Процедура закупівлі оголошена 14.01.2022 17:12. Дата останніх змін - 01.07.2022 00:04
прилади охоронної сигналізації -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2022-01-14-006803-a | |
| ID | 44c03c56e2cd41aebe2a47ac49a2d2f4 |
Очікувана вартість закупівлі
8`500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 8`500`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 85`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 255`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
14.01.22
Період уточнень
до 05.02.22
Період оскаржень
до 11.02.22
Подання пропозицій
до 15.02.22
Прекваліфікація
з 15.02.2022
Оскарження прекваліфікації
до 01.03.2022
Аукціон
01.03.22
Кваліфікація переможця
з 01.03.22
Пропозиції розглянуті
30.03.22
Торги відмінено
01.07.22
20.01.2022, 10:41
Порушено порядок визначення предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник. Просимо Вас надати пояснення, якими документами Ви керувалися коли формували технічне завдання?
Позиції: 97,98,273,274,275,276,277,284,285,286-302,311-331 не підпадають під код ДК 021:2021 : 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації.
Просимо Вас уважно вивчити ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі затверждений наказом від 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.
Вимагаємо прибрати позиції, які непідпадають під даний код класифікатора та незвужувати коло потенційних учасників. Якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми будемо змушені звернутися до АМКУ!
Позиції: 97,98,273,274,275,276,277,284,285,286-302,311-331 не підпадають під код ДК 021:2021 : 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації.
Просимо Вас уважно вивчити ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі затверждений наказом від 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.
Вимагаємо прибрати позиції, які непідпадають під даний код класифікатора та незвужувати коло потенційних учасників. Якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми будемо змушені звернутися до АМКУ!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.01.2022, 14:09)
Шановний Учаснику, Замовником було визначено предмет закупівлі у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зокрема, п. 22, 34 ч. 1 ст. 1), а також Порядку, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, а саме, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до абзацу другого частини десятої статті 3 Закону № 922-VIII замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону
Відповідно до річного плану закупівлі, а також оголошення про проведення закупівлі, предмет закупівлі визначено згідно коду ДК 021:2015 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації. Згідно ДК 021:2015 зазначений код включає в себе: системи виявлення пожежі, системи пожежної сигналізації, системи охоронної сигналізації.
Зазначені системи описані в ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, ДСТУ CLC/TS 50131-2-9:2017 та ін.. Даними стандартами передбачено вимоги щодо кабелів та інших елементів, які є складовою відповідних систем. Таким чином Замовником не порушено норм при визначенні предмету закупівлі.
Відповідно до абзацу другого частини десятої статті 3 Закону № 922-VIII замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону
Відповідно до річного плану закупівлі, а також оголошення про проведення закупівлі, предмет закупівлі визначено згідно коду ДК 021:2015 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації. Згідно ДК 021:2015 зазначений код включає в себе: системи виявлення пожежі, системи пожежної сигналізації, системи охоронної сигналізації.
Зазначені системи описані в ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, ДСТУ CLC/TS 50131-2-9:2017 та ін.. Даними стандартами передбачено вимоги щодо кабелів та інших елементів, які є складовою відповідних систем. Таким чином Замовником не порушено норм при визначенні предмету закупівлі.
20.01.2022, 10:53
Дискримінаційні вимоги до учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога, що Обов’язкова наявність в учасника комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера. Просимо виключити дискримінацйну вимогу наявності комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера, оскільки на підприємстві директор може виконувати обов'язки бухгалтера та комірника. Тому ми не зобов'язані мати ні бухгалтера, ні головного бухгалтера, ні комірника а ні завідуючого складом.
Вимагажмо виключити дискримінаційні вимоги до учасників, в іншому разі звернемося в АМКУ!
Вимагажмо виключити дискримінаційні вимоги до учасників, в іншому разі звернемося в АМКУ!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.01.2022, 18:08)
На Ваше запитання надаємо грунтовні пояснення. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення процедури закупівлі. У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій, які необхідні для забехпечення виконання договору. Така вимога встановлена для відбору найкращих постачальників, які мають можливість здійснити поставку якісного товару на якісному рівні та мати можливість забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевказане, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
20.01.2022, 10:57
Дискримінаційні вимоги до учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога, що Обов’язкова наявність в учасника не менше 2 (двох) інженерно-технічних працівників із знанням асортименту товару, що є предметом закупівлі.
Просимо надати посилання на чинне законодавство, яким передбачено, що організації які продають дане обладнання зобов'язані мати в штаті нженерно-технічних працівників із знанням асортименту товару, що є предметом закупівлі???
Вимагажмо виключити дискримінаційні вимоги до учасників, в іншому разі звернемося в АМКУ!
Просимо надати посилання на чинне законодавство, яким передбачено, що організації які продають дане обладнання зобов'язані мати в штаті нженерно-технічних працівників із знанням асортименту товару, що є предметом закупівлі???
Вимагажмо виключити дискримінаційні вимоги до учасників, в іншому разі звернемося в АМКУ!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.01.2022, 18:09)
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення. У відповідь на Ваше питання зазначаємо: оскільки Відкриті торги з публікацією англійською мовою оголошено на закупівлю значної кількості товару, використання яких передбачає складний технологічний процес, тому для коректного підбору якісного товару та поставки в терміни визначені Замовником потрібна достатня кількість лише фахових працівників із досвідом роботи працівників.
Оскільки товар, що є предметом даної закупівлі, Замовник використовує на об’єктах замовників охоронних послуг, які в свою чергу вимагають від Управління поліції охорони у Сумській області надання якісного обладнання, а також надання консультацій, щодо технологічних якостей того чи іншого приладу, ми як Замовники маємо бути впевнені в тому, що отримаємо: якісний товар; вчасну доставку; вичерпні консультації, а також відповідні документи згідно чинного законодавства, передбачені для даного виду товару.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення процедури закупівлі.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно, з метою уникнення випадків несвоєчасного постачання, а також постачання товару неналежної якості, та такого що не відповідає вимогам встановлених Замовником, Учасник (Постачальник) зі своєї сторони повинен надати і забезпечити безперебійну роботу Замовника, своєчасного відвантаження товару без затримок, своєчасності доставки товару, проведення гарантійного ремонту, страхування товару, технічної консультації інженерів Замовника.
Оскільки товар, що є предметом даної закупівлі, Замовник використовує на об’єктах замовників охоронних послуг, які в свою чергу вимагають від Управління поліції охорони у Сумській області надання якісного обладнання, а також надання консультацій, щодо технологічних якостей того чи іншого приладу, ми як Замовники маємо бути впевнені в тому, що отримаємо: якісний товар; вчасну доставку; вичерпні консультації, а також відповідні документи згідно чинного законодавства, передбачені для даного виду товару.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення процедури закупівлі.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно, з метою уникнення випадків несвоєчасного постачання, а також постачання товару неналежної якості, та такого що не відповідає вимогам встановлених Замовником, Учасник (Постачальник) зі своєї сторони повинен надати і забезпечити безперебійну роботу Замовника, своєчасного відвантаження товару без затримок, своєчасності доставки товару, проведення гарантійного ремонту, страхування товару, технічної консультації інженерів Замовника.
20.01.2022, 12:03
Уточнення
Загальне запитання щодо оголошення
Вами встановлено вимогу до учасників: 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи, скріплена печаткою Учасника, про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями договорів укладеного в період 2019-2021 рр. (не менше одного), копіями відгуків відповідно до копії договору та копії видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання - передачі товару/-ів;
При наданні договору, зазначеного у цьому пункті учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.
Просимо Вас доповнити даний пункт, що аналогічними можуть бути договори із постачання та/або постачання із монтажем охоронного обладнання та/або пожежного обладнання оскільки в даній закупівлі наявне не лише прилади до охоронної сигналізації....
Дякуємо за порозуміння!
При наданні договору, зазначеного у цьому пункті учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.
Просимо Вас доповнити даний пункт, що аналогічними можуть бути договори із постачання та/або постачання із монтажем охоронного обладнання та/або пожежного обладнання оскільки в даній закупівлі наявне не лише прилади до охоронної сигналізації....
Дякуємо за порозуміння!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.01.2022, 18:10)
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. У відповідь на Ваше питання зазначаємо:
Аналогічним договором у розумінні даної закупівлі є поставка товару. Аналогічним буде вважатися договір на поставку будь-якого обладнання згідно з технічним завданням, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації.
Аналогічним договором у розумінні даної закупівлі є поставка товару. Аналогічним буде вважатися договір на поставку будь-якого обладнання згідно з технічним завданням, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації.
22.01.2022, 21:31
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога, що Обов’язкова наявність в учасника не менше 2 (двох) інженерно-технічних працівників із знанням асортименту товару, що є предметом закупівлі. ПРОСИМО НАДАТИ ПОСИЛАННЯ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЯКИМ ПЕРЕДБАЧЕНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, що організації які продають дане обладнання зобов'язані мати в штаті інженерно-технічних працівників із знанням асортименту товару, що є предметом закупівлі??? Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги до учасників, в іншому разі звернемося в АМКУ!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.01.2022, 14:17)
Шановний Учаснику, доброго дня! Повідомляємо, що для коректного підбору якісного товару та поставки в терміни визначені Замовником потрібна достатня кількість виключно фахових із досвідом роботи працівників. Оскільки товар, що є предметом даної закупівлі, Замовник використовує на об’єктах замовників охоронних послуг, які в свою чергу вимагають від Управління поліції охорони у Сумській області надання якісного обладнання, а також надання консультацій, щодо технологічних якостей того чи іншого приладу, ми як Замовники маємо бути впевнені в тому, що отримаємо: якісний товар; вчасну доставку; вичерпні консультації, а також відповідні документи згідно чинного законодавства, передбачені для даного виду товару. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення процедури закупівлі. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
22.01.2022, 21:37
Некоректні відповіді та порушення Законодавства
Загальне запитання щодо оголошення
На питання: "Доброго дня! Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога, що Обов’язкова наявність в учасника комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера. Просимо виключити дискримінацйну вимогу наявності комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера, оскільки на підприємстві директор може виконувати обов'язки бухгалтера та комірника. Тому ми не зобов'язані мати ні бухгалтера, ні головного бухгалтера, ні комірника а ні завідуючого складом. Вимагажмо виключити дискримінаційні вимоги до учасників, в іншому разі звернемося в АМКУ!", Вами було надано відповідь :"На Ваше запитання надаємо грунтовні пояснення. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення процедури закупівлі. У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій, які необхідні для забехпечення виконання договору. Така вимога встановлена для відбору найкращих постачальників, які мають можливість здійснити поставку якісного товару на якісному рівні та мати можливість забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевказане, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»".
Вважаємо дану відповідь некоректною, та такою що невідповідає нормам чинного Законодавства України, оскільки жодним Законодавчим Актом, жодному із замовників ненадано прав для вимагання від учасників наявність у штаті працівників, які непередбачені чинним Законодавством. Кожен учасник, юридична особа та/або фізична особа-підприємець самі вирішують які працівники їм потрібні для провадження господарської діяльності.
Вимагаємо видалити вісі дискримінаційні вимоги із тендерної документації, та не звужувати коло потенційних учасників!!!!!!!!!!!!
Вважаємо дану відповідь некоректною, та такою що невідповідає нормам чинного Законодавства України, оскільки жодним Законодавчим Актом, жодному із замовників ненадано прав для вимагання від учасників наявність у штаті працівників, які непередбачені чинним Законодавством. Кожен учасник, юридична особа та/або фізична особа-підприємець самі вирішують які працівники їм потрібні для провадження господарської діяльності.
Вимагаємо видалити вісі дискримінаційні вимоги із тендерної документації, та не звужувати коло потенційних учасників!!!!!!!!!!!!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.01.2022, 14:19)
Доброго дня! Шановний Учаснику, повідомляємо, що пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення процедури закупівлі. У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій, які необхідні для забехпечення виконання договору. Така вимога встановлена для відбору найкращих постачальників, які мають можливість здійснити поставку якісного товару на якісному рівні та мати можливість забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевказане, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»