Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.10.2021 11:04. Дата останніх змін - 18.11.2021 00:02

Капітальний ремонт «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень» Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми, Сумської області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-25-003277-b  
ID f4cccc10eebf401aaa3ede4a3964682c  
Очікувана вартість закупівлі
745`562.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень» Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми, Сумської області)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КУ Комунальна установа Сумська гімназія №1  
Очікувана вартість закупівлі 745`562.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`727.81 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
25.10.21
Період уточнень
до 29.10.21
Подання пропозицій
до 09.11.21
Аукціон
09.11.21
Кваліфікація переможця
з 09.11.21
Пропозиції розглянуті
з 15.11.21
Закупівля не відбулась
18.11.21
28.10.2021, 16:04
Уточнення
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! З метою корректного розрахунку ціни пропозиції та чіткого усвідомлення обсягів робіт, просимо додати проектну документацію до документів пропозиції.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.10.2021, 17:27)
Доброго дня. В наданій Замовником технічній частині наявна вся інформація, необхідна для корректного розрахунку ціни пропозиції.
28.10.2021, 17:45
Щодо відсутності інформації
Загальне запитання щодо оголошення
З Вашої відповіді ми не зрозуміли, чи є проектна документація? Надайте будь ласка пояснення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.10.2021, 09:58)
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Проектна документація наявна у Замовника. При підписанні Договору Замовник надасть її Підряднику. Також повторно наголошуємо, що в завантаженій технічній документації на порталі наявна вся необхідна інформація.
28.10.2021, 22:17
Дискримінаційні вимоги!
Загальне запитання щодо оголошення

Просимо надати роз‘яснення щодо вимоги надання наступних документів.

1. Копія дозволу Державної служби України з питань праці на виконання капітального ремонту будинків та споруд. Повідомляємо, що виконання робіт, які є предметом закупівлі, здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 23.11.2016 N 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тобто, виконання робіт, які є предметом закупівлі здійснюється на підставі Ліцензії, отриманої у відповідності до вимог Постанови. Надайте, будь ласка, роз‘яснення, якими саме нормативно-правовими документами вимагається наявність такого дозволу для виконання робіт з капітального ремонту ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ?
2. Щодо надання копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 за кодами ДКПП 80:20 Послуги систем безпеки, 43.21 Електромонтажні роботи, 71.11 Діяльність у сфері архітектури
Повідомляємо, що наразі в Україні скасовано обов‘язкову сертифікацію. У зв‘язку з цим, просимо надати інформацію, які законодавчі підстави вимагають від учасника наявності вищезазначеного сертифікату?
3. Як так вийшло, що за шість годин до кінця періоду уточнень Замовник встановлює вимогу щодо огляду об‘єкту в період уточнень? Як взагалі можливо вписатись в таку вимогу? Поясніть, будь-ласка, чиї інтереси лобіюються такими вимогами, та куди планується витрачати бюджетні кошти?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.10.2021, 11:46)
1. Дозвіл на виконання робіт з капітального ремонту будинків і споруд видається Державною службою України з питань праці, обласними Управліннями Держпраці. Дозвіл видається підприємствам на підставі Експертного висновку про стан охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки. Експертиза проводиться спеціалізованими експертними центрами, що мають акредитацію НААУ. Експертиза проводиться в цілому по підприємству, а не по окремому об'єкту. І метою експертизи є визначення, чи спроможний суб'єкт підприємницької діяльності забезпечити дотримання законодавства з охорони праці під час виконання заявлених робіт підвищеної безпеки. Отже і Дозвіл Держпраці надається на виконання заявлених робіт взагалі, а не на конкретному об'єкті. Предметом даної закупівлі є саме капітальний ремонт, отже вимога наявності в Учасника вказаного Дозволу Держпраці на виконання капітального ремонту є цілком обоснованою. А оскільки отримати вказаний дозвіл може кожна організація, що виконує умови законодавства з охорони праці, то вказана вимога не може бути визнана дискримінаційною.

2. ДКПП 80.20 включає: «- моніторинг або дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та пожежна сигналізація, у тому числі їх установлення та техобслуговування» ДКПП 43.21: «Цей клас включає:- установлення протипожежної сигналізації. Цей клас не включає:- моніторинг та дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та пожежна сигналізація, у тому числі їх установлення та техобслуговування, див.80.20». Нагадуємо, що учасник бере на себе зобов’язання не тільки з монтажу сигналізації, а і з підключення її на пульт пожежного спостереження. Отже ці види діяльності безпосередньо стосуються даної закупівлі.
ДКПП 71.11 включає: «- консультування у галузі архітектури з питань…, у тому числі складання робочих креслень». Оскільки предмет закупівлі вимагає виконання робіт згідно проекту, то Учасник повинен мати достатню кваліфікацію для роботи з проектом, рішення поточних питань, що можуть виникнути під час роботи, і консультування Замовника, щодо цього. Щодо вимоги наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, то вона опирається на Державний стандарт України (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») і вимагається виключно в видах діяльності, що є предметом закупівлі. Оскільки Замовник не має в штаті спеціаліста відповідної кваліфікації, який може виконувати поточний контроль якості робіт, що виконуються, то вимоги, щодо наявності у Учасника внутрішньої служби по контролю за якістю, не є надмірними. Оскільки отримати вказаний сертифікат може кожна організація, що виконає умови контролю за якістю, то вказана вимога не може бути визнана дискримінаційною.

3. Дану вимогу встановлено з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт. Замовник впевнений у неможливості сумлінного учасника сформувати адекватну тендерну пропозицію без попереднього ознайомлення з об'ємом робіт. Крім того, жодного розголошення кофіденційної інформації в ході такого обстеження не відбувається. Акт обстеження не містить ні вартості робіт, ні будь-яких конфіденційних даних про учасника і взагалі не містить даних, розголошення яких може вплинути на хід торгів. Таким чином Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника. Окрім того дана вимога не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх. Тому враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.