Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.08.2021 19:24. Дата останніх змін - 17.09.2021 17:39

ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4х2)) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-012724-a  
ID 05e9dff610e44ee1be0efec3569240e3  
Очікувана вартість закупівлі
35`910`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

На період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених закупівель. НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"  
Очікувана вартість закупівлі 35`910`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 179`550.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
10.08.21
Період уточнень
до 16.08.21
Подання пропозицій
до 20.08.21
Аукціон
25.08.21
Кваліфікація переможця
з 25.08.21
Пропозиції розглянуті
з 31.08.21
Завершена
17.09.21
11.08.2021, 15:38
щодо закупiвлi
Загальне запитання щодо оголошення
Дякуємо за надану можливість взяти участь у закупівлі АШМД в цьому році.
Вивчивши умови закупівлі ми, на жаль, змушені констатувати наступне: наша компанія може поставити якісні автомобілі швидкої допомоги , але на за діскрімінуючіх умов які вісуває замовник а самє:
1. Поставка товару до 15.12.2021.
Повний цикл виробництва АШМД від моменту підписання договору і замовлення базових шасі у виробника до готового продукту у нас на виробництві, включаючи договори з нашими постачальниками, займає як правило до 6 місяців. В умовах всесвітньої пандемії терміни виготовлення і відповідно поставки збільшуються як у наших постачальників так і постачальників у всій Європі і тому ми не можемо гарантувати постачання в такий короткий термін.
Просимо Вас збільшити термін поставки готових АШМД до реального для нашої компанії терміну до 06.2022.
2. Оплата після поставки.
Наша компанія є нерезидентом України та всi платежі в Євро. Цей пункт збільшує наші ризики, бо гривня нестабільна валюта і її скачки на біржі до моменту поставки можуть призвести до економічних втрат. Беручи до уваги, що економічні ризики перевищують рентабельність виробництва ми схиляємося до відмови в участі.
Просимо Вас змінити умови оплати на 100% передоплату що відповідає застосовуваної практиці замовлень виробництва АШМД в Європейських країнах.
3. Можливість продовження термінів поставки за умови додаткових угод.
Ми досить давно працюємо в сфері виготовлення та поставок автоспецтранспорта в державні установи і відомства в Німеччині і в Європі в цілому. Зібраний нами досвід не дозволяє нам брати на себе зобов'язання, виконання яких залежить не тільки від нас.
Просимо Вас змінити умови оплати на 100% передоплату що відповідає нормальної практицi замовлень виробництва АШМД в Європейських країнах.
З огляду на вищевикладене, наважимося висловити наш суб'єктивний погляд: наша компанія не піде на укладення договору і потрапити в залежність виключно від волі замовника на можливі зміни термінів поставки і оплати за умови додаткових угод, що є можливим інструментом для провокації корупційних дій і недобросовісного співпраці.
Дуже розраховуємо на співпрацю в прозорих і реальних умовах, а також на отримання реальної можливості участі нашої компанії в цій закупівлі.

З повагою,
Павло Фрiш
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.08.2021, 12:31)
Добрий день!
Щодо питання першого повідомляємо. Підставами, що можуть обґрунтовувати зміну строків поставки продукції, зокрема є: (і) тривалі строки виробництва великої кількості продукції, (іі) глобальні збої ланцюгів поставок тощо. Принагідно зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін.
Щодо питання другого та третього звертаємо Вашу увагу на те, що в розділі 3 проєкту Договору передбачено, що ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених в проєкті Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Умови проєкту Договору не суперечать принципам розумності, добросовісності та не створюють дисбалансу договірних прав і обов’язків. Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Крім того звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності.
11.08.2021, 17:36
Щодо поставки автомобілів швидкої медичної допомоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Наше підприємство є постачальником автомобілів швидкої медичної допомоги та планує прийняти участь в процедурах закупівлі Автомобілів швидкої допомоги, Тип В 4х2
Проте встановлений строк поставки автомобілів швидкої медичної допомоги (до 15.12.2021р.) є нереальним, оскільки станом на сьогоднішній день є відповідні проблеми з поставками імпортних розхідних матеріалів та медичного обладнання в умовах пандемії коронавірусу.
Крім того, наявні квоти на кількість базових автомобілів. Відповідно збільшились строки виготовлення через нестачу у виробників робочого персоналу, базових автомобілів, розхідних матеріалів, медичної техніки для комплектації, що є невід’ємною частиною кінцевого продукту, з якими стикнулися всі світові автовиробники та постачальники.
Виробники базових автомобілів, медичного обладнання та розхідних матеріалів до них, з якими ми співпрацюємо, повідомляють про наявні в них строки виробництва та можуть гарантувати поставку такої кількості базових автомобілів та медичного обладнання, що є невід’ємною частиною Автомобіля швидкої медичної допомоги лише в першому кварталі 2022 р.
Крім того, отримані Виробником базові автомобілі, розхідні матеріали, медичне обладнання та інші комплектуючі матеріали потрібно відповідним чином переобладнати, змонтувати та встановити і зробити невід’ємною частиною АШМД у відповідності до норм і стандартів ДСТУ EN 1789:2019
З врахуванням вище наведеного, пропонуємо розглянути можливість поставки автомобілів швидкої медичної допомоги по всім 4 торгам до 30.06.2022 р.
Зі свого боку гарантуємо своєчасну поставку АШМД, відповідної якості та за оптимальною ціною згідно вимог тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.08.2021, 12:32)
Добрий день!
Інформуємо, що підставами, які можуть обґрунтовувати зміну строків поставки продукції, зокрема є: (і) тривалі строки виробництва великої кількості продукції, (іі) глобальні збої ланцюгів поставок тощо. Принагідно зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін.
11.08.2021, 17:37
Щодо договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Наше підприємство є постачальником автомобілів швидкої медичної допомоги та планує прийняти участь в процедурах закупівлі Автомобілів швидкої допомоги, Тип В 4х2
В умовах оплати договору (порядок здійснення розрахунків) вказано про 100% післяоплату протягом 30 банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА.
Проте виходячи з нашого досвіду, поставку на таких умовах неможливо виконати, оскільки сума закупівлі значна, усі поставки імпортних розхідних матеріалів, медичного обладнання, базових автомобілів та іншої техніки, що імпортуються та монтуються, здійснюються на умовах 100% попередньої оплати з моменту підтвердження замовлення та готовності до відвантаження.
З врахуванням вище наведеного, пропонуємо розглянути можливість попередньої оплати у Договорі з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Зі свого боку гарантуємо своєчасну поставку АШМД, відповідної якості та за оптимальною ціною згідно вимог тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.08.2021, 18:44)
Шановний Учаснику! Просимо звернути увагу, що в розділі 3 проєкту Договору передбачено, що Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених в проєкті Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
12.08.2021, 16:32
Умови постачання та оплати
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Вікторе Кириловичу!
ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» має досвід виробництва та постачання на адресу ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкових автомобілів (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*2) на базі RENAULT MASTER в кількості 56 одиниць в 2021 році . Договір на постачання виконаний в повному обсязі, в найкоротший термін та якість товару відповідає усім вимогам Замовника.
Цим ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» звертаємось до Вас з приводу наступного питання.
Наше підприємство ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» планує взяти участь у процедурах закупівлі, оголошених ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ», на закупівлю товару – ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*2) – ідентифікатори закупівель UA-2021-08-10-012659-a, UA-2021-08-10-012724-a, UA-2021-08-10-012725-a, UA-2021-08-10-012727-a.
Період поставки товару за вказаними процедурами закупівель – до 15 грудня 2021р.
За умовами вказаних процедур оплата за партію поставленого товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або акту приймання товару за місцем призначення.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 9 грудня 2020р. №1236 (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 16 червня 2021 р. №611) з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України установлено карантин до 01 жовтня 2021р.

Відповідно до абз. 5 п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019р. №1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020 р., N 63, ст. 2029), надалі за текстом – «Постанова КМУ №641».
Згідно пункту 151 Постанови КМУ №641 заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків, крім іншого, за товари, роботи і послуги, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» (Офіційний вісник України, 2020 р., N 31, ст. 1074, ст. 1077, N 42, ст. 1361), , надалі за текстом – «Постанова КМУ №225».
До переліку, затвердженого Постановою КМУ №225 входять транспортні засоби для закладів охорони здоров'я системи екстреної медичної допомоги та санітарної авіації (авіаційної медицини), зокрема і спеціалізований санітарний автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги (код згідно з УКТЗЕД 8703 32 19 00).
Відповідно до ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника код товару 34110000-1 Легкові автомобілі включає в себе код 34114000-9 Транспортні засоби спеціального призначення, який в свою чергу включає в себе коди 34114120-6 Санітарні транспортні засоби та 34114121-3 Автомобілі швидкої допомоги.
Таким чином, закупівлі ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*2) – ідентифікатори закупівель UA-2021-08-10-012659-a, UA-2021-08-10-012724-a, UA-2021-08-10-012725-a, UA-2021-08-10-012727-a підпадають під виключення із заборони щодо здійснення попередньої оплати розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів.

В той же час, ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» планує здійснювати постачання вказаних автомобілів, які будуть виготовлятись на базі імпортованих автомобілів.
В свою чергу, іноземний завод-виробник може поставити виготовлення необхідної кількості автомобілів у план виробництва після отримання відповідного замовлення.
Таке замовлення на завод можливо розмістити після отримання ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» оплати за вказані автомобілі і строк виготовлення заводом вказаних автомобілів може становити до шести місяців.
Виготовлення спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги в необхідній кількості на базі імпортованих автомобілів також потребує певного часу, від 2-ох до 4-ьох місяців після імпорту базових автомобілів в Україну, яке, в тому числі, залежить і від постачальників обладнання та відповідних матеріалів.
На терміни виготовлення та постачання ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» санітарних автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги також впливає ситуація та відповідні обмеження, як за кордоном так і в Україні, які мають місце у світовій економіці у зв’язку з пандемією COVID-19.

Вказані об’єктивні обставини свідчать про те, що ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» фактично не має змоги виконати зазначені у вказаних процедурах закупівель умови.
При цьому, наше підприємство готово поставити якісні та відповідаючи всім вимогам замовника спеціалізовані санітарні автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги.
Тобто фактично умови вказаних процедур закупівель про оплату товару після постачання та поставки товару до 15 грудня 2021 року є дискримінаційними для ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» та такими, що обмежують конкуренцію під час проведення процедури закупівлі.

На підставі наведеного просимо Вас розглянути питання щодо зміни процедури оплати за вказаними процедурами закупівель з оплати за партію поставленого товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або акту приймання товару за місцем призначення на попередню оплату партії товару та зміни кінцевого строку постачання товару з 15 грудня 2021 на 1 липня 2022 року.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.08.2021, 18:09)
Добрий день! Інформуємо, що наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а, отже, здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
13.08.2021, 15:57
Пункт 5.3 Таблиці 2.
Загальне запитання щодо оголошення
Пункт 5.3 Таблиці 2. В назві обладнання «Дошка довга спінальна для дорослих та дітей з пристроєм іммобілізації голови та ременями для фіксації та пристроєм іммобілізації голови» частково перелічені вимоги щодо призначення та комплектації виробу. При цьому пристрій імобілізації голови згадується двічі. Але в самих вимогах чітко не вказано яким чином це має бути забезпечено. Просимо уточнити, як саме має бути виконана вимога щодо призначення «для дорослих та дітей»? Це якось стосується конструкції самої дошки (наприклад дошка повинна мати додаткові слоти для можливості закріплення ременів на різній довжині та на різній ширині) та комплектації двома іммобілізаторами голови для різних вікових груп (для дорослих і дітей)? Чи зазначена назва обладнання не містить будь-яких вимог щодо конструкції та комплектації виробу?
13.08.2021, 15:58
Таблиця 2 «Медична частина»
Загальне запитання щодо оголошення
Таблиця 2 має назву «Медична частина», хоча по суті містить не тільки медичні вироби. Відповідно вимога щодо надання документів про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 або Технічному регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754 на ці немедичні вироби не може бути виконана. Чи достатньо при цьому буде інформаційного листа від учасника, що виріб не є медичним?
13.08.2021, 16:10
Вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
1. У таблиці 2 до деяких виробів, окрім самих вимог таблиці, також застосовуються вимоги ДСТУ EN 1789:2019 та ДСТУ EN 1865 (ДСТУ EN 1865-1, ДСТУ EN 1865-4, ДСТУ EN 1865-5). Які з перелічених вимог мають домінуюче значення? Або ж всі вимоги мають бути виконані стосовно конкретного виробу?
2. У продовження попереднього запитання: ДСТУ EN 1789:2019 містить в собі посилання на вимоги інших (більш спеціалізованих) стандартів, відповідність яким має бути забезпечено (наприклад EN 1865-1 щодо вакуумного матрацу). Чи достатньо буде надання підтвердження про відповідність стандарту EN 1865-1 для задоволення вимог також і відповідності цього виробу ДСТУ EN 1789:2019?
13.08.2021, 16:11
Вимога відповідності
Загальне запитання щодо оголошення
Якщо до конкретного виробу застосована вимога відповідності ДСТУ EN 1789:2019 та/або ДСТУ EN 1865-1 та/або ДСТУ EN 1865-4 та/або ДСТУ EN 1865-5, - відповідність зазначеним стандартам повинна бути забезпечена в повному обсязі (тобто повинні бути виконані повністю всі вимоги зазначеного стандарту), або ж тільки частково - лише у розрізі конкретних вимог (параметрів, функцій, характеристик), які перелічені в Таблиці 2?
13.08.2021, 16:39
Редуктор з вимірювачем потоку
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо уточнити наступні вимоги. У пункті 2.1 Таблиці 2 зазначено: «Редуктор з вимірювачем потоку з максимальною межею вимірювання не менше ніж 15 л/хв. Редуктор повинен мати можливість від’єднання у разі потреби». Тобто редуктор має приєднуватись безпосередньо до балону. Оскільки балонів вимагається 2, то редукторів також потрібно 2? Або достатньо буде 1 (оскільки зазначено що він повинен зніматися у разі потреби)? При цьому згідно ДСТУ EN 1789:2019 балони з стаціонарним киснем розміщуються в шафці в задній частині медичного салону, а медичний салон повинен мати відповідну кількість кисневих розеток для подачі кисню безпосередньо пацієнту. Де при цьому повинен бути розміщений вимірювач потоку – безпосередньо на кожному редукторі (у шафці, на відстані близько 2 м від пацієнта) або ж бути окремим пристроєм, який приєднується до кисневої розетки в безпосередній близькості до пацієнта і в доступності до регулювання медперсоналом? Чи достатньо буде в останньому випадку одного такого пристрою? Чи є необхідність комплектувати систему стаціонарного кисню ємністю для зволоження кисню (з можливістю її автоклавування), або ж у зволоженні кисню в умовах АШМД немає потреби?
13.08.2021, 17:15
Щодо оподаткування
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, є запитання щодо оподаткування. Якщо за період виконання договору зміниться податкове законодавство (в тому числі якщо буде відмінено тимчасову на період карантину пільгу по ПДВ), чи буде коригування вартості договору у бік збільшення або ж буде коригування ціни товару та зменшення його кількості відповідно? Або ж коригування не буде можливим і ризики щодо майбутніх додаткових витрат необхідно врахувати в ціні при поданні пропозицій?
13.08.2021, 17:51
уточнення вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Враховуючи минулий досвід, просимо відповісти на наступне запитання: чи повинен учасник пропонувати лише медичні вироби, частини та аксесуари до них, які виготовляються зазначеним виробником серійно та/або комплектуються ним (й в тому числі пройшли необхідні випробування та/або сертифікацію та передбачені технічною документацією виробника) або ж допускаються також вироби, які змінено чи модифіковано (в тому числі конструктивно) з метою приведення їх у відповідність до медико-технічних вимог тендеру і якщо такі зміни (чи модифікації) не передбачались виробником у серійних виробах?
13.08.2021, 19:35
уточнення вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, пунктом 8 загальних вимог (перед Таблицею 1) зазначено:
«Товар та усі його складові, у тому числі медичні вироби та засоби довгострокового користування (прилади, апарати, пристрої та устаткування, що розміщено та закріплено у АШМД стаціонарно або може використовуватись автономно поза АШМД) повинні відповідати ….. Технічному регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 або Технічному регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754…»
Станом на сьогодні в зазначених технічних регламентах діють положення 2-3, 2-4, 2-5 (ПКМУ 753) та 2-2, 2-3, 2-4 (ПКМУ 754).
Оскільки закупівля проводиться як медичних виробів, що призначені для надання медичної допомоги хворим на COVID-19, та як медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, просимо уточнити чи розповсюджуються положення частин 2-3, 2-4, 2-5 (ПКМУ 753) та 2-2, 2-3, 2-4 (ПКМУ 754) на товар та його складові в частині можливості ввезення та введення в обіг та для підтвердження виконання вимог пункту 8?