Процедура закупівлі оголошена 30.11.2021 17:29. Дата останніх змін - 18.02.2022 14:35
Код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Реконструкція будівлі Київської міської клінічної лікарні № 6 з розміщенням лікарні швидкої медичної допомоги "Правобережна" на проспекті Космонавта Комарова,3 у Солом'янському районі м. Києва» -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-11-30-003087-a | |
| ID | a5918504f4854d75ac1fef517a1ca004 |
Очікувана вартість закупівлі
2`115`674`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Місцезнаходження замовника: Володимирська,42, Київ, м. Київ, Україна, 01601; Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників – відповідно до тендерної документації. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою. В тому числі не потребують перекладу з російської мови буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання, тощо. Інші документи викладені іноземною мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 6 р. ІІІ тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції. Розмір: 5 000 000 грн. (п'ять мільйонів гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, покладаються на Учасника. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. Реквізити банку замовника: КП «Житлоінвестбуд-УКБ» для проведення взаєморозрахунків: Адреса: 01601 Київ-30,вул. Володимирська,42 р/р UA623223130000026004000026225 в філії АТ «Укрексімбанк» ЄДРПОУ 31958324 Індивідуальний податковий номер 319583226591 Свідоцтво про реєстрацію платника податку № 100325392 Директор: Акімов ОлександрВолодимирович.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КП Житлоінвестбуд-УКБ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 2`115`674`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 15`000`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 5`000`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
30.11.21
Період уточнень
до 04.01.22
Період оскаржень
до 10.01.22
Подання пропозицій
до 14.01.22
Прекваліфікація
з 14.01.2022
Оскарження прекваліфікації
до 27.01.2022
Аукціон
27.01.22
Кваліфікація переможця
з 27.01.22
Пропозиції розглянуті
01.02.22
Завершена
18.02.22
02.12.2021, 11:00
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Підпунктом 5.1.5 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (далі – Тендерна документація) відповідно до пункту 4 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагається наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2020 р. (обсяг річного доходу (виручки) за 2020 р. має становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі).
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 2 115 674 000,00 грн. з ПДВ.
Отже, обсяг річного доходу (виручки) за 2020 р. має становити не менше 2 115 674 000,00 грн.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення закупівлі додатково оприлюднено в електронній системі закупівель англійською мовою.
Відповідно до абзацу десятого статті 29 Закону після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом; дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Виходячи з вищезазначеного, для допущення до оцінки не менше двох тендерних пропозицій необхідна наявність не менше двох тендерних пропозицій, у складі яких надано всі документи відповідно до вимог Тендерної документації, у т.ч. підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 р. у розмірі не менше 2 115 674 000,00 грн.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію процедури закупівлі як підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 р. у розмірі саме не менше 2 115 674 000,00 грн. значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які мають необхідні дозвільні документи на провадження відповідної діяльності, обладнання та матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів і т.д.
Відповідно до частини п’ятої Закону у разі участі об’єднання учасників підтвердження кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Відповідно до частини четвертої статті 121 Господарського кодексу України рішення про утворення об’єднання підприємств (установчий договір) та статут об’єднання погоджуються з Антимонопольним комітетом України в порядку, встановленому законодавством, що значно збільшує час, необхідний на підготовку відповідної тендерної пропозиції.
Навіть за умови створення та участі у тендері відповідного об’єднання, задовольнити такий кваліфікаційний критерій як підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 р. у розмірі саме не менше 2 115 674 000,00 грн., практично неможливо.
Звертаємося до Вас із проханням зменшити розмір підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 р., що значно збільшить коло потенційних учасників, збільшить конкуренцію, призведе до максимальної економії та ефективності.
Дякуємо!
Підпунктом 5.1.5 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (далі – Тендерна документація) відповідно до пункту 4 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагається наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2020 р. (обсяг річного доходу (виручки) за 2020 р. має становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі).
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 2 115 674 000,00 грн. з ПДВ.
Отже, обсяг річного доходу (виручки) за 2020 р. має становити не менше 2 115 674 000,00 грн.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення закупівлі додатково оприлюднено в електронній системі закупівель англійською мовою.
Відповідно до абзацу десятого статті 29 Закону після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом; дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Виходячи з вищезазначеного, для допущення до оцінки не менше двох тендерних пропозицій необхідна наявність не менше двох тендерних пропозицій, у складі яких надано всі документи відповідно до вимог Тендерної документації, у т.ч. підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 р. у розмірі не менше 2 115 674 000,00 грн.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію процедури закупівлі як підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 р. у розмірі саме не менше 2 115 674 000,00 грн. значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які мають необхідні дозвільні документи на провадження відповідної діяльності, обладнання та матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів і т.д.
Відповідно до частини п’ятої Закону у разі участі об’єднання учасників підтвердження кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Відповідно до частини четвертої статті 121 Господарського кодексу України рішення про утворення об’єднання підприємств (установчий договір) та статут об’єднання погоджуються з Антимонопольним комітетом України в порядку, встановленому законодавством, що значно збільшує час, необхідний на підготовку відповідної тендерної пропозиції.
Навіть за умови створення та участі у тендері відповідного об’єднання, задовольнити такий кваліфікаційний критерій як підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 р. у розмірі саме не менше 2 115 674 000,00 грн., практично неможливо.
Звертаємося до Вас із проханням зменшити розмір підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 р., що значно збільшить коло потенційних учасників, збільшить конкуренцію, призведе до максимальної економії та ефективності.
Дякуємо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.12.2021, 15:13)
Дякуємо за запитання! Повідомляємо, що згідно пп. 5.1.5 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (далі – Тендерна документація) відповідно до пункту 4 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагається наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2020 р. (обсяг річного доходу (виручки) за 2020 р. має становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі). Очікувана вартість предмета закупівлі становить 2 115 674 000,00 грн. з ПДВ.
Щодо такої встановленої вимоги, Замовник може пояснити наступне.
Вимоги тендерної документації Замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника.
Саме для забезпечення цієї мети в чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до статті 22 Закону в ТД зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, Замовник самостійно вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій має орієнтир на документи, що може вимагати Замовник, адже в ньому чітко зазначено, що він підтверджується фінансовою звітністю.
Щодо обсягу фінансової спроможності, слід вказати, що Законом про закупівлі передбачено, що в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Отже, визначено два обмеження:
дохід має бути визначений за рік;
дохід не може бути більше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Встановлені вимоги в ТД, викладені у повній відповідності до цих обмежень.
Слід зауважити, що, наприклад, у закупівлі UA-2020-06-18-005399-b замовник (Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області) встановив, що учасник повинен надати підтвердження обсягу доходу в розмірі 30% від очікуваної вартості 2019 рік.
Очікувана вартість вказаної закупівлі становила 12 579 387 250,00 грн.! Проте АМКУ не визнав дискримінацією умову про обсяг доходу в розмірі 30% від очікуваної вартості, оскільки вона відповідає вимогам Закону.
У рішенні Колегія зазначила: «Законом передбачено, що замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
Схоже рішення щодо обсягу доходу і по закупівлі UA-2020-09-11-002859-a.
Замовник (Служба автомобільних доріг в Одеській області) встановив вимогу надати учасникам підтвердження обсягу їхнього доходу в розмірі 90 % від очікуваної вартості, яка при цьому становить 2 288 933 035,00 грн.
У своєму рішенні Колегія досить чітко зазначила, що «Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимога Замовника, щодо розміру фінансової спроможності «…який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі» не суперечить ч.3 ст.16 Закону, адже учасник може подати фінансову спроможність за колонкою 2 000 рівнозначну 100% очікуваної вартості предмету закупівлі.
Крім того, згідно відкритих даних, на сьогодні в Україні наявно більше 10 компаній, обсяг доходу (виручки) за 2020 рік яких становить не менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, встановивши наведену умову тендерної документації, замовник не порушив вимогу Закону, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Таким чином, встановлена Замовником вимога в ТД щодо розміру фінансової спроможності в повному обсязі відповідає вимогам Закону.
Щодо такої встановленої вимоги, Замовник може пояснити наступне.
Вимоги тендерної документації Замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника.
Саме для забезпечення цієї мети в чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до статті 22 Закону в ТД зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, Замовник самостійно вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій має орієнтир на документи, що може вимагати Замовник, адже в ньому чітко зазначено, що він підтверджується фінансовою звітністю.
Щодо обсягу фінансової спроможності, слід вказати, що Законом про закупівлі передбачено, що в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Отже, визначено два обмеження:
дохід має бути визначений за рік;
дохід не може бути більше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Встановлені вимоги в ТД, викладені у повній відповідності до цих обмежень.
Слід зауважити, що, наприклад, у закупівлі UA-2020-06-18-005399-b замовник (Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області) встановив, що учасник повинен надати підтвердження обсягу доходу в розмірі 30% від очікуваної вартості 2019 рік.
Очікувана вартість вказаної закупівлі становила 12 579 387 250,00 грн.! Проте АМКУ не визнав дискримінацією умову про обсяг доходу в розмірі 30% від очікуваної вартості, оскільки вона відповідає вимогам Закону.
У рішенні Колегія зазначила: «Законом передбачено, що замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
Схоже рішення щодо обсягу доходу і по закупівлі UA-2020-09-11-002859-a.
Замовник (Служба автомобільних доріг в Одеській області) встановив вимогу надати учасникам підтвердження обсягу їхнього доходу в розмірі 90 % від очікуваної вартості, яка при цьому становить 2 288 933 035,00 грн.
У своєму рішенні Колегія досить чітко зазначила, що «Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимога Замовника, щодо розміру фінансової спроможності «…який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі» не суперечить ч.3 ст.16 Закону, адже учасник може подати фінансову спроможність за колонкою 2 000 рівнозначну 100% очікуваної вартості предмету закупівлі.
Крім того, згідно відкритих даних, на сьогодні в Україні наявно більше 10 компаній, обсяг доходу (виручки) за 2020 рік яких становить не менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, встановивши наведену умову тендерної документації, замовник не порушив вимогу Закону, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Таким чином, встановлена Замовником вимога в ТД щодо розміру фінансової спроможності в повному обсязі відповідає вимогам Закону.
07.12.2021, 17:44
Маркування
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Уточніть будь ласка, яку саме інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - відповідно до частини 7 розділу ІІІ тендерної документації, має надати учасник і до яких матеріалів і т.д.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.12.2021, 17:39)
Відповідно до частини сьомої «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Розділу ІІІ тендерної документації:
7.1. Відповідно до частини 5 ст. 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
7.3. Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.
Заходи щодо захисту довкілля:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
7.4 Для підтвердження відповідності робіт/послуг вимогам чинного законодавства у сфері відповідності екологічним нормам та іншим стандартам, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
- Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
- Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
- копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит* або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
- гарантійний лист учасника, про те, що в умовах карантину пов’язаного з COVID-19 всі працівники будуть дотримуватися санітарних норм та правил встановлених чинним законодавством;
- гарантійний лист про дотримання у своїй діяльності вимог постанови КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», із письмовим зобов’язанням надати до початку виконання робіт на об’єкті замовника копії документів на підтвердження виконання робіт підвищеної небезпеки.
7.1. Відповідно до частини 5 ст. 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
7.3. Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.
Заходи щодо захисту довкілля:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
7.4 Для підтвердження відповідності робіт/послуг вимогам чинного законодавства у сфері відповідності екологічним нормам та іншим стандартам, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
- Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
- Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
- копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит* або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
- гарантійний лист учасника, про те, що в умовах карантину пов’язаного з COVID-19 всі працівники будуть дотримуватися санітарних норм та правил встановлених чинним законодавством;
- гарантійний лист про дотримання у своїй діяльності вимог постанови КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», із письмовим зобов’язанням надати до початку виконання робіт на об’єкті замовника копії документів на підтвердження виконання робіт підвищеної небезпеки.