Процедура закупівлі оголошена 10.12.2021 15:10. Дата останніх змін - 10.12.2021 15:22
Послуги з ремонту комп'ютерної і офісної техніки, заправці картриджів, налаштування програмного забезпечення, заміни комплектуючих.
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-12-10-007008-a | |
ID | 211ca539499546cfbb7fbc41df6ad243 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2021-12-10-004064-b |
Очікувана вартість закупівлі
2`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 2`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
10.12.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.12.21
Специфікація закупівлі
1) |
Заправка картриджа 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 шт
|
2) |
Регенерація картриджа 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 шт
|
3) |
Заправка картриджа 1005
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 шт
|
4) |
Заміна термоплівки
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2021 15:11
Версія документу від: 10.12.2021 15:11
ID: 888141dcc4ff4620956b85016157f004
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14373147 |
Юридична адреса | 40009, Україна, Сумська область, м Суми, вул Шевченка 9 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
10/2021
Дата підписання
10.12.2021
Дата початку дії
10.12.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
2`500.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`083.33 Гривня