Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.10.2021 10:55. Дата останніх змін - 03.11.2021 12:50

Встановлення системи пожежної сигналізації на об'єкті: молодша школа Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова за адресою: м. Львів, м. Винники, вул. Сухомлинського, 6 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-13-001622-c  
ID 9dc43b418c104be1ba0a875b1719142d  
Очікувана вартість закупівлі
162`819.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова  
Очікувана вартість закупівлі 162`819.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 814.09 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
13.10.21
Період уточнень
до 21.10.21
Подання пропозицій
до 25.10.21
Кваліфікація переможця
з 25.10.21
Пропозиції розглянуті
з 28.10.21
Завершена
03.11.21
20.10.2021, 14:35
Огляд в період уточнень
Загальне запитання щодо оголошення
У Оголошенні міститься вимога: "У ПЕРІОД УТОЧНЕННЯ Учасник повинен оглянути об’єкт і спільно із Замовником складає Акт огляду. У разі виявлення невідповідності технічного завдання і фактичних об’ємів послуг/матеріалів/обладнання, Замовник вносить відповідні зміни до цього Оголошення. Акт огляду надається у складі пропозиції Учасника"
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення.
Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Також додатково повідомляємо, що вимога Оголошення щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669.
Просимо видалити вимогу стосовно огляду в період уточнень з Оголошення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.10.2021, 20:18)
Добрий вечір, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. У ході розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
Частиною 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік інформації, яка обов’язково зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, серед яких є інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Поряд з цим, абзацом другим ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. На виконання приписів Закону Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено вимоги до предмета закупівлі та встановлено перелік документів для підтвердження Учасником таких вимог. Зокрема, вимоги до предмета закупівлі про надання Учасниками Акту огляду об’єкта, який вимагається з метою здійснення перевірки відповідності фактичних об’ємів послуг/матеріалів/обладнання, передбачених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника, встановлюються для усіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови. Водночас, Акт огляду об’єкта може бути наданий будь-яким суб’єктом господарювання, незалежно від форми власності, який виявив намір прийняти участь у даній закупівлі. Відтак, кількість таких Учасників є необмеженою згідно оприлюдненого оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, згідно практики розгляду органом оскарження (АМКУ) подібних зауважень/скарг, Замовник на власний розсуд визначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та інше стосовно документів, які повинен надати Учасник. Поряд з цим, обстеження об’єкта у період уточнення дозволяє Замовникові при огляді приміщень Учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі, про що законодавцем дозволено Замовнику зробити лише до початку строку подання пропозицій. Таким чином, вважаємо, що вимоги до предмету закупівлі відповідають чинному законодавству України у сфері публічних закупівель та не є дискримінаційними.
З огляду на вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення.
Дякуємо за питання.
20.10.2021, 14:38
Довідка видана Замовником цієї закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
У Оголошенні міститься вимога: "Довідку, видану Замовником цієї закупівлі про те, що в Учасника немає негативного досвіду співпраці з Замовником."
Контактування (співпраця) учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику в отриманні вказаної довідки. Вимагаємо вилучити вказані пункти з Оголошення про закупівлю.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.10.2021, 20:20)
Добрий вечір, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. У ході розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
Кожен запитувач інформації, і не лише потенційні Учасники, можуть звернутися з запитом до Замовника для надання певної інформації. Згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» Замовник зобов’язаний надати відповідь на такий запит, в тому числі при потребі в електронному вигляді. Зокрема, встановлена п. 21 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі для Учасників вимога надати довідку, видану Замовником цієї закупівлі про те, що в Учасника немає негативного досвіду співпраці з Замовником, прямо кореспондується з обов’язком Замовника надати такому потенційному Учаснику довідку відповідного змісту на його звернення. Таким чином, вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує конкуренцію Учасників.
З огляду на вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення.
Дякуємо за питання.
20.10.2021, 14:42
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
У Оголошенні міститься вимога: "Замовник делегує Учаснику (по Договору - Виконавець) створення комісії з перевірки наявності і утримання в стані готовності систем протипожежного захисту (підпункт 46 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052) (далі - комісія), у зв'язку з чим, Учасник зобов'язаний після закінчення виконання робіт створити комісію, до складу якої повинно бути включено: представника Замовника, представника Виконавця, представника територіального органу ДСНС. На підтвердження можливості залучення представника територіального органу ДСНС, Учасник повинен надати в складі пропозиції довідку/лист від територіального органу ДСНС, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об'єкта, де буде відбуватися перевірка наявності і утримання в стані готовності систем протипожежного захисту, та погодження включення в комісію представників територіального органу ДСНС."
Територіальний орган ДСНС буде видавати лист на наш запит протягом 30 днів, відповідно до чинного законодавства, у звязку з чим, просимо прибрати дискримінаційну вимогу з Оголошення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.10.2021, 20:23)
Добрий вечір, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. У ході розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
Абзацом другим ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника зазначати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі іншу інформація, крім тієї, яка встановлена в ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлюючи зазначену Вами нібито дискримінаційну вимогу, Замовник користується своїм правом по залученню до перевірки систем протипожежного захисту органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, для підтвердження відповідності змонтованої системи пожежної сигналізації всім вимогам та нормам, делегуючи ці повноваження учаснику-переможцю. Оскільки терміни виконання та перевірки наданих послуг є стислі, Учасник повинен підтвердити свою спроможність щодо створення відповідної комісії та залучення представників ДСНС відповідним листом або довідкою у найкоротші терміни, в тому числі, зважаючи на приписи п.п. 46 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052 «Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій». Крім того, Вами не доведено об’єктивну неможливість отримання відповідного листа або довідки від територіального органу ДСНС у рамках цієї закупівлі. Таким чином, вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною.
З огляду на вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення.
Дякуємо за питання.
20.10.2021, 14:46
Ліцензія
Загальне запитання щодо оголошення
У Оголошенні міститься вимога: " у складі пропозиції подається копія листа від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення (часткової або повної) дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий у 2021 році)."
На підставі якого нормативно правового акту встановлена дана вимога? Дану інформацію можна перевірити за допомогою відкритого реєстру ДСНС. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з Оголошення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.10.2021, 20:26)
Добрий вечір, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. У ході розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема, надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. За приписами п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія – це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру, щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії (ч. 4 ст. 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»). Водночас, відкритий ліцензійний реєстр на сайті ДСНС (https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html) не містить інформацію про зупинення (повністю або частково) дії ліцензії на виконання робіт/надання послуг протипожежного призначення. Вважаємо, що вимога про надання копії листа за 2021 рік від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення (часткової або повної) дії такої ліцензії жодним чином не обмежує коло потенційних Учасників та не носить дискримінаційного характеру, оскільки таку інформацію може отримати будь-який Учасник-ліцензіат.
З огляду на вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення.
Дякуємо за питання.