Процедура закупівлі оголошена 01.11.2021 14:53. Дата останніх змін - 01.11.2021 14:53
Сік в асортименті
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-11-01-008716-a | |
ID | 1df16d73d93d4976bbf6ea973ce4bccb | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2021-11-01-007447-a |
Очікувана вартість закупівлі
16`398.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Місцезнаходження замовника: 21007 ,Вінницька обл.,м.Вінниця, вул. Олександра Довженка, 3-А. Категорія замовника :відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до аб.5 п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" Враховуючи вимоги Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305, якою змінено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, у замовника виникла потреба у товарах, які не планувалися з початку року у звязку з відсутністю даного товару у діючих нормах на момент планування, таким чином Замовник обєктивно не міг передбачити даної потреби у закупівлі. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з перерозподілом коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі та фінансування інших видатків, керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки. Сік в асортименті в кількості - 911 л.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" | |
Очікувана вартість закупівлі | 16`398.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.11.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
01.11.21
Специфікація закупівлі
1) |
Сік в асортименті
Класифікація за ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Олександра Довженка, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 911 літр
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.11.2021 14:51
Версія документу від: 01.11.2021 14:51
ID: 460e85b4631a4415964a8e51f73f4a99
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25496692 |
Юридична адреса | 21007, Україна, Вінницька область, М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
34
Дата підписання
29.10.2021
Дата початку дії
29.10.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
16`398.00 Гривня без ПДВ