю, не є замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Конкурс проводиться відповідно до норм наказу Державного підприємства “Прозорро” від 19.03.2019 № 10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності."
Відповідь замовника: 31.01.2022 09:49
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
27.01.2022, 22:02. ID: UA-2022-01-17-002336-c.b2
Вимоги до замовника
Щодо підпункту 6 пункту 1 технічного завдання
Шановні організатори! Наша компанія має можливість взяти участь в закупівлі і запропонувати високоякісну техніку всесвітньо визнаного бренду, що за основними робочими параметрами такого обладнання (такими як роздільна здатність, струм пучка тощо) перевершує вимоги технічного завдання.
Уважно вивчаючи обґрунтування до закупівлі та технічні вимоги до предмета закупівлі ми виявили вимоги, що можуть необґрунтовано (з технічної і функціональної точок зору), однак суттєво збільшувати вартість обладнання. У зв’язку з цим, з метою розширення потенційного кола учасників та для уникнення неефективного використання бюджетних коштів, пропонуємо внести наступні зміни до конкурсної документації в частині технічного завдання.
Підпункт 6 пункту 1 (Електронно-оптична колона) містить вимогу щодо комбінованої конструкції об’єктивної лінзи. Це суттєво збільшує вартість обладнання в порівнянні з суто електростатичною конструкцією. Хоча ні в описі застосування обладнання ні в інших розділах ТЗ не міститься обґрунтування необхідності саме такої конструкції. В той же час робочі параметри роздільної здатності електронно-оптичної системи можуть бути досягнуті і при електростатичній конструкції лінзи. Враховуючи положення п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення закупівлі з урахуванням принципів максимальної економії та ефективності, просимо виключити з наявних вимог ТД вимогу до конструктивних особливостей обладнання, а саме вимогу щодо наявності комбінованої конструкції об’єктивної лінзи у складі РЕМ.
Добрий день, шановний Учасник!
Наявність лінзи комбінованого типу є невід’ємною частиною сучасного мікроскопу та найкраще дозволяє вирівнювати аберації електронного пучка і виключити негативний вплив інших перешкод для отримання якісного зображення.
Також звертаємо Вашу увагу, що у Конкурсній документації зазначено "Підприємство, що проводить закупівлю, не є замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Конкурс проводиться відповідно до норм наказу Державного підприємства “Прозорро” від 19.03.2019 № 10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності."
Відповідь замовника: 01.02.2022 11:36
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
27.01.2022, 22:05. ID: UA-2022-01-17-002336-c.b3
Вимоги до замовника
Стосовно підпункту 9 пункту 1 технічного завдання
Шановні організатори! Наша компанія має можливість взяти участь в закупівлі і запропонувати високоякісну техніку всесвітньо визнаного бренду, що за основними робочими параметрами такого обладнання (такими як роздільна здатність, струм пучка тощо) перевершує вимоги технічного завдання. Однак, за певними другорядними параметрами характеристики обладнання, яке ми можемо запропонувати, не задовольняють вимогам ТЗ. Враховуючи інформацію про задачі, які будуть вирішуватися на РЕМ, надану у обґрунтуванні закупівлі, наявність у ТЗ встановлених вимог до таких другорядних характеристик не обґрунтована. Таким чином, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлення необґрунтованих вимог ТД має ознаки дискримінації щодо учасників, оскільки через наявні умови це позбавляє можливості подати тендерну пропозицію, що у свою чергу порушує права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у закупівлі, та порушує принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підпункт 9 пункту 1 містить вимогу щодо діапазону прискорювальної напруги від 0,05кВ. В той час, як більшість сучасних РЕМ мають прискорювальну напругу від 0,2кВ та функцію гальмування пучка, що дозволяє досягнути енергії падіння електронів на зразок до 0,02кВ. Зауважимо, що практичне цінність такої низької прискорювальної напруги, як 0,05кВ є сумнівною, оскільки при цьому суттєву роль починають відігравати хроматичні аберації, що значно погіршує роздільну здатність. В таких випадках доцільніше наявність у РЕМ та використання саме функції гальмування пучка. Задля усунення дискримінаційного характеру наявної вимоги ТД вимагаємо змінити дану вимогу на вимогу до діапазону прискорювальної наруги у межах 0,2-30кВ, або ж зазначити для нижньої межі енергію падіння електронів на зразок замість мінімальної прискорювальної напруги.
Добрий день, шановний Учасник!
Більшість сучасних мікроскопів здатні задовольнити вимоги стосовно прискорювальної напруги. Зміна діапазону напруги вимагає використання додаткового обладнання, наразі не вказаного у ТЗ. Також звертаємо Вашу увагу, що у технічному завдані вказано лише вимоги до діапазону, та не має зауважень, яким чином це буде досягнуто.
Також звертаємо Вашу увагу, що у Конкурсній документації зазначено "Підприємство, що проводить закупівлю, не є замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Конкурс проводиться відповідно до норм наказу Державного підприємства “Прозорро” від 19.03.2019 № 10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності."
Відповідь замовника: 01.02.2022 11:35
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
27.01.2022, 22:07. ID: UA-2022-01-17-002336-c.b4
Вимоги до замовника
Стосовно підпункту 2 пункту 4 (Робоча камера) технічного завдання
Шановні організатори! Наша компанія має можливість взяти участь в закупівлі і запропонувати високоякісну техніку всесвітньо визнаного бренду, що за основними робочими параметрами такого обладнання (такими як роздільна здатність, струм пучка тощо) перевершує вимоги технічного завдання. Однак, за певними другорядними параметрами характеристики обладнання, яке ми можемо запропонувати, не задовольняють вимогам ТЗ. Враховуючи інформацію про задачі, які будуть вирішуватися на РЕМ, надану у обґрунтуванні закупівлі, наявність у ТЗ встановлених вимог до таких другорядних характеристик не обґрунтована. Таким чином, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлення необґрунтованих вимог ТД має ознаки дискримінації щодо учасників, оскільки через наявні умови це позбавляє можливості подати тендерну пропозицію, що у свою чергу порушує права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у закупівлі, та порушує принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підпункт 2 пункту 4 (Робоча камера) містить вимогу до висоти внутрішнього розміру робочої камери. Зазначимо, що в такому формулюванні даний параметр є невизначеним, оскільки внутрішній об’єм камери має дуже складну геометрію, особливо у вертикальному напрямку, що унеможливлює виділення якогось конкретного параметру висоти. Більш того, сам по собі цей параметр не є визначальним щодо функцій і параметрів мікроскопа і, як такий немає жодного практичного значення. Задля усунення дискримінаційного характеру ТД вимагаємо виключити дану вимогу.
Добрий день, шановний Учасник!
Розмір камери обрано з урахуванням можливих дослідницьких задач. Ми згодні, що растровий електронний мікроскоп, це дуже складний пристрій, та конфігурацію його складових частин неможливо описати одним чи двома розмірами, в тому числі внутрішній розмір робочої камери. Практично кожен сучасний мікроскоп може комплектуватися трьома розмірами камери: маленькою, середньою чи великою. Вимога, що наведена у даному документі, відповідає великому розміру камери.

Також звертаємо Вашу увагу, що у Конкурсній документації зазначено "Підприємство, що проводить закупівлю, не є замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Конкурс проводиться відповідно до норм наказу Державного підприємства “Прозорро” від 19.03.2019 № 10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності."
Відповідь замовника: 01.02.2022 11:34
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
27.01.2022, 22:09. ID: UA-2022-01-17-002336-c.b5
Вимоги до замовника
Стосовно підпункту 2 та підпункту 4 пункту 5 (Столик зразків) технічного завдання
Шановні організатори! Наша компанія має можливість взяти участь в закупівлі і запропонувати високоякісну техніку всесвітньо визнаного бренду, що за основними робочими параметрами такого обладнання (такими як роздільна здатність, струм пучка тощо) перевершує вимоги технічного завдання. Однак, за певними другорядними параметрами характеристики обладнання, яке ми можемо запропонувати, не задовольняють вимогам ТЗ. Враховуючи інформацію про задачі, які будуть вирішуватися на РЕМ, надану у обґрунтуванні закупівлі, наявність у ТЗ встановлених вимог до таких другорядних характеристик не обґрунтована. Таким чином, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлення необґрунтованих вимог ТД має ознаки дискримінації щодо учасників, оскільки через наявні умови це позбавляє можливості подати тендерну пропозицію, що у свою чергу порушує права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у закупівлі, та порушує принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимоги підпункту 2 пункту 5 (Столик зразків) та підпункту 4 пункту 5 при несуттєвих відмінностях звужують коло потенційних учасників. Задля надання можливості подати тендерну пропозицію учасникам, що можуть запропонувати аналогічне обладнання, вимагаємо внести змінити до ТД, встановивши вимогу до діапазону переміщення по X, Y, і Z 100х100х50мм, а вимогу до точності відтворення координат столика - не більш 3 мкм.
Добрий день, шановний Учасник!
Розміри столика зразків вказані із врахуванням вимоги до розміру робочої камери.
Також звертаємо Вашу увагу, що у Конкурсній документації зазначено "Підприємство, що проводить закупівлю, не є замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Конкурс проводиться відповідно до норм наказу Державного підприємства “Прозорро” від 19.03.2019 № 10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності."
Відповідь замовника: 01.02.2022 11:33
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
27.01.2022, 22:11. ID: UA-2022-01-17-002336-c.b6
Вимоги до замовника
Стосовно пункту 6 (Розмір зразків) технічного завдання
Шановні організатори! Наша компанія має можливість взяти участь в закупівлі і запропонувати високоякісну техніку всесвітньо визнаного бренду, що за основними робочими параметрами такого обладнання (такими як роздільна здатність, струм пучка тощо) перевершує вимоги технічного завдання. Однак, за певними другорядними параметрами характеристики обладнання, яке ми можемо запропонувати, не задовольняють вимогам ТЗ. Враховуючи інформацію про задачі, які будуть вирішуватися на РЕМ, надану у обґрунтуванні закупівлі, наявність у ТЗ встановлених вимог до таких другорядних характеристик не обґрунтована. Таким чином, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлення необґрунтованих вимог ТД має ознаки дискримінації щодо учасників, оскільки через наявні умови це позбавляє можливості подати тендерну пропозицію, що у свою чергу порушує права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у закупівлі, та порушує принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт 6 (Розмір зразків). Вимоги даного пункту з одного боку викладений не достатньо чітко і допускають неоднозначні трактування, але у той же час можуть обмежувати коло потенційних учасників. Задля усунення можливого дискримінаційного характеру наявної вимоги ТД та для розширення кола учасників, вимагаємо викласти дану вимогу в наступному формулюванні: Діаметр до 120мм і вага до 500г при повній рухомості столика, до 3кг без нахилу. Максимальна висота зразка на столику 80мм на аналітичній робочій відстані.
Добрий день, шановний Учасник!
Вашу вимогу щодо розміру зразків відхилено. Також звертаємо Вашу увагу, що у Конкурсній документації зазначено "Підприємство, що проводить закупівлю, не є замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Конкурс проводиться відповідно до норм наказу Державного підприємства “Прозорро” від 19.03.2019 № 10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності."
Відповідь замовника: 31.01.2022 09:45
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена