Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.10.2021 15:53. Дата останніх змін - 07.10.2021 16:10

ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»)

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-07-002358-c  
ID 66781f43f67d4aada91a8e3cfc1adb95  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-10-07-009824-b  
Очікувана вартість закупівлі
132`749.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Враховуючи очікувану вартість предмету закупівлі та відповідно до частини 5 пункту 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: - якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Враховуючи що Фізична особа-підприємець Наумов Микола Степанович Код ІПН 1884701735, визначений переможцем спрощеним процедури закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-004051-c, та укладено договір № 89 від 17.09.2020 року на суму 265 500,00 грн. без ПДВ, Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради, на підставі частини 5 пункту 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», має право здійснити закупівлю без використання електронної системи закупівель.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Очікувана вартість закупівлі 132`749.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
07.10.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
07.10.21

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»)  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»)
Класифікація за ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67812, Україна, Одеська область, с. Надлимнське, вул. Б. Хмельницького, 140
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Ціна за одиницю (не обов'язково): 132749 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роб

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 15:54
Версія документу від: 07.10.2021 15:54
ID: ceb646986e604d4ba6c0f6f3b3794f7b

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41846800  
Юридична адреса 67654, Україна, Одеська область, Маяки, вул. Богачова  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
132`749.00
Гривня без ПДВ
Переможець
07.10.2021 16:03

Укладені договори

Номер договору
49
Дата підписання
07.10.2021
Дата початку дії
07.10.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
132`749.00 Гривня без ПДВ