Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.07.2021 09:41. Дата останніх змін - 28.09.2021 11:18

Запасні частини 16 лотів

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-21-001063-b  
ID 48eac1f191cd4ac2b1b3da5580dfd294  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`895`840.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Детальна інформація знаходиться у додатку технічна специфікація

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`895`840.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.07.21
Період уточнень
до 27.07.21
Подання пропозицій
до 30.07.21
Аукціон
02.08.21
Кваліфікація переможця
з 02.08.21
Пропозиції розглянуті
з 09.08.21
Завершена
28.09.21

Замовник в інтересах якого закупівлю оголошено

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08029701  

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1. 2216.02.200-2 Датчик обертів

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 664`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`320.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2216.02.200-2 Датчик обертів
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №2. Лот 2. АК-150-018 Кільце поршнєве ІІ ступені

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 72`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 360.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
АК-150-018 Кільце поршнєве ІІ ступені
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №3. Лот 3. 20 ОСТ1.11163-73 Замок

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 34`500.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 172.50 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
20 ОСТ1.11163-73 Замок
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №4. Лот 4. 2268.01.120-1 Клапан розхідний

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 268`500.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`342.50 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2268.01.120-1 Клапан розхідний
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №5. Лот 5. 2176.01.220-02 Золотникова пара

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 233`400.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`167.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2176.01.220-02 Золотникова пара
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №6. Лот 6. 2185.02.039-1 Ричаг

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 170`500.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 852.50 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 02.08.2021 15:34 - 02.08.2021 15:57  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.02.039-1 Ричаг
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108
Нетипізований документ
audit_48eac1f191cd4ac2b1b3da5580dfd294_bd2466c8cf6d4d3c95a3248d03c6412e.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.08.2021 15:57
Версія документу від: 02.08.2021 15:57
ID: 70a4377bb4f2485fb305a8d1f2ed080c

Лот №7. Лот 7. 2176.01.409-01 Прокладка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`960.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 19.80 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2176.01.409-01 Прокладка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №8. Лот 8. 2176.01.409-02 Прокладка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`960.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 19.80 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2176.01.409-02 Прокладка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №9. Лот 9. 2176.01.409-03 Прокладка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`960.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 19.80 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2176.01.409-03 Прокладка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №10. Лот 10. 2176.01.409-04 Прокладка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`960.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 19.80 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2176.01.409-04 Прокладка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №11. Лот 11. 2176.01.409-05 Прокладка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`960.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 19.80 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2176.01.409-05 Прокладка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №12. Лот 12. 2176.01.409-06 Прокладка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`960.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 19.80 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2176.01.409-06 Прокладка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №13. Лот 13. 99.10.34.100 Розпилювач

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 231`200.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`156.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
99.10.34.100 Розпилювач
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №14. Лот 14. ОСТ1.13562-79 Фільтр

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 123`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 615.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
ОСТ1.13562-79 Фільтр
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №15. Лот 15. 820.0143 Фільтр

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 61`600.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 308.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
820.0143 Фільтр
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Лот №16. Лот 16. 4013.082 Корпус жиклера

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 13`380.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 66.90 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
4013.082 Корпус жиклера
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 6d33422e83604331a017dda8fa0c7dda
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 09:40
Версія документу від: 21.07.2021 09:40
ID: 9aa539f0ce4a46519a439f74fcb66108

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 27.07.2021 10:00  
Початок періоду прийому пропозицій 27.07.2021 12:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.07.2021 12:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08029701  
Юридична адреса 43006, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 02.08.2021 15:57
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
650`720.00
Гривня без ПДВ
Лот 2. АК-150-018 Кільце поршнєве ІІ ступені
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
70`560.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
33`810.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
263`130.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
228`732.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
149`000.00
Гривня без ПДВ
2
150`000.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
3`880.80
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
3`880.80
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
3`880.80
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
3`880.80
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
3`880.80
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
3`880.80
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
226`576.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
120`540.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
60`368.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
13`112.40
Гривня без ПДВ

Протокол розкриття

Лот 1. 2216.02.200-2 Датчик обертів
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 2. АК-150-018 Кільце поршнєве ІІ ступені
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 3. 20 ОСТ1.11163-73 Замок
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 4. 2268.01.120-1 Клапан розхідний
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 5. 2176.01.220-02 Золотникова пара
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 6. 2185.02.039-1 Ричаг
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 7. 2176.01.409-01 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 8. 2176.01.409-02 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 9. 2176.01.409-03 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 10. 2176.01.409-04 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 11. 2176.01.409-05 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 12. 2176.01.409-06 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 13. 99.10.34.100 Розпилювач
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 14. ОСТ1.13562-79 Фільтр
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 15. 820.0143 Фільтр
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 16. 4013.082 Корпус жиклера
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Лот 1. 2216.02.200-2 Датчик обертів
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
650`720.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:10
Лот 2. АК-150-018 Кільце поршнєве ІІ ступені
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
70`560.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:10
Лот 3. 20 ОСТ1.11163-73 Замок
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
33`810.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:11
Лот 4. 2268.01.120-1 Клапан розхідний
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
263`130.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:11
Лот 5. 2176.01.220-02 Золотникова пара
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
228`732.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:12
Лот 6. 2185.02.039-1 Ричаг
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
149`000.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:12
Лот 7. 2176.01.409-01 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
3`880.80
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:12
Лот 8. 2176.01.409-02 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
3`880.80
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:13
Лот 9. 2176.01.409-03 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
3`880.80
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:14
Лот 10. 2176.01.409-04 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
3`880.80
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:14
Лот 11. 2176.01.409-05 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
3`880.80
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:14
Лот 12. 2176.01.409-06 Прокладка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
3`880.80
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:15
Лот 13. 99.10.34.100 Розпилювач
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
226`576.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:15
Лот 14. ОСТ1.13562-79 Фільтр
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
120`540.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:16
Лот 15. 820.0143 Фільтр
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
60`368.00
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:16
Лот 16. 4013.082 Корпус жиклера
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
13`112.40
Гривня без ПДВ
09.08.2021
15:17

Укладені договори

Лот 1. 2216.02.200-2 Датчик обертів
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
650`720.00 Гривня без ПДВ
Лот 2. АК-150-018 Кільце поршнєве ІІ ступені
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
70`560.00 Гривня без ПДВ
Лот 3. 20 ОСТ1.11163-73 Замок
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
33`810.00 Гривня без ПДВ
Лот 4. 2268.01.120-1 Клапан розхідний
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
263`130.00 Гривня без ПДВ
Лот 5. 2176.01.220-02 Золотникова пара
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
228`732.00 Гривня без ПДВ
Лот 6. 2185.02.039-1 Ричаг
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
149`000.00 Гривня без ПДВ
Лот 7. 2176.01.409-01 Прокладка
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
3`880.80 Гривня без ПДВ
Лот 8. 2176.01.409-02 Прокладка
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
3`880.80 Гривня без ПДВ
Лот 9. 2176.01.409-03 Прокладка
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
3`880.80 Гривня без ПДВ
Лот 10. 2176.01.409-04 Прокладка
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
3`880.80 Гривня без ПДВ
Лот 11. 2176.01.409-05 Прокладка
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
3`880.80 Гривня без ПДВ
Лот 12. 2176.01.409-06 Прокладка
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
3`880.80 Гривня без ПДВ
Лот 13. 99.10.34.100 Розпилювач
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
226`576.00 Гривня без ПДВ
Лот 14. ОСТ1.13562-79 Фільтр
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
120`540.00 Гривня без ПДВ
Лот 15. 820.0143 Фільтр
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
60`368.00 Гривня без ПДВ
Лот 16. 4013.082 Корпус жиклера
Номер договору
444
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
13`112.40 Гривня без ПДВ