Процедура закупівлі оголошена 07.07.2017 18:29. Дата останніх змін - 25.01.2018 20:53
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення "Шегині" на українсько-польському кордоні -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2017-07-07-000596-a | |
| ID | 168a1324c7bf49e8b947542ab503a42e |
Очікувана вартість закупівлі
15`720`000.00 Євро
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна фіскальна служба України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 15`720`000.00 Євро (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 157`200.00 Євро | |
| Процедура закупівлі | Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
07.07.17
Період уточнень
до 07.10.17
Період оскаржень
до 13.10.17
Подання пропозицій
до 17.10.17
Прекваліфікація
з 17.10.2017
Оскарження прекваліфікації
до 19.12.2017
Перший етап завершено
25.01.18
25.07.2017, 15:58
Question
Загальне запитання щодо оголошення
В Тендерній документації вказано, що учасник в складі тендерної пропозиції
документально підтверджує наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору
за останні 3 роки. Загально прийнятою практикою в проведенні тендерних закупівель в
Республіці Польща є вимога до учасників щодо наявності досвіду виконання аналогічних
договорів на будівельні роботи саме за останні 5 років. Тому просимо Вас роз’яснити чому
обмежено можливість участі у закупівлі робіт компаніям, що мають документально
підтверджений досвід наданих послуг/виконаних робіт за останні 5 років?
документально підтверджує наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору
за останні 3 роки. Загально прийнятою практикою в проведенні тендерних закупівель в
Республіці Польща є вимога до учасників щодо наявності досвіду виконання аналогічних
договорів на будівельні роботи саме за останні 5 років. Тому просимо Вас роз’яснити чому
обмежено можливість участі у закупівлі робіт компаніям, що мають документально
підтверджений досвід наданих послуг/виконаних робіт за останні 5 років?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.07.2017, 17:17)
За результатами розгляду звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо встановлених вимог, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
26.07.2017, 13:31
Документальне підтвердження наявності досвіду
Загальне запитання щодо оголошення
В п. 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога про документальне підтвердження Учасниками наявності досвіду виконання ними аналогічних договорів за останні 3 роки.
У зв’язку з цією вимогою інформуємо Замовника, що протягом останніх 3 років на території Республіки Польща роботи, аналогічні до предмету закупівлі, не виконувалися (не реалізовувалось жодне замовлення на виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг).
Чи буде вищевказана вимога вважатися виконаною, якщо Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання ним аналогічних робіт надасть договори за останні 5 років?
У зв’язку з цією вимогою інформуємо Замовника, що протягом останніх 3 років на території Республіки Польща роботи, аналогічні до предмету закупівлі, не виконувалися (не реалізовувалось жодне замовлення на виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг).
Чи буде вищевказана вимога вважатися виконаною, якщо Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання ним аналогічних робіт надасть договори за останні 5 років?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.07.2017, 18:54)
За результатами розгляду звернення до Замовника по питанню щодо встановлених вимог, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. У разі надання інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору(-ів) за останні 5 років, вимога буде вважатися виконаною.
26.07.2017, 13:32
Консорціум
Загальне запитання щодо оголошення
Чи є можливим для участі в цій процедурі закупівлі створення консорціуму двома польськими компаніями згідно з польським законодавством (шляхом укладення договору про створення консорціуму)? Чи потрібна в такому випадку реєстрація на ProZorro всіх компаній, які увійдуть до складу консорціуму?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.07.2017, 18:55)
Відповідно до ч.2 ст.3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, який ратифіковано Законом України від 03.02.2016 № 977-VIII, участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща (далі – польські підприємці).
Польськими підприємцями вважаються суб’єкти господарської діяльності, зареєстровані в Республіці Польща незалежно від форми власності, тому учасником даної процедури закупівлі може бути: фізична особа-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), яка подала свою тендерну пропозицію.
Замовником буде розглядатись учасник, який подав свою тендерну пропозицію.
Якщо консорціум є юридичною особою за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації (при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум), в тому числі вимогам, наведеним у листі Міністерства фінансів Республіки Польща від 25.04.2017 № DG5.9300.19.2017 (викладеному у Додатку 7 до тендерної документації), а також щодо досвіду виконання аналогічних договорів, тоді він може бути учасником в цій процедурі закупівлі.
Польськими підприємцями вважаються суб’єкти господарської діяльності, зареєстровані в Республіці Польща незалежно від форми власності, тому учасником даної процедури закупівлі може бути: фізична особа-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), яка подала свою тендерну пропозицію.
Замовником буде розглядатись учасник, який подав свою тендерну пропозицію.
Якщо консорціум є юридичною особою за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації (при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум), в тому числі вимогам, наведеним у листі Міністерства фінансів Республіки Польща від 25.04.2017 № DG5.9300.19.2017 (викладеному у Додатку 7 до тендерної документації), а також щодо досвіду виконання аналогічних договорів, тоді він може бути учасником в цій процедурі закупівлі.
27.07.2017, 20:37
Щодо ненадання технічних характеристик скануючих систем
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 11 «Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики об’єкта будівництва» таблиці підрозділу «І ЕТАП ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ «Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Шегині», на українсько-польському кордоні» додатку 3 до тендерної документації наведено Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики одноповерхової службово-виробничої будівлі без підвалу і горища на 10 робочих місць на виїзді з України. Зокрема в частині обладнання зазначено наступне:
«- транспортерна скануюча система стаціонарного типу відповідно до технічних характеристик наданих у додатку 1 до додатку 3;
- портативна скануюча система відбитого зображення в прихованих порожнинах відповідно до технічних характеристик наданих у додатку 1 до додатку 3.».
При цьому у самому додатку 1 до додатку 3 до тендерної документації відсутня жодна інформацію як щодо транспортерної скануючої системи стаціонарного так і до портативної скануючої системи відбитого зображення в прихованих порожнинах.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати всю необхідну інформацію для забезпечення належної підготовки тендерних пропозицій учасниками.
«- транспортерна скануюча система стаціонарного типу відповідно до технічних характеристик наданих у додатку 1 до додатку 3;
- портативна скануюча система відбитого зображення в прихованих порожнинах відповідно до технічних характеристик наданих у додатку 1 до додатку 3.».
При цьому у самому додатку 1 до додатку 3 до тендерної документації відсутня жодна інформацію як щодо транспортерної скануючої системи стаціонарного так і до портативної скануючої системи відбитого зображення в прихованих порожнинах.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати всю необхідну інформацію для забезпечення належної підготовки тендерних пропозицій учасниками.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.08.2017, 19:46)
За результатами розгляду звернення до Замовника по питанню щодо встановлених вимог, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
27.07.2017, 20:39
Щодо технічних характеристик системи відеоконтролю (детектор “скла” для фіксування водія)
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно з пунктом 2.5 вимоги до технічних систем митного контролю, наведених у таблиці додатку 1 до додатку 3 до тендерної документації програмне забезпечення СЗНЗ повинно забезпечувати, зокрема, наявність аналітичних функцій – детектор “скла” (для фіксування водія).
Прошу звернути увагу, що зазначена функція (фіксування водія) теоретично може бути затребувана органами контролю дорожнього руху під час автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху з метою забезпечення доказів про адміністративне правопорушення. В Україні таких вимог поки що не висувається.
Водночас, як зазначено у пункті 1 у таблиці додатку 1 до додатку 3 до тендерної документації Система відео-контролю повинна виконувати такі функції:
контроль за порядком переміщення товарів та транспортних засобів комерційного призначення в межах контрольованих територій (пункту пропуску для автомобільного сполучення) в режимі реального часу. Контроль повинен здійснюватися шляхом зчитування та розпізнавання номерних знаків транспортних засобів та причепів/напівпричепів при в'їзді/виїзді до/з контрольованої території та при переміщенні ТЗ контрольованою територією, а також шляхом фото- та відеофіксації ТЗ;
виведення результатів відеоконтролю до моніторингового центру Державної фіскальної служби України.
Тобто, функція фіксування водія в системі відео-контролю не вимагається для її роботи в межах пункту пропуску для автомобільного сполучення.
Наявність вимоги щодо обов’язковості детектора “скла” у складі системи відео-спостереження є корупциогенною та дискримінаційною вимогою, що звужує коло виробників таких систем практично до єдиної системи до того ж російського виробництва, що є порушенням чинного законодавства України.
Просимо надати пояснення, якими нормативними, розпорядчими або іншими документами і якого органа встановлена вимога щодо наявності в системі відео-контролю митного пункту пропуску функції детектора “скла” (для фіксування водія), а також навести документальне посилання на першоджерело з таким терміном та його тлумаченням.
З метою забезпечення дієвої конкуренції серед учасників пропонуємо виключити вимогу що наявність аналітичних функцій – детектор “скла” (для фіксування водія) з пункту 2.5 вимоги до технічних систем митного контролю, наведених у таблиці додатку 1 до додатку 3 до тендерної документації.
Прошу звернути увагу, що зазначена функція (фіксування водія) теоретично може бути затребувана органами контролю дорожнього руху під час автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху з метою забезпечення доказів про адміністративне правопорушення. В Україні таких вимог поки що не висувається.
Водночас, як зазначено у пункті 1 у таблиці додатку 1 до додатку 3 до тендерної документації Система відео-контролю повинна виконувати такі функції:
контроль за порядком переміщення товарів та транспортних засобів комерційного призначення в межах контрольованих територій (пункту пропуску для автомобільного сполучення) в режимі реального часу. Контроль повинен здійснюватися шляхом зчитування та розпізнавання номерних знаків транспортних засобів та причепів/напівпричепів при в'їзді/виїзді до/з контрольованої території та при переміщенні ТЗ контрольованою територією, а також шляхом фото- та відеофіксації ТЗ;
виведення результатів відеоконтролю до моніторингового центру Державної фіскальної служби України.
Тобто, функція фіксування водія в системі відео-контролю не вимагається для її роботи в межах пункту пропуску для автомобільного сполучення.
Наявність вимоги щодо обов’язковості детектора “скла” у складі системи відео-спостереження є корупциогенною та дискримінаційною вимогою, що звужує коло виробників таких систем практично до єдиної системи до того ж російського виробництва, що є порушенням чинного законодавства України.
Просимо надати пояснення, якими нормативними, розпорядчими або іншими документами і якого органа встановлена вимога щодо наявності в системі відео-контролю митного пункту пропуску функції детектора “скла” (для фіксування водія), а також навести документальне посилання на першоджерело з таким терміном та його тлумаченням.
З метою забезпечення дієвої конкуренції серед учасників пропонуємо виключити вимогу що наявність аналітичних функцій – детектор “скла” (для фіксування водія) з пункту 2.5 вимоги до технічних систем митного контролю, наведених у таблиці додатку 1 до додатку 3 до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.08.2017, 19:48)
За результатами розгляду звернення до Замовника по питанню щодо встановлених вимог, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме: в технічних характеристиках системи відеоконтролю вимогу щодо детектору «скла» для фіксування водія буде виключено.
27.07.2017, 20:39
Щодо технічних характеристик системи відеоконтролю (швидкість руху)
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно з пунктом 2.5 вимоги до технічних систем митного контролю, наведених у таблиці додатку 1 до додатку 3 до тендерної документації, програмне забезпечення СЗНЗ повинно забезпечувати, зокрема, зчитування та розпізнавання номерних знаків транспортних засобів у діапазоні швидкостей руху від 2 до 80 км/год.
При цьому просимо звернути увагу, що система відео-контролю призначена для роботи в межах пункту пропуску, де максимальна швидкість руху не може сягати 80 км/год.
Звертаємо увагу, що встановлення вимоги щодо зчитування та розпізнавання номерних знаків транспортних засобів в реальному діапазоні швидкостей, що існують в пункті пропуску, дозволить значено розширити коло виробників аналогічних систем та забезпечить економію та ефективність використання коштів під час проведення закупівлі.
Просимо надати пояснення, якими нормативними, розпорядчими або іншими документами і якого органа встановлена вимога щодо наявності в системі відео-контролю митного пункту пропуску вимоги щодо діапазону швидкостей руху від 2 до 80 км/год.
З метою забезпечення дієвої конкуренції серед учасників пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині встановлення коректної вимоги щодо діапазону швидкостей зчитування та розпізнавання номерних знаків транспортних засобів.
При цьому просимо звернути увагу, що система відео-контролю призначена для роботи в межах пункту пропуску, де максимальна швидкість руху не може сягати 80 км/год.
Звертаємо увагу, що встановлення вимоги щодо зчитування та розпізнавання номерних знаків транспортних засобів в реальному діапазоні швидкостей, що існують в пункті пропуску, дозволить значено розширити коло виробників аналогічних систем та забезпечить економію та ефективність використання коштів під час проведення закупівлі.
Просимо надати пояснення, якими нормативними, розпорядчими або іншими документами і якого органа встановлена вимога щодо наявності в системі відео-контролю митного пункту пропуску вимоги щодо діапазону швидкостей руху від 2 до 80 км/год.
З метою забезпечення дієвої конкуренції серед учасників пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині встановлення коректної вимоги щодо діапазону швидкостей зчитування та розпізнавання номерних знаків транспортних засобів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.08.2017, 19:49)
За результатами розгляду звернення до Замовника по питанню щодо встановлених вимог, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме: програмне забезпечення СЗНЗ повинно забезпечувати, зокрема, зчитування та розпізнавання номерних знаків транспортних засобів у діапазоні швидкостей руху від 2 до 40 км/год.
28.07.2017, 15:29
Щодо наявності у учасника власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії)
Загальне запитання щодо оголошення
В додатку 4 Тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінали документів, які підтверджують наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії). При цьому, відповідно до частини другої статті З Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща.
Законодавство Республіки Польща, що регулює порядок проведення тендерів, не містить аналогічних вимог до учасників аналогічних процедур щодо власної або орендованої атестованої/акредитованої служби контролю якості (лабораторії) на стадії. Наше підприємство та, як ми впевнені, більшість інших учасників (польських підприємців), не мають жодної власної або орендованої атестованої/акредитованої служби контролю якості (лабораторії), як цього вимагає саме українське законодавство.
Для прикладу: аналогічна проблема виникла в закупівлях, які проводить Служба автомобільних доріг у Львівській області відповідно до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-31-001008-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-31-001069-a). За численними зверненнями польських учасників Замовник вніс зміни до тендерної документації та усунув вимогу про підтвердження наявності власної або орендованої атестованої/акредитованої згідно з міжнародними чи українськими стандартами служби контролю якості(лабораторії).
Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. А тому звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації щодо вимоги про підтвердження наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії) шляхом їх виключення з тендерної документації або шляхом внесення зміни до вимоги про наявність у Учасника можливості на етапі подання тендерних пропозицій надати гарантійний лист з зобов’язанням створити власну або укласти договір з атестованою/акредитованою по міжнародних чи українських стандартах службою контролю якості (лабораторією) про надання послуг з контролю якості даною атестованою службою у разі вибору його як переможця процедури.
Законодавство Республіки Польща, що регулює порядок проведення тендерів, не містить аналогічних вимог до учасників аналогічних процедур щодо власної або орендованої атестованої/акредитованої служби контролю якості (лабораторії) на стадії. Наше підприємство та, як ми впевнені, більшість інших учасників (польських підприємців), не мають жодної власної або орендованої атестованої/акредитованої служби контролю якості (лабораторії), як цього вимагає саме українське законодавство.
Для прикладу: аналогічна проблема виникла в закупівлях, які проводить Служба автомобільних доріг у Львівській області відповідно до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-31-001008-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-31-001069-a). За численними зверненнями польських учасників Замовник вніс зміни до тендерної документації та усунув вимогу про підтвердження наявності власної або орендованої атестованої/акредитованої згідно з міжнародними чи українськими стандартами служби контролю якості(лабораторії).
Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. А тому звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації щодо вимоги про підтвердження наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії) шляхом їх виключення з тендерної документації або шляхом внесення зміни до вимоги про наявність у Учасника можливості на етапі подання тендерних пропозицій надати гарантійний лист з зобов’язанням створити власну або укласти договір з атестованою/акредитованою по міжнародних чи українських стандартах службою контролю якості (лабораторією) про надання послуг з контролю якості даною атестованою службою у разі вибору його як переможця процедури.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.08.2017, 19:51)
За результатами розгляду звернення, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме: абзац 10 додатку № 4 до Тендерної документації буде викладений у такій редакції:
- оригіналами документів, які підтверджують наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії). Для підтвердження наявності власної атестованої/ акредитованої служби контролю якості(лабораторії) учасник надає копію діючого свідоцтва (рішення/атестата) про атестацію лабораторії (сертифікацію/акредитацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації/ акредитації). Для підтвердження наявності орендованої атестованої/ акредитованої служби контролю якості(лабораторії) учасник надає копію діючого свідоцтва (рішення/атестата) про атестацію лабораторії (сертифікацію/акредитацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації/ акредитації)) та копію договору про надання послуг з контролю якості даною атестованою службою.
У разі відсутності вищезазначеної власної чи орендованої лабораторії - гарантійний лист від учасника з зобов’язанням щодо її наявності до моменту підписання договору.
- оригіналами документів, які підтверджують наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії). Для підтвердження наявності власної атестованої/ акредитованої служби контролю якості(лабораторії) учасник надає копію діючого свідоцтва (рішення/атестата) про атестацію лабораторії (сертифікацію/акредитацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації/ акредитації). Для підтвердження наявності орендованої атестованої/ акредитованої служби контролю якості(лабораторії) учасник надає копію діючого свідоцтва (рішення/атестата) про атестацію лабораторії (сертифікацію/акредитацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації/ акредитації)) та копію договору про надання послуг з контролю якості даною атестованою службою.
У разі відсутності вищезазначеної власної чи орендованої лабораторії - гарантійний лист від учасника з зобов’язанням щодо її наявності до моменту підписання договору.
11.08.2017, 11:40
Таблиця № 3 Додатку 1 до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
У Таблиці № 3 "Довідка учасника щодо виконання аналогічних договорів" у графі Обсяг виконання робіт зазначено, що сума вписується в одиниці "гривня". Зважаючи на те, що учасник - польська юридична особа виконувала аналогічні договори в Республіці Польща, чи можливо змінити одиниці вимірювання у зазначеній графі на "злотий", чи потрібно переводити грошові суми у "гривні" за курсом НБУ? Якщо необхідно перводити "злотий" у "гривню", то станом на який день повинен бути курс НБУ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2017, 18:44)
Потрібно переводити грошові суми у «гривні» за офіційним курсом та вказати дату визначення курсу у форматі «станом на ДД.ММ.РР» та сам курс.
15.08.2017, 13:33
Ціноутворення тендерних пропозицій
Запитання щодо предмету закупівлі Реконструкція міжнародного пункту пропус
2. Просимо дати чітку відповідь по правилах ціноутворення, які повинні бути використані тому, що:
a. з однієї сторони, в Тендерній документації, яка по законодавчі приоритетності базується на основних вимогах Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, зазаначено:
i. валютою тендерної пропозиції має бути ЄВРО,
ii. участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща
iii. не меньш ніж 60% послуг та матеріалів мають бути польського походження
b. а з іншої сторони, в Тендерній документації зазначено наступне:
“Вартість (ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), СОУ 42.1-37641918¬050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі - СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами України. Тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає умовам та вимогам цієї тендерної документації буде відхилена замовником”
Але: валютою розрахунків вартості (ціни) в Україні є гривня; польскі підприємці, які приймають участь у тендері не використовують систему українського ціноутворення і українські ДСТУ для розрахунків ціни не включають в себе інформацію про вартість та одиничні розцінки щодо польських послуг та матеріалів, яких мусить бути не меньше 60%.
Ми вбачаємо в цьому конфлікт та просимо надати пояснення щодо правил ціноутворення, якими повинні користуватись польські підприємці у відповідності до вимог Договору Україна-Польща та Тендерної документації відповідно.
a. з однієї сторони, в Тендерній документації, яка по законодавчі приоритетності базується на основних вимогах Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, зазаначено:
i. валютою тендерної пропозиції має бути ЄВРО,
ii. участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща
iii. не меньш ніж 60% послуг та матеріалів мають бути польського походження
b. а з іншої сторони, в Тендерній документації зазначено наступне:
“Вартість (ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), СОУ 42.1-37641918¬050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі - СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами України. Тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає умовам та вимогам цієї тендерної документації буде відхилена замовником”
Але: валютою розрахунків вартості (ціни) в Україні є гривня; польскі підприємці, які приймають участь у тендері не використовують систему українського ціноутворення і українські ДСТУ для розрахунків ціни не включають в себе інформацію про вартість та одиничні розцінки щодо польських послуг та матеріалів, яких мусить бути не меньше 60%.
Ми вбачаємо в цьому конфлікт та просимо надати пояснення щодо правил ціноутворення, якими повинні користуватись польські підприємці у відповідності до вимог Договору Україна-Польща та Тендерної документації відповідно.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2017, 19:09)
Статтею 19 Закону України «Про міжнародні договори України» передбачено, якщо міжнародним Договором України встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.
Пунктом 2 статті 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (далі – Договір), ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII передбачено, що усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін, та ціна контрактів, виражається в Євро.
Пунктом 6 Розділу 1 загальні положення Тендерної документації визначено що валютою тендерної пропозиції є Євро.
З урахуванням зазначеного із пункту 1 додатку 4 до Тендерної документації буде виключено абзац 5.
Пунктом 2 статті 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (далі – Договір), ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII передбачено, що усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін, та ціна контрактів, виражається в Євро.
Пунктом 6 Розділу 1 загальні положення Тендерної документації визначено що валютою тендерної пропозиції є Євро.
З урахуванням зазначеного із пункту 1 додатку 4 до Тендерної документації буде виключено абзац 5.
15.08.2017, 13:35
Оподаткування
Запитання щодо предмету закупівлі Реконструкція міжнародного пункту пропус
Просимо надати чітку відповідь: чи буде звільнений залучений переможцем процедури закупівлі для виконання частини робіт український субпідрядник в межах укладеного за результатами процедури закупівлі контракту від сплати податку на додану вартість, враховуючи положення статті 11 Договору між Урядами України та Республіки Польща ? Очікуємо не дублювання тексту тендерної документації чи міжурядового договору, а дійсно зрозуміле та чітке роз"яснення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2017, 19:10)
Питання надання індивідуальної податкової консультації визначено Главою III Податкового кодексу України (далі - Кодекс), наказом Міністерства фінансів України від 24.05.2017, № 523 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2017 року за № 719/30587 та наказом ДФС від 25.04.2017 № 293 «Про затвердження Порядку організації роботи органів доходів і зборів із надання індивідуальних податкових консультацій».
Відповідно до підпункту 14.1.172 1 пункту 14.1 статті 14 Кодексу індивідуальна податкова консультація – роз’яснення контролюючого органу, надане платнику податків щодо практичного використання окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, та зареєстроване в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій.
Відповідно до підпункту 14.1.172 1 пункту 14.1 статті 14 Кодексу індивідуальна податкова консультація – роз’яснення контролюючого органу, надане платнику податків щодо практичного використання окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, та зареєстроване в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій.
15.08.2017, 13:46
Необхідна інформація та відвідування об'єкта
Загальне запитання щодо оголошення
Для можливості формування дійсної вартості робіт з реконструкції існуючих об’єктів пункту пропуску необхідно мати дані про їх габарити, розміри та об’ємно планувальні рішення. Просимо надати ці дані у вигляді обмірних креслень або організувати комісійний виїзд на об’єкт із представником замовника для складання необхідних дефектних актів, замірів тощо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.08.2017, 18:35)
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 Статті 34 Закону України «Про публічні закупівлі» на першому етапі всім учасникам пропонується подати тендерну пропозицію, в якій надається інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним замовником у тендерній документації та опис рішення про закупівлю без зазначення ціни.
Можливість організації відвідування об’єктів будівництва (реконструкції) буде під час проведення переговорів.
Можливість організації відвідування об’єктів будівництва (реконструкції) буде під час проведення переговорів.
15.08.2017, 13:48
Пояснення та уточнення
Загальне запитання щодо оголошення
У технічному завданні (Додаток 3, пункт 8) проектом потрібно передбачити:
«…
- 2 смуги руху для легкових автомобілів та мікроавтобусів на виїзді;
˗ 2 смуги руху для легкових автомобілів та мікроавтобусів на в’їзді;
˗ по 1 смузі руху для автобусів на в’їзді та виїзді;
˗ по 3 смуги руху для вантажних автомобілів на в’їзді та виїзді з встановлення ваг поосьового зважування по в’їзду в Україну.
….»
Ці вимоги суперечать Схемі 1 (Додаток 3, пункт 2), так як згідно схеми передбачається влаштування та реконструкція 19-ти смуг руху. (9-ть на в’їзд та 10 на виїзд).
Просимо надати пояснення.
«…
- 2 смуги руху для легкових автомобілів та мікроавтобусів на виїзді;
˗ 2 смуги руху для легкових автомобілів та мікроавтобусів на в’їзді;
˗ по 1 смузі руху для автобусів на в’їзді та виїзді;
˗ по 3 смуги руху для вантажних автомобілів на в’їзді та виїзді з встановлення ваг поосьового зважування по в’їзду в Україну.
….»
Ці вимоги суперечать Схемі 1 (Додаток 3, пункт 2), так як згідно схеми передбачається влаштування та реконструкція 19-ти смуг руху. (9-ть на в’їзд та 10 на виїзд).
Просимо надати пояснення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2017, 19:12)
В додатку 3 надано мінімальні вимоги (перелік будинків, будівель та споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, що проектуються у складі комплексу) до наповнення об’єкту реконструкції, схема, надана в технічній документації, є орієнтовною.
Але за результатами звернення в тендерну документацію будуть внесені зміни, а саме :
В пункті 8 Технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації) слова «˗ 2 смуги руху для легкових автомобілів та мікроавтобусів на виїзді; ˗ 2 смуги руху для легкових автомобілів та мікроавтобусів на в’їзді;» замінити на «˗ 2 смуги руху для легкових автомобілів та 2 смуги для мікроавтобусів на виїзді; - 2 смуги руху для легкових автомобілів та 2 смуги для мікроавтобусів на в’їзді;».
Але за результатами звернення в тендерну документацію будуть внесені зміни, а саме :
В пункті 8 Технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації) слова «˗ 2 смуги руху для легкових автомобілів та мікроавтобусів на виїзді; ˗ 2 смуги руху для легкових автомобілів та мікроавтобусів на в’їзді;» замінити на «˗ 2 смуги руху для легкових автомобілів та 2 смуги для мікроавтобусів на виїзді; - 2 смуги руху для легкових автомобілів та 2 смуги для мікроавтобусів на в’їзді;».
15.08.2017, 13:52
Уточнення та роз'яснення
Загальне запитання щодо оголошення
У Схемі 1 «Схема генерального плану реконструкції міжнародного автомобільного пункту пропуску Шегині-Медика» червоним кольором виділені будівлі, що підлягають під будівництво/реконструкцію та інш., проте немає інформації у Додатку 3 (Технічне завдання) щодо переліку робіт по позиції № 13 Існуючий склад – 2 шт., позиції № 5 – Службово-виробнича будівля пішохідного пункту пропуску, згідно Схеми 1.
Відсутність інформації щодо переліку та типу робіт тягне за собою неможливість визначення дійсної вартості проектних та будівельно-монтажних робіт. Прошу Вас надати роз’яснення.
Відсутність інформації щодо переліку та типу робіт тягне за собою неможливість визначення дійсної вартості проектних та будівельно-монтажних робіт. Прошу Вас надати роз’яснення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2017, 19:15)
Будівельні роботи за цими об’єктами не плануються. Наразі відповідно статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» на першому етапі закупівель на розгляд замовника подається опис технічного рішення за предметом закупівлі. За результатами розгляду пропозицій та переговорів з учасниками закупівель до тендерної документації вносяться зміни. На цьому етапі учасник може внести зміни у свої пропозиції та остаточно визначитися з ціною.
15.08.2017, 17:35
ціноутворення тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо дати чітку відповідь по правилах ціноутворення, які повинні бути використані тому, що: a. з однієї сторони, в Тендерній документації, яка по законодавчі приоритетності базується на основних вимогах Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, зазаначено: i. валютою тендерної пропозиції має бути ЄВРО, ii. участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща iii. не меньш ніж 60% послуг та матеріалів мають бути польського походження b. а з іншої сторони, в Тендерній документації зазначено наступне: “Вартість (ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), СОУ 42.1-37641918¬050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі - СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами України. Тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає умовам та вимогам цієї тендерної документації буде відхилена замовником” Але: валютою розрахунків вартості (ціни) в Україні є гривня; польскі підприємці, які приймають участь у тендері не використовують систему українського ціноутворення і українські ДСТУ для розрахунків ціни не включають в себе інформацію про вартість та одиничні розцінки щодо польських послуг та матеріалів, яких мусить бути не меньше 60%. Ми вбачаємо в цьому конфлікт та просимо надати пояснення щодо правил ціноутворення, якими повинні користуватись польські підприємці у відповідності до вимог Договору Україна-Польща та Тендерної документації відповідно.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2017, 19:16)
Статтею 19 Закону України «Про міжнародні договори України» передбачено, що якщо міжнародним Договором України встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.
Пунктом 2 статті 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (далі – Договір), ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII передбачено, що усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін, та ціна контрактів, виражається в Євро.
Пунктом 6 Розділу 1 загальні положення Тендерної документації визначено що валютою тендерної пропозиції є Євро.
З урахуванням зазначеного із пункту 1 додатку 4 до Тендерної документації буде виключено абзац 5.
Пунктом 2 статті 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (далі – Договір), ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII передбачено, що усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін, та ціна контрактів, виражається в Євро.
Пунктом 6 Розділу 1 загальні положення Тендерної документації визначено що валютою тендерної пропозиції є Євро.
З урахуванням зазначеного із пункту 1 додатку 4 до Тендерної документації буде виключено абзац 5.
15.08.2017, 17:35
ціноутворення тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо дати чітку відповідь по правилах ціноутворення, які повинні бути використані тому, що: a. з однієї сторони, в Тендерній документації, яка по законодавчі приоритетності базується на основних вимогах Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, зазаначено: i. валютою тендерної пропозиції має бути ЄВРО, ii. участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща iii. не меньш ніж 60% послуг та матеріалів мають бути польського походження b. а з іншої сторони, в Тендерній документації зазначено наступне: “Вартість (ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), СОУ 42.1-37641918¬050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі - СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами України. Тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає умовам та вимогам цієї тендерної документації буде відхилена замовником” Але: валютою розрахунків вартості (ціни) в Україні є гривня; польскі підприємці, які приймають участь у тендері не використовують систему українського ціноутворення і українські ДСТУ для розрахунків ціни не включають в себе інформацію про вартість та одиничні розцінки щодо польських послуг та матеріалів, яких мусить бути не меньше 60%. Ми вбачаємо в цьому конфлікт та просимо надати пояснення щодо правил ціноутворення, якими повинні користуватись польські підприємці у відповідності до вимог Договору Україна-Польща та Тендерної документації відповідно.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.08.2017, 19:17)
Статтею 19 Закону України «Про міжнародні договори України» передбачено, що якщо міжнародним Договором України встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.
Пунктом 2 статті 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (далі – Договір), ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII передбачено, що усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін, та ціна контрактів, виражається в Євро.
Пунктом 6 Розділу 1 загальні положення Тендерної документації визначено що валютою тендерної пропозиції є Євро.
З урахуванням зазначеного із пункту 1 додатку 4 до Тендерної документації буде виключено абзац 5.
Пунктом 2 статті 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (далі – Договір), ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII передбачено, що усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін, та ціна контрактів, виражається в Євро.
Пунктом 6 Розділу 1 загальні положення Тендерної документації визначено що валютою тендерної пропозиції є Євро.
З урахуванням зазначеного із пункту 1 додатку 4 до Тендерної документації буде виключено абзац 5.
27.08.2017, 11:49
Ціноутворення тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до змін у тендерній документації від 23 серпня 2017 року було виключено абзац 5 із пункту 1 додатку 4 до Тендерної документації.
Але в той же час, вимоги щодо ціноутворення згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» із змінами та доповненнями.та ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі - СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами України залишились як у самій назві тендеру так і в додатку 6. Просимо ще раз дати пояснення як польска компанія може надати розрахунки ціни у ЄВРО, а також розрахунки ціни про вартість та одиничні розцінки щодо польських послуг та матеріалів польського походження на підставі ДСТУ
Але в той же час, вимоги щодо ціноутворення згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» із змінами та доповненнями.та ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі - СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами України залишились як у самій назві тендеру так і в додатку 6. Просимо ще раз дати пояснення як польска компанія може надати розрахунки ціни у ЄВРО, а також розрахунки ціни про вартість та одиничні розцінки щодо польських послуг та матеріалів польського походження на підставі ДСТУ
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.08.2017, 18:38)
Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 Статті 34 Закону України «Про публічні закупівлі» на першому етапі всім учасникам пропонується подати тендерну пропозицію, в якій надається інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним замовником у тендерній документації та опис рішення про закупівлю без зазначення ціни.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 Статті 34 Закону України «Про публічні закупівлі» на першому етапі всім учасникам пропонується подати тендерну пропозицію, в якій надається інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним замовником у тендерній документації та опис рішення про закупівлю без зазначення ціни.
27.08.2017, 12:07
Оподаткування
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 24.05.2017, № 523 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2017 року за № 719/30587 та наказом ДФС від 25.04.2017 № 293 «Про затвердження Порядку організації роботи органів доходів і зборів із надання індивідуальних податкових консультацій», а саме відповідно підпункту 14.1.172 1 пункту 14.1 статті 14 Кодексу індивідуальна податкова консультація – роз’яснення контролюючого органу, надається платнику податків, але учасники тендеру - польські компанії - не є платниками податків в Украіні, та згідно пункту 2 статті 11 договору між Україною та Польщею повинні бути звільнені від сплати податків, а тому, із-за неможливості отримання індивідуальної податкової консультації, просимо в умовах тендеру чітко прописати умови оподаткування або звільнення від оподаткування субпідрядників учасників тендеру для правильного підрахунку вартості пропозиції
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.08.2017, 18:40)
Організації – резиденти України, які можуть бути потенційними субпідрядниками виконання робіт, за необхідності не позбавлені права звернутися з запитом на отримання роз’яснень до контролюючого органу в порядку встановленому законодавством України.
30.08.2017, 20:17
Ціноутворення тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 Статті 34 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов даної тендерної документації на першому етапі всі учасники пропонується подають тендерну пропозицію, в якій надається опис рішення про закупівлю без зазначення ціни, але для підготовки технічного опису та відповідної тендерної пропозиції кожен учасник приймає такі технічні та конструктивні рішення, які в кінцевому результаті, з одного боку, відповідають технічним вимогам Замовника (вимогам тендерної документації та додатків до неї), а з іншої сторони не повинні будуть перевищити цінові очікування Замовника та нададуть кожному учаснику конкурентні переваги в тендерній боротьбі. Тому вже на першому єтапі кожному учаснику необхідно визначатись з ціною кожного технічного рішення, яке буде включене в технічний опис. Тому просимо надати відповідь по правилах ціноутворення, якими повинні користуватись учасники при підготовці своїх пропозицій, включаючи польскі послуги та продукцію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.09.2017, 20:36)
Пунктом 2 Статті 4 Договору Між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII визначено, що «всі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін та ціна контрактів виражаються в євро», правила ціноутворення цим договором не визначено.
30.08.2017, 20:19
Договір підряду.
Загальне запитання щодо оголошення
Дуже просимо доповнити тендерну документацію та надати чернетку договору підряду, який планується підписати з переможцем тендеру.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.09.2017, 20:37)
Повідомляємо, що інформація щодо істотних умов, які будуть включені до договору про закупівлю, наведена у п.п. 3, 4 Розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації.
30.08.2017, 20:34
Оподаткування.
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 24.05.2017, № 523 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2017 року за № 719/30587 та наказом ДФС від 25.04.2017 № 293 «Про затвердження Порядку організації роботи органів доходів і зборів із надання індивідуальних податкових консультацій» при офіційному зверненні резидент повинен вказати причину звернення та задати конкретне запитання, щоб отримати конкретну відповідь. В даному випадку резидент України не може бути учасником даного тендеру, що дало підстави для відхилення його запиту по даній конкретній закупівлі, яка базується на конкретних статях та умовах Договору між Україною та Польщею. Просимо дати роз'яснення щодо застосування положень статі 11 договору між Україною та Польщею до даного конкретного тендеру в частині звільнення учасників від оподаткування в Україні на час виконання договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.09.2017, 20:38)
Відповідно пунктів 1 та 2 Статті 11 Договору Між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII.
Будь-які податки, збори та інші платежі, які можуть виникнути у зв'язку з виконанням Контрактів, укладених згідно із цим Договором, сплачуються кожною стороною Контракту у її відповідній країні і не фінансуються за рахунок Кредиту.
Товари, роботи та послуги що фінансуються відповідно до Контрактів звільняються від сплати будь-яких податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, які встановлені Україною чи на її території у відповідності до чинного законодавства України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України.
Будь-які податки, збори та інші платежі, які можуть виникнути у зв'язку з виконанням Контрактів, укладених згідно із цим Договором, сплачуються кожною стороною Контракту у її відповідній країні і не фінансуються за рахунок Кредиту.
Товари, роботи та послуги що фінансуються відповідно до Контрактів звільняються від сплати будь-яких податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, які встановлені Україною чи на її території у відповідності до чинного законодавства України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України.
09.09.2017, 10:39
Ціноутворення тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
У Вашій попередній відповіді було зазначено, що Пунктом 2 Статті 4 Договору Між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII визначено, що «всі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін та ціна контрактів виражаються в євро», правила ціноутворення цим договором не визначено. Чи означає таке Ваше твердження, що вимоги щодо ціноутворення згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» із змінами та доповненнями.та ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі - СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами України будуть виключені як з самої назви тендеру так і з додатку 6?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.09.2017, 16:42)
Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Закупівля зазначеного вище предмету закупівлі здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей, визначених Договором між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України № 977-VIII від 03.02.2016, та міжнародної практики використання контрактів FIDIC.
Закупівля зазначеного вище предмету закупівлі здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей, визначених Договором між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України № 977-VIII від 03.02.2016, та міжнародної практики використання контрактів FIDIC.
15.09.2017, 13:01
Оскарження вимоги опису технічного рішення
Загальне запитання щодо оголошення
1. Ми вважаємо, що при підготовці документації для участі в тендері (Розділ ІІІ п. 1, а саме: 3. опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни (інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу подається в тендерній пропозиції окремим файлом) можуть бути надані тільки концепційні рішення. Креслення, екскізи, макети та інші технічні рішення мають бути розроблені в процесі розробки проектно-кошторисної документації та видалені з Технічної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.10.2017, 15:29)
Підпунктом 3 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що на першому етапі опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни. Тобто потенційних учасник може вибирати спосіб подачі опису технічного рішення на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
15.09.2017, 13:02
Необхідна більш детальна інформація щодо вимоги опису технічного рішення
Загальне запитання щодо оголошення
При вимозі опису технічного рішення щодо предмету закупівлі (Розділ ІІІ п. 1, а саме: 3. опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни (інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу подається в тендерній пропозиції окремим файлом) необхідно надати більш детальну та конкретну інформацію, що саме вимагається від учасника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.10.2017, 15:30)
Потенційний учасник може вибирати спосіб подачі опису технічного рішення на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
29.09.2017, 11:40
Щодо демонтажу та будівництва магазину безмитної торгівлі
Запитання щодо предмету закупівлі Реконструкція міжнародного пункту пропус
Прошу Вас звернути увагу на те, що Схемою 1 передбачено виконати демонтаж Магазину безмитної торгівлі, та будівництво нового магазину, проте у Додатку 3 зміна 4 або у Орієнтовних схемах приміщень не йдеться про будівництво цього магазину. Зважаючи на це, просимо дати пояснення та, при необхідності, внести зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.10.2017, 15:32)
За результатами звернення в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме:
пункт 8 Технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації) «В складі проекту передбачити» буде доповнений абзацом «- будівництво нової Громадської будівлі для розташування магазину безмитної торгівлі»;
пункт 11 Технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації) доповнити підпунктом 14 виклавши його у такій редакції :
«14. Громадську будівлю для розташування магазину безмитної торгівлі на виїзді з України
Передбачити:
- торгову залу з облаштуванням робочого місця продавця;
- складські приміщення;
- теплогенераторну;
- санвузол
- робочий кабінет.
Розрахувати відповідно до технічних вимог та пропускної спроможності пункту пропуску.
Передбачити заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.»
пункт 8 Технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації) «В складі проекту передбачити» буде доповнений абзацом «- будівництво нової Громадської будівлі для розташування магазину безмитної торгівлі»;
пункт 11 Технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації) доповнити підпунктом 14 виклавши його у такій редакції :
«14. Громадську будівлю для розташування магазину безмитної торгівлі на виїзді з України
Передбачити:
- торгову залу з облаштуванням робочого місця продавця;
- складські приміщення;
- теплогенераторну;
- санвузол
- робочий кабінет.
Розрахувати відповідно до технічних вимог та пропускної спроможності пункту пропуску.
Передбачити заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.»
30.09.2017, 16:36
Уточнення тендерної документації. Додаток 6
Загальне запитання щодо оголошення
В документах закупівлі присутній документ додаток №6, на який немає посилань в тексті тендерної документації. Прошу надати роз’яснення щодо необхідності врахування змісту додатку №6 та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.10.2017, 15:33)
За результатами розгляду звернення в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме:
абзац 3 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації після слів «На другому етапі учасники повинні подавати остаточні тендерні пропозиції із зазначенням ціни» доповнити словами: «. При формування ціни пропозиції необхідно враховувати вимоги додатку 6 до тендерної документації»;
в другому абзаці розділу «І етап. Розроблення проектно-кошторисної документації. Включаючи вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку)» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Погодження з усіма зацікавленими сторонами,» виключити слова: «включаючи комунальні компанії, Управління безпеки дорожнього руху департаменту превентивної діяльності національної поліції України та інші,»;
в першому абзаці розділу «ІІ етапу. Роботи з нового будівництва» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Вартість (ціна) Учасника повинна розрахована відповідно до» виключити слова «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Порядок визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі – СОУ)» та включити слова «чинного законодавства України».
абзац 3 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації після слів «На другому етапі учасники повинні подавати остаточні тендерні пропозиції із зазначенням ціни» доповнити словами: «. При формування ціни пропозиції необхідно враховувати вимоги додатку 6 до тендерної документації»;
в другому абзаці розділу «І етап. Розроблення проектно-кошторисної документації. Включаючи вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку)» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Погодження з усіма зацікавленими сторонами,» виключити слова: «включаючи комунальні компанії, Управління безпеки дорожнього руху департаменту превентивної діяльності національної поліції України та інші,»;
в першому абзаці розділу «ІІ етапу. Роботи з нового будівництва» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Вартість (ціна) Учасника повинна розрахована відповідно до» виключити слова «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Порядок визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі – СОУ)» та включити слова «чинного законодавства України».