Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.11.2021 16:49. Дата останніх змін - 17.11.2021 00:00

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-01-002367-b  
ID 0587be51b9dd4379ba2da1a5bf2604de  
Очікувана вартість закупівлі
3`542`773.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 700,00 грн. (розмір забезпечення повинен бути не більше 0,5% від вартості закупівлі) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Разом з банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються: - документ (копія/оригінал), який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - ліцензія (копія/оригінал), видана банку; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії та оригінал розрахункового документу, який містить доручення платника банку здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. - копія/оригінал договору про надання банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі —вимоги),а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/ частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком 6 до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та/або кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерного пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання - закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 3.3 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КУ Комунальна установа Сумська гімназія №1  
Очікувана вартість закупівлі 3`542`773.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 17`713.87 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 17`700.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
01.11.21
Період уточнень
до 07.11.21
Період оскаржень
до 13.11.21
Подання пропозицій
до 17.11.21
Закупівля не відбулась
17.11.21
05.11.2021, 16:42
Просимо внести зміни до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно Розділу V п.3 встановлена дискримінаційна вимога, а саме складання Акту візуального огляду.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни .
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.11.2021, 14:48)
Потенційний учасник вважає дискримінаційною наступну вимогу за пунктом 3.3 Розділу V тендерної документації: «Для більш якісної підготовки, учасникам процедури закупівлі перед подачею тендерної пропозиції необхідно провести огляд об’єкта в присутності представника Замовника, з подальшим складанням Акту візуального огляду у довільній формі. Акт візуального огляду із зазначенням дати огляду, підписом уповноваженої особи Учасника, та відбитком печатки Учасника (у разі використання печатки), підписом уповноваженої особи Замовника та відбитком печатки Замовника подається Учасником у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції».
Вказана вимога зобов’язує учасника здійснити огляд (обстеження) об’єкта будівництва у відповідності до пункту 6.2.10.2 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - Стандарт), а саме: «Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані, тощо), та з'ясувати із замовником усі необхідні питання».
З огляду на вказане встановлення вимоги за тендерною документацією про необхідність огляду об’єкту є обґрунтованим та таким, що відповідає Стандарту.
Формування саме такої редакції вимоги за тендерною документацією покликано запобігти в допущенні помилок або в неврахуванні суттєвих особливостей об’єкту будівництва при розрахунку Договірної ціни робіт. Внаслідок вказаного Замовник заздалегідь визначив важливість забезпечити потенційного переможця торгів достатньою інформацією про об’єкт будівництва та сприянням у коректному розрахунку вартості робіт, що є основним для успішного виконання Договору про закупівлю.
05.11.2021, 16:49
Дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, Просимо виключити у Р. ІІІ п.5 наступну вимогу: На кожного працівника, задіяного при роботах на висоті надати:
а) дійсний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду за формою №140/о, де зазначено відсутність протипоказань щодо робіт на висоті;
б) дійсна на момент подання тендерної пропозиції медична довідка про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду за формою №122-2/о, де зазначено відсутність протипоказань щодо робіт на висоті.
Вважаємо дану вимогу не законною та дискримінаційною!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.11.2021, 14:50)
Потенційний учасник вважає дискримінаційною наступну вимогу за пунктом 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації: «На кожного працівника задіяного при роботах на висоті надати: а) Дійсний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду за формою №140/о де зазначено відсутність протипоказань щодо робіт на висоті. б) Дійсна на момент подання тендерної пропозиції медична довідка про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду за формою №122-2/о де зазначено відсутність протипоказань щодо робіт на висоті».
А) Відповідно до п.15 Постанови Кабінету Міністрів від 6 листопада 1997 р. N 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» - ПЕРЕЛІК професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд - Працівники, які виконують роботи на висоті, в тому числі машиністи всіх видів кранів.
Б) Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 27 вересня 2000 р. № 1465 «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» - Працівники, зайняті на роботах підвищеної небезпеки повинні з визначеною періодичністю проходити психіатричні огляди.
Виходячи з того, що предметом закупівлі даних торгів є «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області», то вище зазначені вимоги жодним чином не можуть бути дискримінаційними та незаконними, так як роботи, які закуповує Замовник повинні виконуватись на висоті, що передбачає від працівників Підрядника проходження вищезазначених профілактичних обстежень.