Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.10.2021 10:03. Дата останніх змін - 13.10.2021 10:03

Оброблені фрукти та овочі (томатна паста, сухофрукти)

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-13-001733-b  
ID fef0bad0e0d54721868d221306ca1026  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-10-13-001909-b  
Очікувана вартість закупівлі
15`624.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місцезнаходження замовника: 21007 ,Вінницька обл.,м.Вінниця, вул. Олександра Довженка, 3-А. Категорія замовника :відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до аб.5 п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" Враховуючи вимоги Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305, якою змінено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, у замовника виникла потреба у товарах, які не планувалися з початку року у звязку з відсутністю даного товару у діючих нормах на момент планування, таким чином Замовник обєктивно не міг передбачити даної потреби у закупівлі. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з перерозподілом коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі та фінансування інших видатків, керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Очікувана вартість закупівлі 15`624.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
13.10.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
13.10.21

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 90 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Томатна паста
Класифікація за ДК 021:2015: 15331425-2 - Томатне пюре
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Олександра Довженка, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограми
2)
Сухофрукти
Класифікація за ДК 021:2015: 15332410-1 - Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Олександра Довженка, 3-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 кілограми

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.10.2021 10:01
Версія документу від: 13.10.2021 10:01
ID: 01af31a9d5684c2a97dce4adba5ba298

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25496692  
Юридична адреса 21007, Україна, Вінницька область, М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
15`624.00
Гривня без ПДВ
Переможець
13.10.2021 10:01

Укладені договори

Номер договору
33
Дата підписання
13.10.2021
Дата початку дії
13.10.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
15`624.00 Гривня без ПДВ