Процедура закупівлі оголошена 28.07.2021 15:58. Дата останніх змін - 13.10.2021 14:05
Послуги з організації та проведення інформаційної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUКраїна, щодо роз’яснення зв’язку між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та позитивними змінами в житті громадян України -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-07-28-001619-c | |
ID | 660eb8062f7a434ba6f03f3f17f318ee |
Очікувана вартість закупівлі
5`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державний комітет телебачення і радіомовлення України | |
Очікувана вартість закупівлі | 5`000`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 25`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
28.07.21
Період уточнень
до 20.08.21
Період оскаржень
до 26.08.21
Подання пропозицій
до 30.08.21
Прекваліфікація
з 30.08.2021
Оскарження прекваліфікації
до 21.09.2021
Аукціон
21.09.21
Кваліфікація переможця
з 21.09.21
Пропозиції розглянуті
27.09.21
Завершена
13.10.21
16.08.2021, 11:26
п.1.2. Завдання Виконавця
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо розглянути можливість внести зміни до п.1.2. Завдання виконавця. В ньому вказано, що: "Розподіл ресурсу у вартісному еквіваленті для досягнення необхідної кількості охоплення цільової аудиторії при частоті 1+ в рамках кампанії за кожним з видів каналів комунікацій і форматів має відбуватися у наступній пропорції від загальної вартості кампанії, не більше: - телебачення - 35%; - радіо - 35%; - зовнішня реклама - 19%; - внутрішня реклама - 1%; - мережа Інтернет, зокрема месенджери - 10%."
За нашими розрахунками для виготовлення стендів/конструкцій та досягнення вказаних цілей охоплення необхідно збільшити відсоток на внутрішню рекламу.
За нашими розрахунками для виготовлення стендів/конструкцій та досягнення вказаних цілей охоплення необхідно збільшити відсоток на внутрішню рекламу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.08.2021, 10:38)
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
16.08.2021, 13:16
Чи потрібно під час подачі пропозиіїї вкладати документ з орієнтовним кошторисом із занченням ціни ?
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня
Підкажіть, будь ласка, наступне
У тендерній документації зазначено, що "У пропозиції Виконавець повинен запропонувати план витрат (орієнтовний кошторис) з наведеними кількісними та якісними показниками щодо організаційно-технічних заходів із забезпечення проведення Кампанії."
Наскільки ми розуміємо, у жодних документах, які будемо завантажувати не має бути цін. А загальну ціну кошторису потрібно зазначити в електронній формі при подачі тендерної пропозиції. Це вірно ?
І якщо так, то чи вистачить у доданих документах плану витрат (який вимагає ТД), із зазнавенням кількісних та якісних показників, без зазначення вартості?
Підкажіть, будь ласка, наступне
У тендерній документації зазначено, що "У пропозиції Виконавець повинен запропонувати план витрат (орієнтовний кошторис) з наведеними кількісними та якісними показниками щодо організаційно-технічних заходів із забезпечення проведення Кампанії."
Наскільки ми розуміємо, у жодних документах, які будемо завантажувати не має бути цін. А загальну ціну кошторису потрібно зазначити в електронній формі при подачі тендерної пропозиції. Це вірно ?
І якщо так, то чи вистачить у доданих документах плану витрат (який вимагає ТД), із зазнавенням кількісних та якісних показників, без зазначення вартості?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.08.2021, 12:11)
Добрий день. Кошторис повинен бути. На етапі перекваліфікації цін не повинно бути, відповідно до законодавства. Є інструкція для учасників,як завантажувати документи в закупівлі з публікацією англійською мовою, подивіться,будь ласка на Інтернет ресурсах