Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.12.2021 18:20. Дата останніх змін - 13.01.2022 14:26

ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-30-011246-c  
ID 0161968238bf4141a1afb6d5a9046fa0  
Очікувана вартість закупівлі
5`935`141.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Очікувана вартість закупівлі 5`935`141.20 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника  
Обгрунтування Згідно ч.2 ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. 15.04.2020 оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-15-006329-b. З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД" був укладений Договір № 40 від 25.05.2020 року. Сума договору: 13 495 294,64 (Тринадцять мільйонів чотириста дев'яносто п'ять тисяч двісті дев'яносто чотири гривнi 64 копійки) з ПДВ. В процесі виконання робіт по об`єкту виникла низка додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початковій стадії проектування, а тому виникла необхідність у коригуванні проекту будівництва зазначеного об`єкта, у зв`язку із потребою виконати додаткові роботи. Доповідач повідомив, що згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстави, що визначена п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Відповідно до даної норми Закону закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами технічної наради по проекту, були вивчені та прийняті до відома рекомендації та інформація спеціалістів авторського нагляду, архітектора та технагляду щодо результатів проведеного аудиту комплектності та повноти проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151». Замовником будівництва було замовлено корегування проектно-кошторисної документації по будівництву об’єкта «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151». 16.12.2021 року отримано позитивний Експертний звіт ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 16.12.2021 р. № 16/374-12/21 щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт будинку культури в с. Надлиманське Овідіопольського району Одеської області по вул. Б. Хмельницького, 151 (коригування).». Відповідно до проектної документації передбачено виконання обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектно-кошторисною документацією. Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД", тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД", що дозволить: - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Отже, Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради, як Замовник торгів, як виняток на підставі п.5 ч.2 ст. 40 Закону, має право закупити додаткові роботи якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. При цьому, закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник не має підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону. Отже, Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради, як Замовник торгів, як виняток на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, цілком правомірно може застосувати переговорну процедуру закупівлі.  
Процедура закупівлі
Переговорна процедура
 
Закупівля оголошена
30.12.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
13.01.22