Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.12.2021 18:26. Дата останніх змін - 24.06.2022 12:12

Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-30-002266-a  
ID ec1f43186faf432d81a1d7e9a0e2cd1d  
Очікувана вартість закупівлі
1`629`129`331.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Будівельна довжина ділянки складає 2 490 м

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 1`629`129`331.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 16`300`000.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 8`145`646.66 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
30.12.21
Період уточнень
до 14.02.22
Період оскаржень
до 20.02.22
Подання пропозицій
до 24.02.22
Прекваліфікація
з 24.02.2022
Оскарження прекваліфікації
до 31.03.2022
Аукціон
01.04.22
Кваліфікація переможця
з 01.04.22
Пропозиції розглянуті
27.04.22
Завершена
24.06.22
23.01.2022, 20:40
Опубліковано два тендера на один об'єкт
Загальне запитання щодо оголошення
В системі Прозорро опубліковано 2 тендера на один об'єкт: Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі. Будівельна довжина ділянки складає 2 490 м, Ціна : 1 629 129 331 грн
Ідентифікатори закупівлі різні:
1. UA-2021-12-30-002162-b
2. UA-2021-12-30-002266-a
Дане порушення є приводом для оскарження в подальшому Переможця торгів.
Прошу внести роз’яснення для цих двох тендерів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.01.2022, 11:20)
Протокольне РІШЕННЯ № 02
від «24» січня 2022 року
про відміну тендеру
уповноваженої особи, фахівця з публічних закупівель
— Дєлієргієв Геннадій Георгійович—,
відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради




Дєлієргієв Геннадій Георгійович, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, у зв’язку з допущенням технічної помилки при оголошені закупівлі, на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИРІШИВ:

1. Відмінити тендер (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-30-002162-b) на закупівлю робіт: «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» ДК 021:2015 – 45221000 – 2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів» – будівельна довжина ділянки складає 2 490 м, у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: в оголошені торгів не зазначено інформація про умови забезпечення тендерних пропозиції.
2. Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель відповідно до ч.7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».






Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Дєлієргієв Г. Г.
м. п. (підпис)
25.01.2022, 15:27
Шановний Замовнику!
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" передбачено, що "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі." та далі йде інформація про вимоги до складання договірної ціни.
Чи потрібно надавати розрахунок договірної ціни на етапі подання тендерної пропозиції? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.01.2022, 10:36)
Дякуємо за запитання. Ні не потрібно.
26.01.2022, 22:37
Кваліфікаційна частина
Загальне запитання щодо оголошення
Замовником у тендерній документації чітко не визначено необхідний перелік техніки, який потрібно підтвердити. Чи не бажає Замовник внести зміни до ТД та визначити більш конкретний перелік необхідної техніки та обладнання для уникнення в майбутньому непорозумінь. Теж саме стосується працівників та аналогічного досвіду.

Не дуже зрозуміло, чому умови щодо підтвердження аналогічного досвіду такі прості ?? Все що треба надати для підтвердження це виконаний договір. Тобто договір за яким було виконано ремонт 100 метрів вулиці в селищі теж підходить ? Замовник допустить такого учасника до виконання об'єкту на 1,6 млрд грн. ?
Такі тендерні документації, де немає чітких умов, наштовхують на думку про корупційну складову в проведені такої закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.01.2022, 16:14)
За результатами ретельного аналізу, з урахуванням вивчення практики проведення успішних аналогічних процедур закупівель, з метою недопущення зриву процесу проведення торгів та створення найбільш сприятливих умов для конкуренції, рішенням Уповноваженої особи Замовника буде внесені зміни до ТД
27.01.2022, 10:55
Трудові книжки зберігають працівники.
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно Закону України від 5 лютого 2021 року № 1217-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” наше підприємство роздало трудові книжки на руки нашим працівникам.
Для того щоб зібрати трудові книжки у працівників необхідно додатковий час, т.я. роботи їми виконуються по всій Україні
Може достатньо наказа, штатного розпису .
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.01.2022, 16:40)
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі по тексту Закон) запроваджено перехідний 5-річний період (до 10.06.2026), протягом якого роботодавці повинні передати до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) відомості з трудових книжок працівників, працевлаштованих до 10.06.2021. Такі відомості на підставі п. 2 розділу ІІ Закону мають подавати у порядку та строки, встановлені Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері трудових відносин».
На даний час Пенсійний фонд України розробив проект постанови, якою буде затверджено Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі. Тож, до набрання чинності цим нормативно-правовим документом фактично немає визначеної процедури передання відомостей про трудову діяльність працівників до Реєстру. Не виключено, що роботодавцеві доведеться оновлювати ці відомості після затвердження вказаного Порядку.
Крім того, п. 2 розділу ІІ Закону також зазначено, що наявні трудові книжки видають працівникам особисто під підпис після завершення цих робіт.
27.01.2022, 11:05
Щодо надання документів за стандартами ВOQ, а не по формі КБ-2в і КБ-3
Загальне запитання щодо оголошення
Наше підприємство виконує аналогічні роботи за міжнародними контрактами за стандартами FIDIC і розрахунок вартості виконаних робіт проводиться не по формі КБ-2в і КБ-3, а по ВOQ в проміжних платіжних сертифікатах. Чи можемо ми надати замість формі КБ-2в і КБ-3 розрахунки по ВOQ
Договор теж буде англійською мовою з перекладом
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.01.2022, 16:14)
Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, тобто, учасники, які мають підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів), що укладений(і) за стандартами Міжнародної федерації інженерів-консультантів, надають документи, що є аналогами акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3).