Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.12.2021 15:10. Дата останніх змін - 10.12.2021 15:22

Послуги з ремонту комп'ютерної і офісної техніки, заправці картриджів, налаштування програмного забезпечення, заміни комплектуючих.

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-10-007008-a  
ID 211ca539499546cfbb7fbc41df6ad243  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-12-10-004064-b  
Очікувана вартість закупівлі
2`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 2`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
10.12.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.12.21

Специфікація закупівлі

1)
Заправка картриджа 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 шт
2)
Регенерація картриджа 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 шт
3)
Заправка картриджа 1005
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 шт
4)
Заміна термоплівки
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2021 15:11
Версія документу від: 10.12.2021 15:11
ID: 888141dcc4ff4620956b85016157f004

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14373147  
Юридична адреса 40009, Україна, Сумська область, м Суми, вул Шевченка 9  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`500.00
Гривня з ПДВ
Переможець
10.12.2021 15:17

Укладені договори

Номер договору
10/2021
Дата підписання
10.12.2021
Дата початку дії
10.12.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
2`500.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`083.33 Гривня