Процедура закупівлі оголошена 23.10.2021 22:35. Дата останніх змін - 10.12.2021 13:53
«Поточний ремонт приміщень навчального корпусу ЛНУ ім. І. Франка на вул. Драгоманова, 50 у м. Львові» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-10-23-007283-b | |
ID | 993c32c929d646ef86560cb5f1bc5522 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2021-10-23-007026-b |
Очікувана вартість закупівлі
440`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Львівський національний університет імені Івана Франка | |
Очікувана вартість закупівлі | 440`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`200.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
23.10.21
Період уточнень
до 31.10.21
Період оскаржень
до 06.11.21
Подання пропозицій
до 10.11.21
Аукціон
11.11.21
Кваліфікація переможця
з 11.11.21
Пропозиції розглянуті
з 29.11.21
Завершена
10.12.21
28.10.2021, 15:53. ID: UA-2021-10-23-007283-b.a1
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон): "Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зазначимо, що вимога передбачена у Додатку 3 до тендерної документації, зокрема: "Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у складі тендерної пропозиції учасника." є дискримінаційною по відношенюю до інших Учасників та потенційних підрядників з огляду на таке:
1) Така вимога не регулюється жодним нормативно-правовим актом, а отже не відповідає Закону;
2) Вказаний документ отримуєтьмся лише за врегульованою Замовником процедурою, яка не описана та не оприлюднена, ба більше, алгоритм отримання такого документа не встановлено;
3) Ми, як потенційний Учасник та підрядник зверталися неодноразово з проханням провести огляд об'єкта, однак нам було відмовлено з причин (цитуємо): "відповідальна особа зараз на лікарняному, а крім нього ніхто Вам не підпише" - якщо це не пряме та грубе порушення Закону та рівного ставлення до учасників, тоді що?;
4) Замовник чітко не встановив вимоги до вказаного документа, а тому це може призвести до зловживань з боку останнього в майбутньому, зокрема під час кваліфікації.
Підсумовуючи, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести останню до відповідності вимог Закону шляхом усунення дискримінаційних вимог.
У випадку ігнорування даної вимоги або її незадоволення Учасник звертатиметься до органу оскарження (АМКУ) в порядку ст. 18 Закону з подальшими негативними наслідками для Вас.
Просимо не зловживати своїм службовим становищем та не порушувати норми Закону в майбутньому, за це передбачена адміністративна відповідальність в порядку ст. 164-14 КУПАП.
1) Така вимога не регулюється жодним нормативно-правовим актом, а отже не відповідає Закону;
2) Вказаний документ отримуєтьмся лише за врегульованою Замовником процедурою, яка не описана та не оприлюднена, ба більше, алгоритм отримання такого документа не встановлено;
3) Ми, як потенційний Учасник та підрядник зверталися неодноразово з проханням провести огляд об'єкта, однак нам було відмовлено з причин (цитуємо): "відповідальна особа зараз на лікарняному, а крім нього ніхто Вам не підпише" - якщо це не пряме та грубе порушення Закону та рівного ставлення до учасників, тоді що?;
4) Замовник чітко не встановив вимоги до вказаного документа, а тому це може призвести до зловживань з боку останнього в майбутньому, зокрема під час кваліфікації.
Підсумовуючи, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести останню до відповідності вимог Закону шляхом усунення дискримінаційних вимог.
У випадку ігнорування даної вимоги або її незадоволення Учасник звертатиметься до органу оскарження (АМКУ) в порядку ст. 18 Закону з подальшими негативними наслідками для Вас.
Просимо не зловживати своїм службовим становищем та не порушувати норми Закону в майбутньому, за це передбачена адміністративна відповідальність в порядку ст. 164-14 КУПАП.
Членами тендерного комітету було проаналізовано вимогу та прийнято рішення про її задоволення, оскільки з урахуванням запровадження додаткових карантинних обмежень передбачених для «червоної зоні» та погіршенням ситуації щодо поширення коронавірусної інфекції. Крім цього звертаємо увагу учасникам на те, що вказана вимога не є дискримінаційною, а такою, яка надає можливість учасникам ознайомитись з об’єктом та отримати повну інформацію про технічні питання проведення ремонтних робіт.
Відповідь замовника: 29.10.2021 20:21
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником