Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.08.2021 14:57. Дата останніх змін - 23.09.2021 14:08

Проведення паспортизації пам’яток (пам'ятки архітектури та містобудування, пам'ятки історії міста Кропивницького) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-02-007412-b  
ID 8e626dfd194a4e03a92dbccdeaeeb1a1  
Очікувана вартість закупівлі
419`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування та архітектури Кропивницької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 419`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`190.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
02.08.21
Період уточнень
до 08.08.21
Період оскаржень
до 14.08.21
Подання пропозицій
до 18.08.21
Аукціон
19.08.21
Кваліфікація переможця
з 19.08.21
Пропозиції розглянуті
з 10.09.21
Завершена
23.09.21
05.08.2021, 09:31
пролонгація строків виконання робіт у зв’язку з COVID-19
Загальне запитання щодо оголошення
. Чи можлива пролонгація строків виконання робіт у зв’язку з можливим введенням карантинних обмежень у зв’язку з поширенням вірусу COVID-19 на території міста Кропивницького чи Кіровоградської області, якщо цей факт матиме істотний вплив на якісне та вчасне виконання робіт (доступ до споруд, відвідування архівів та бібліотек і т.ін.)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.08.2021, 13:14)
Пунктом 10 Проєкту договору визаначено умови подовження терміну дії договору у зв'язку з виникненням обставин непереборної сили, які унеможливлюють своєчасне та якісне виконання зобов'язань згідно умов договору. Наявність обставин непереборної сили визначається згідно з “Регламентом засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)”, затвердженим Рішенням Президії Торгово-промислової палати України 18 грудня 2014 року N 44(5) (зі змінами). Разом з тим примірний перелік ообставин непереборної сили визначений у пункті 2 статті 141 Закону України “Про торгово-промислові палати в Україні”.
05.08.2021, 09:45
виконня умов договору якщо об’єкт (пам’ятка) не підлягає зняттю з держобліку
Загальне запитання щодо оголошення
Якщо у процесі підготовки пакету документів щодо незанесення об’єкту до Державного реєстру нерухомих пам’яток з’ясується, що предмет охорони його не втрачено і об’єкт (пам’ятка) не підлягає зняттю з держобліку. Яким чином виконавець має виконати умови договору, не порушивши його?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.08.2021, 13:28)
Відповідно до наказу Міністерства культури України від 11.03.2013 р. №158 "Про затвердження Порядку обліку об’єктів культурної спадщини" (у редакції наказу Міністерства культури України від 27.06.2019 № 501) суб’єктами прийняття рішення про занесення або незанесення до Реєстру об’єкта культурної спадщини місцевого значення є Міністерство культури України. Відповідно до Закону України “Про охорону культурної спадщини” предметом охорони об'єкта культурної спадщини є характерна властивість об'єкта культурної спадщини, що становить його історико-культурну цінність, на підставі якої цей об'єкт визнається пам'яткою. Разом з тим він повинен донести до нашого часу цінність з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду і зберегли свою автентичність. Об'єкти архітектури - окремі будівлі, архітектурні споруди, що повністю або частково збереглися в автентичному стані і характеризуються відзнаками певної культури, епохи, певних стилів, традицій, будівельних технологій або є творами відомих авторів. Порядок визначення категорій пам’яток для внесення об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України визначений Постановою Кабінету міністрів України від від 22 травня 2019 року № 452. Згідно пункту 4 даного Порядку об’єкти культурної спадщини, які пропонуються для внесення до Держаного реєстру за категорією місцевого значення, повинні зберегти свою автентичність (пам’ятка повинна значною мірою зберегти свою форму та матеріально-технічну структуру, історичні культурні нашарування) та мати одну або більше з таких ознак: мали вплив на розвиток культури певного населеного пункту чи регіону; пов’язані з історичними подіями, віруваннями, життям і діяльністю людей, які зробили значний внесок у розвиток культури певного населеного пункту чи регіону; є культурною спадщиною національної меншини чи регіональної етнічної групи. Попередню оцінку відповідності об’єкта культурної спадщини вищезазначеним ознакам, проводить розробник облікової документації, що складається відповідно до Порядку обліку об’єктів культурної спадщини, який затверджується Мінкультури. У будь-якому разі документація виготовляється в повному обсязі з необхідним обґрунтуванням щодо незанесення до Держреєстру. Остаточне рішення стосовно відповідності критеріям та стосовно занесення або незанесення до реєстру приймається Міністерством культури України.
05.08.2021, 09:49
необхідність виготовлення паспорту у рамках виготовлення облікової документаці
Загальне запитання щодо оголошення
У Технічному завданні до предмету закупівлі (Перелік необхідних послуг (робіт)) у п. 7 вказано, щоучасник повинен виготовити у складі документації на кожен об’єкт – паспорт. У той же час у п. 8 даного завдання з посиланням на Порядок обліку об’єктів культурної спадщини» (у редакції наказу Міністерства культури України від 27.06.2019 № 501) для порушення занесення об’єкта (пам’ятки) до Держреєстру визначено перелік документів у складі облікової картки, акту стану збереження, матеріалів фотофіксації.
Просимо уточнити необхідність виготовлення паспорту у рамках виготовлення облікової документації, з посиланням на Порядок.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.08.2021, 13:28)
У технічному завданні до тендерної документації дійсно було вказано паспорт об'єкта культурної спадщини. У пункті 7 технічного завдання, яке є додатком 2 до проєкту договору на закупівлю послуг вказано перелік необхідних документів, в якому паспорт об'єкта не вказано. У зв'язку з викладеним зазначаємо, що паспорт об'єкта виготовляти у складі облікової документації не потрібно. Для занесення об'єкта до Державного реєстру дійсно його наявність не вимагається.
05.08.2021, 09:56
перелік документів для виготовлення на об’єкти (пам’ятки) для незанесення їх до Держреєстр
Загальне запитання щодо оголошення
У Технічному завданні до предмету закупівлі та у Додатку 2 до Договору зазначено перелік облікових документів, які потрібно виготовити для паспортизації й наведено посилання на відповідні додатки Порядку (дод. 1 і 2). У той час, як про перелік пакету документів для незанесення об’єктів (пам’яток) до Держреєстру будь-якої інформації у документах даної закупівлі немає. Хоча у Розділі VIIIПорядку обліку чітко виписано перелік документів, які потрібно для порушення питання для не занесення об’єктів (пам’яток) до Держреєстру і у додатках до цього розділу містяться форми відповідних документів.
Просимо уточнити перелік документів, які має виготовити Виконавець на об’єкти (пам’ятки) для незанесення їх до Держреєстру?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.08.2021, 13:28)
Розділом VІІІ наказу Міністерства культури України від 11.03.2013 р. №158 "Про затвердження Порядку обліку об’єктів культурної спадщини" (у редакції наказу Міністерства культури України від 27.06.2019 № 501) передбачено процедуру вилучення пам’яток культурної спадщини з Державного реєстру, якщо вони уже занесені до цього реєстру. Усі об'єкти, які визначені у додатку до технічного завдання, занесені тільки до місцевих переліків, але не занесені до Державного реєстру. У зв'язку з викладеним, процедура виготовлення облікової документації на зазначені в додатку до технічного завдання об'єкти, які втратили предмет охорони, з метою незанесення їх до Державного Реєстру пам'яток та виключення з місцевих переліків, повинна відбуватися відповідно до розділів ІІІ, IV зазначеного Наказу.
07.08.2021, 14:12
Чи правильно ми розуміємо Вашу відповідь на запитання щодо виконня умов договору якщо об’єкт (пам’ятка) не підлягає зняттю з держобліку
Загальне запитання щодо оголошення
У разі, якщо фахівцями Виконавця у процесі роботи буде визначено, що об’єкт, який вказаний Замовником як такий, що не має предмету охорони, буде доведено, що даний об’єкт повністю або частково зберігає предмет охорони, то Виконавець, всупереч висновків фахівців, має надати обгрунтування щодо незанесення такого об’єкту до Держреєстру, адже у вашій відповіді зазначено наступне: «У будь-якому разі документація виготовляється у повному обсязі з необхідним обґрунтуванням щодо незанесення до Держреєстру»?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.08.2021, 08:42)
У разі, якщо в процесі виконання робіт фахівцями буде визначено, що об'єкт культурної спадщини має предмет охорони, то дане питання необхідно буде вирішувати безпосередньо із замовником для подальшого прийняття рішення. Якщо виконавець дійсно має вмотивоване обґрунтування того, що об'єкт культурної спадщини відповідає визначеним критеріям та підлягає занесенню до Держреєстру, будемо вирішувати питання щодо його занесення.