Процедура закупівлі оголошена 03.11.2021 09:58. Дата останніх змін - 21.12.2021 11:31
Мастило АМГ-10 ДСТУ ГОСТ 6794:2019 -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-11-03-000494-b | |
ID | 5b08f189de384b9b8b007e202575238b |
Очікувана вартість закупівлі
27`324.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Згідно ДСТУ ГОСТ 6794:2019.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АВІАЦІЙНО-РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" | |
Очікувана вартість закупівлі | 27`324.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 273.24 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
03.11.21
Період уточнень
до 09.11.21
Подання пропозицій
до 12.11.21
Аукціон
15.11.21
Кваліфікація переможця
з 15.11.21
Пропозиції розглянуті
з 22.11.21
Завершена
21.12.21
08.11.2021, 16:15
Якість
Запитання щодо предмету закупівлі Мастило АМГ-10 ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (розф
Шановний Замовнику, просимо повідомити сферу застосування мастила АМГ-10, виготовленого по ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT).
Звертаємо вашу увагу, що застосування мастила АМГ-10, виготовленого по ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT), є неможливим.
Напам’ятаємо, що нещодавно ДБР завершило розслідування авіакатастрофи літака Ан-26Ш в Чугуєві. Через недбале ставлення деяких посадових осіб до військової служби, а також порушення підготовки до польотів у військовій частині та правил експлуатації літака АН-26Ш загинуло 26 військовослужбовців.
Саме порушенням правил експлуатації та обслуговування авіаційної техніки є можливі наміри використовувати мастило АМГ-10, виготовленого по ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT), на авіаційній техніці.
ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT) - це фікція, яка не знайшла реального застосування у виробництві мастила АМГ-10 для авіації.
Мастило АМГ-10 за ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT не проходило випробування за комплексом кваліфікаційних методів оцінки якості і не визначена експлуатаційною документацією відповідної авіаційної техніки. Застосування мастила АМГ-10 за ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT без узгодження з розробником відповідної авіаційної техніки та проведення встановленим порядком процедури допуску до застосування на авіаційній техніці Збройних Сил України та Міністерства оборони України є неможливим.
Порядок допущення авіаційних олив i мастил регламентується ДСТУ 4311:2004 «Система розроблення i поставлення продукції на виробництво. Продукція нафтопереробки та нафтохімії» та «Положенням про Тимчасову відомчу комісію (ТВК) з допуску до виробництва та застосування палив, олив, мастил, спеціальних рідин i додатків (присадок) до них».
Рішення ТВК за результатами приймальних i кваліфікаційних випробувань ПММ, затверджені згідно з Порядком допуску до виробництва та застосування палив, олив, мастил, спеціальних рідин i додатків (присадок) до них є обов'язковим для всіх відомств, організацій i підприємств, що розробляють, продукують, i застосовують ПММ, незалежно від форми їх власності (п. 1.5. Положення).
Розроблення і поставлення авіаційної продукції на виробництво охоплює:
- Розроблення технічного завдання;
- Розроблення технічної документації і нормативних документів;
- Виготовлення і випробування дослідних партій партій продукції;
- Приймання результатів розроблення;
- Готування і освоювання виробництва (виготовлення установчої серії та кваліфікаційні випробування у разі потреби);
- Отримання схвалення розробника і умов застосування продукції на конкретних типах авіаційної техніки;
- Отримання схвалення Державної авіаційної служби та/або Міністерства оборони України.
ЩЕ РАЗ ПІДКРЕСЛЮЄМО, ЩО ЗАСТОСУВАННЯ НА АВІАЦІЙНІЙ ТЕХНІЦІ МАСТИЛА АМГ-10 ЗА ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT) БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ПОВНОГО ЦИКЛА ВИПРОБУВАНЬ ТА СХВАЛЕНЬ Є НЕМОЖЛИВИМ, ТА СУПЕРЕЧИТЬ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ. ЗАСТОСУВАННЯ НА АВІАЦІЙНІЙ ТЕХНІЦІ МАСТИЛА АМГ-10 ЗА ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT) ПОРУШУЄ ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ, СТАВИТЬ ПІД ЗАГРОЗУ ВИКОНАННЯ ЗАМОВНИКОМ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ В ІНТЕРЕСАХ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ, ЗАГРОЖУЄ ЖИТТЮ ЛЮДЕЙ ТА Є ПОСЯГАННЯМ НА ОСНОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ.
У разі необхідності застосування мастила АМГ-10 на авіаційній техніці просимо вказати ГОСТ 6794-75, який є діючим для виробників авіаційних ПММ, та по якому по сьогоднішній день продовжує виготовлятися мастило АМГ-10 для авіації.
Звертаємо вашу увагу, що застосування мастила АМГ-10, виготовленого по ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT), є неможливим.
Напам’ятаємо, що нещодавно ДБР завершило розслідування авіакатастрофи літака Ан-26Ш в Чугуєві. Через недбале ставлення деяких посадових осіб до військової служби, а також порушення підготовки до польотів у військовій частині та правил експлуатації літака АН-26Ш загинуло 26 військовослужбовців.
Саме порушенням правил експлуатації та обслуговування авіаційної техніки є можливі наміри використовувати мастило АМГ-10, виготовленого по ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT), на авіаційній техніці.
ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT) - це фікція, яка не знайшла реального застосування у виробництві мастила АМГ-10 для авіації.
Мастило АМГ-10 за ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT не проходило випробування за комплексом кваліфікаційних методів оцінки якості і не визначена експлуатаційною документацією відповідної авіаційної техніки. Застосування мастила АМГ-10 за ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT без узгодження з розробником відповідної авіаційної техніки та проведення встановленим порядком процедури допуску до застосування на авіаційній техніці Збройних Сил України та Міністерства оборони України є неможливим.
Порядок допущення авіаційних олив i мастил регламентується ДСТУ 4311:2004 «Система розроблення i поставлення продукції на виробництво. Продукція нафтопереробки та нафтохімії» та «Положенням про Тимчасову відомчу комісію (ТВК) з допуску до виробництва та застосування палив, олив, мастил, спеціальних рідин i додатків (присадок) до них».
Рішення ТВК за результатами приймальних i кваліфікаційних випробувань ПММ, затверджені згідно з Порядком допуску до виробництва та застосування палив, олив, мастил, спеціальних рідин i додатків (присадок) до них є обов'язковим для всіх відомств, організацій i підприємств, що розробляють, продукують, i застосовують ПММ, незалежно від форми їх власності (п. 1.5. Положення).
Розроблення і поставлення авіаційної продукції на виробництво охоплює:
- Розроблення технічного завдання;
- Розроблення технічної документації і нормативних документів;
- Виготовлення і випробування дослідних партій партій продукції;
- Приймання результатів розроблення;
- Готування і освоювання виробництва (виготовлення установчої серії та кваліфікаційні випробування у разі потреби);
- Отримання схвалення розробника і умов застосування продукції на конкретних типах авіаційної техніки;
- Отримання схвалення Державної авіаційної служби та/або Міністерства оборони України.
ЩЕ РАЗ ПІДКРЕСЛЮЄМО, ЩО ЗАСТОСУВАННЯ НА АВІАЦІЙНІЙ ТЕХНІЦІ МАСТИЛА АМГ-10 ЗА ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT) БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ПОВНОГО ЦИКЛА ВИПРОБУВАНЬ ТА СХВАЛЕНЬ Є НЕМОЖЛИВИМ, ТА СУПЕРЕЧИТЬ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ. ЗАСТОСУВАННЯ НА АВІАЦІЙНІЙ ТЕХНІЦІ МАСТИЛА АМГ-10 ЗА ДСТУ ГОСТ 6794:2019 (ГОСТ 6794-2017 IDT) ПОРУШУЄ ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ, СТАВИТЬ ПІД ЗАГРОЗУ ВИКОНАННЯ ЗАМОВНИКОМ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ В ІНТЕРЕСАХ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ, ЗАГРОЖУЄ ЖИТТЮ ЛЮДЕЙ ТА Є ПОСЯГАННЯМ НА ОСНОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ.
У разі необхідності застосування мастила АМГ-10 на авіаційній техніці просимо вказати ГОСТ 6794-75, який є діючим для виробників авіаційних ПММ, та по якому по сьогоднішній день продовжує виготовлятися мастило АМГ-10 для авіації.