Процедура закупівлі оголошена 20.07.2021 17:15. Дата останніх змін - 13.09.2021 17:48
Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-07-20-009846-b | |
| ID | e6e5c31ea2d74a1ba33abc6997ebaaa2 |
Очікувана вартість закупівлі
1`194`973.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ЧАБАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`194`973.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 5`974.87 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 5`974.86 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.07.21
Період уточнень
до 26.07.21
Період оскаржень
до 01.08.21
Подання пропозицій
до 05.08.21
Аукціон
06.08.21
Кваліфікація переможця
з 06.08.21
Пропозиції розглянуті
з 20.08.21
Завершена
13.09.21
21.07.2021, 18:55
Технічні характеристики опор
Загальне запитання щодо оголошення
Прошу вказати висоту металевої оцинкованої опори. Висоту, довжину та кут нахилу оголовників одинарних та подвійних.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2021, 18:02)
Шановний Учаснику!
Дякуємо за звернення!
Діючими на території України державними будівельними нормами, зокрема ДБН «Природне і штучне освітлення», передбачено норми забезпечення сучасного дизайну вулиць з урахуванням правильних архітектурних рішень елементів освітлення. А саме – обов’язкового врахування висоти зелених насаджень при влаштуванні вуличного освітлення для уникнення можливого екранування світлових потоків від світильників. Тобто, щоб світло не перекривалося та не викривлялося деревами чи іншими зеленими насадженнями. Також має бути враховано можливість використання світлодіодних ламп як для освітлення вулиць і проїздів, так і для самих будівель. Згідно з ДБН під час проектування установок зовнішнього освітлення особливу увагу слід приділяти оптимізації вибору й розміщенню освітлювальних приладів з найповнішим врахуванням їхнього світлорозподілу. Критерієм оптимізації проектного рішення є енергоекономічність – мінімум потужності освітлювальної установки при забезпеченні нормованих кількісних і якісних показників освітлення. Також нормами передбачено, що при розміщенні світильників необхідно враховувати можливість зручного під’їзду для монтажу й підтримання експлуатаційної придатності. Норми цих ДБН поширюються на зовнішнього освітлення населених пунктів, у тому числі, вулиць, доріг, парків, пляжів, фасадів будівель, прибудинкових територій, дитячих майданчиків тощо. У Тендерній документації чітко вказано адреси розміщення вуличного освітлення в населених пунктах. У разі потреби чи бажання, Учасник може оцінити умови розміщення вуличного освітлення на місці для об’єктивного визначення параметрів своєї тендерної пропозиції. Металеві оцинковані опори, що мають бути встановлені за вказаними в Тендерній документації адресами, заплановані висотою 7 м. Для оголовників одинарних та подвійних прогнозована висота становить 35 см, довжина - 1,5 м, кут нахилу - 15 градусів.
Дякуємо за звернення!
Діючими на території України державними будівельними нормами, зокрема ДБН «Природне і штучне освітлення», передбачено норми забезпечення сучасного дизайну вулиць з урахуванням правильних архітектурних рішень елементів освітлення. А саме – обов’язкового врахування висоти зелених насаджень при влаштуванні вуличного освітлення для уникнення можливого екранування світлових потоків від світильників. Тобто, щоб світло не перекривалося та не викривлялося деревами чи іншими зеленими насадженнями. Також має бути враховано можливість використання світлодіодних ламп як для освітлення вулиць і проїздів, так і для самих будівель. Згідно з ДБН під час проектування установок зовнішнього освітлення особливу увагу слід приділяти оптимізації вибору й розміщенню освітлювальних приладів з найповнішим врахуванням їхнього світлорозподілу. Критерієм оптимізації проектного рішення є енергоекономічність – мінімум потужності освітлювальної установки при забезпеченні нормованих кількісних і якісних показників освітлення. Також нормами передбачено, що при розміщенні світильників необхідно враховувати можливість зручного під’їзду для монтажу й підтримання експлуатаційної придатності. Норми цих ДБН поширюються на зовнішнього освітлення населених пунктів, у тому числі, вулиць, доріг, парків, пляжів, фасадів будівель, прибудинкових територій, дитячих майданчиків тощо. У Тендерній документації чітко вказано адреси розміщення вуличного освітлення в населених пунктах. У разі потреби чи бажання, Учасник може оцінити умови розміщення вуличного освітлення на місці для об’єктивного визначення параметрів своєї тендерної пропозиції. Металеві оцинковані опори, що мають бути встановлені за вказаними в Тендерній документації адресами, заплановані висотою 7 м. Для оголовників одинарних та подвійних прогнозована висота становить 35 см, довжина - 1,5 м, кут нахилу - 15 градусів.
21.07.2021, 18:58
Вимоги що до ліцензії та класу наслідків
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно яких нормативних документів клас наслідків при будівництві вуличного освітлення став СС2.? Прошу надати розрахунок класу наслідків СС2 по цьому об'єкту.
До чого тут вимога мати в ліцензії п 1.06.00 (зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій)? В переліку робіт по тендеру будівництво конструкцій не передбачено. Достатньо пункту 1.01.00 - Улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних.
Вимагаю скасувати неправомірну вимогу.
До чого тут вимога мати в ліцензії п 1.06.00 (зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій)? В переліку робіт по тендеру будівництво конструкцій не передбачено. Достатньо пункту 1.01.00 - Улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних.
Вимагаю скасувати неправомірну вимогу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2021, 18:06)
Шановний Учаснику!
Дякуємо за звернення!
Клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наведений у пояснювальній записці проектної документації на будівництво. Відповідно до ДСТУ 8855:2019, до СС2 середнього класу наслідків відповідальності, зокрема, відносяться об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури, об’єкти комунікацій, зв’язку, енергетики та інженерних мереж регіонального та місцевого рівня, можлива відмова яких може створити небезпеку для здоров’я і життя людей, які постійно чи періодично перебувають на об’єкті.
Предметом закупівлі є капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи). Клас наслідків об’єкту СС2 визначено проектною організацією цілком виправдано, враховуючи вимоги чинного законодавства.
Технічним завданням на виконання робіт за закупівлею передбачено проведення робіт, зокрема, пов’язаних зі зведенням монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій, які входять до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності за кодом 1.06.00, які підлягають ліцензуванню.
Таким чином, вимога щодо надання у складі Учасником у складі Тендерної пропозиції копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, а саме робіт за кодами: 2.0106, 2.0107, 2.0205, 1.0600, є цілком виваженим та обґрунтованим.
У статті 7 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» наведено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Серед іншого: «…будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності».
З огляду на вищесказане, вимоги визначені в Тендерній документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи)» встановлені згідно вимог чинного законодавства України та є цілком обгрунтованими.
Дякуємо за звернення!
Клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наведений у пояснювальній записці проектної документації на будівництво. Відповідно до ДСТУ 8855:2019, до СС2 середнього класу наслідків відповідальності, зокрема, відносяться об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури, об’єкти комунікацій, зв’язку, енергетики та інженерних мереж регіонального та місцевого рівня, можлива відмова яких може створити небезпеку для здоров’я і життя людей, які постійно чи періодично перебувають на об’єкті.
Предметом закупівлі є капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи). Клас наслідків об’єкту СС2 визначено проектною організацією цілком виправдано, враховуючи вимоги чинного законодавства.
Технічним завданням на виконання робіт за закупівлею передбачено проведення робіт, зокрема, пов’язаних зі зведенням монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій, які входять до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності за кодом 1.06.00, які підлягають ліцензуванню.
Таким чином, вимога щодо надання у складі Учасником у складі Тендерної пропозиції копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, а саме робіт за кодами: 2.0106, 2.0107, 2.0205, 1.0600, є цілком виваженим та обґрунтованим.
У статті 7 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» наведено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Серед іншого: «…будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності».
З огляду на вищесказане, вимоги визначені в Тендерній документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи)» встановлені згідно вимог чинного законодавства України та є цілком обгрунтованими.
21.07.2021, 18:59
Наявність листа - відгука,який має бути виданий не більше десятиденної давнини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, лист відгук видається після виконання робіт, а так як ви хочете бачити виконані договора з 2020 року то і відгуки будуть з 2020 року. , а не за 10 днів до розкриття тендерної пропозиції. Наполягаю на скасуванні цієї неправомірної вимоги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2021, 18:09)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю № UA-2021-07-20-009846-b на Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи), Замовник крім іншого вимагає: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:…
1.3.3. Сканована копія листа – відгука до кожного аналогічного* договору щодо виконання робіт контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 1.3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис робіт та їх вартість. Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт.»
Для нас, як для Замовника, важливо мати лист-відгук до кожного аналогічного договору з зазначеними в Тендерній документації вимогами, адже факт належного виконання вимог договору, особливо в частині якості та строків виконання робіт, на наш погляд, є запорукою надання контрагентом листа-відгука в належній формі та в належний термін. Вимога датування такого листа не більше десятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій є цілком обґрунтованою, адже згідно з вимогами Тендерної документації гарантійний строк закінчених Робіт становить 5 (п’ять) років з дня прийняття їх Замовником, але в будь-якому разі не менше строків, передбачених чинним законодавством України. Якщо виконані роботи при експлуатації впродовж гарантійного терміну, що складає 5 (п’ять) років з дня прийняття їх Замовником, виявляться неякісними, будуть виявлені дефекти, поломки, несправності у результатах виконаних Робіт, що виникли з вини Учасника/Підрядника, то листи-відгуки від клієнтів, які ви отримуєте відразу після виконання Вами зобов'язань, будуть неактуальними, та не будуть відображати якість виконаних робіт, що Вами виконувались.
Отже, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скановані копії листів – відгуків до кожного аналогічного договору щодо виконання робіт від контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис робіт та їх вартість. Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт.
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю № UA-2021-07-20-009846-b на Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи), Замовник крім іншого вимагає: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:…
1.3.3. Сканована копія листа – відгука до кожного аналогічного* договору щодо виконання робіт контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 1.3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис робіт та їх вартість. Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт.»
Для нас, як для Замовника, важливо мати лист-відгук до кожного аналогічного договору з зазначеними в Тендерній документації вимогами, адже факт належного виконання вимог договору, особливо в частині якості та строків виконання робіт, на наш погляд, є запорукою надання контрагентом листа-відгука в належній формі та в належний термін. Вимога датування такого листа не більше десятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій є цілком обґрунтованою, адже згідно з вимогами Тендерної документації гарантійний строк закінчених Робіт становить 5 (п’ять) років з дня прийняття їх Замовником, але в будь-якому разі не менше строків, передбачених чинним законодавством України. Якщо виконані роботи при експлуатації впродовж гарантійного терміну, що складає 5 (п’ять) років з дня прийняття їх Замовником, виявляться неякісними, будуть виявлені дефекти, поломки, несправності у результатах виконаних Робіт, що виникли з вини Учасника/Підрядника, то листи-відгуки від клієнтів, які ви отримуєте відразу після виконання Вами зобов'язань, будуть неактуальними, та не будуть відображати якість виконаних робіт, що Вами виконувались.
Отже, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скановані копії листів – відгуків до кожного аналогічного договору щодо виконання робіт від контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис робіт та їх вартість. Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт.
21.07.2021, 19:01
Акти виконаних робіт по аналогічним договорам мають бути за формою КБ-3 та актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в на суму фактично виконаних робіт.
Загальне запитання щодо оголошення
Ця вимога неправомірна і потребує виключеню з переліку вимог по аналогічним договорам, бо складання актів за формою КБ-2, КБ-3 застосовується в переважній більшості в документообігу з державними структурами та структурами які фінансуються з державного бюджету. Договора на капітальний ремонт освітлення виконуються і з іншими приватними структурами, де акти за формою КБ-2, КБ-3 не застосовується. Це стосується вимоги що Аналогічним договором вважається договір на виконання робіт, що належать до коду ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи). В договорі не обов'язково прописуеться код, достатньо мати предмет договора - Електромонтажні роботи.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2021, 18:10)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Відповідно до Тендерної документації на закупівлю № № UA-2021-07-20-009846-b на Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи), Замовник крім іншого вимагає: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
1.3.1.Інформаційна довідка за підписом учасника про виконання учасником аналогічних* договорів (не менше трьох) за попередні роки, але не раніше 2020 року, за встановленою формою. Виконання кожного договору, вказаного в довідці, має бути підтверджено копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 та актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в на суму фактично виконаних робіт…
* Аналогічним договором вважається договір на виконання робіт, що належать до коду ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)».
Замовник закупівлі є органом місцевого самоврядування. Фінансування робіт з капітального ремонту за даною закупівлею передбачено за рахунок коштів місцевого бюджету. Для Замовника, як для розпорядника бюджетних коштів, важливо, аби Учасник у складі пропозиції надав підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, крім іншого, шляхом подання копій актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та КБ-3. Форми актів приймання виконаних будівельних робіт № КБ-2в та КБ-3 мають статус примірної форми, яку наведено в додатку Т до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Під будівельними роботами мають на увазі будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Крім цього, копії актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і КБ-3, подані Учасником у складі пропозиції, дадуть змогу Замовнику оцінити перелік і обсяг фактично виконаних робіт. Таким чином, подання Учасником у складі пропозиції копій актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та КБ-3 на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є обґрунтованою необхідністю, яка дасть змогу Замовнику оцінити обсяг і перелік робіт, виконаних Учасником за аналогічним договором.
Підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт є важливим кваліфікаційним критерієм. Згідно вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, Замовник в тендерній документації має право самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону. Замовником в Тендерній документації чітко визначено, що аналогічним, для даної закупівлі, вважатиметься договір на виконання робіт, що належать до коду ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)». Код ДК вказано з глибиною не більше 4 знаків відповідно до вимог чинного законодавства і включає дуже широкий перелік робіт, який дозволяє широкому колу потенційних Учасників взяти участь у процедурі відкритих торгів, підтвердивши свій досвід документально згідно вимог викладених в Тендерній документації.
Таким чином, вимоги встановлені Замовником в Тендерній документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є виваженими, цілком обґрунтованими та не містять дискримінаційних обмежень для Учасників, які мають досвід у відповідній сфері.
Відповідно до Тендерної документації на закупівлю № № UA-2021-07-20-009846-b на Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи), Замовник крім іншого вимагає: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
1.3.1.Інформаційна довідка за підписом учасника про виконання учасником аналогічних* договорів (не менше трьох) за попередні роки, але не раніше 2020 року, за встановленою формою. Виконання кожного договору, вказаного в довідці, має бути підтверджено копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 та актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в на суму фактично виконаних робіт…
* Аналогічним договором вважається договір на виконання робіт, що належать до коду ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)».
Замовник закупівлі є органом місцевого самоврядування. Фінансування робіт з капітального ремонту за даною закупівлею передбачено за рахунок коштів місцевого бюджету. Для Замовника, як для розпорядника бюджетних коштів, важливо, аби Учасник у складі пропозиції надав підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, крім іншого, шляхом подання копій актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та КБ-3. Форми актів приймання виконаних будівельних робіт № КБ-2в та КБ-3 мають статус примірної форми, яку наведено в додатку Т до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Під будівельними роботами мають на увазі будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Крім цього, копії актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і КБ-3, подані Учасником у складі пропозиції, дадуть змогу Замовнику оцінити перелік і обсяг фактично виконаних робіт. Таким чином, подання Учасником у складі пропозиції копій актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та КБ-3 на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є обґрунтованою необхідністю, яка дасть змогу Замовнику оцінити обсяг і перелік робіт, виконаних Учасником за аналогічним договором.
Підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт є важливим кваліфікаційним критерієм. Згідно вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, Замовник в тендерній документації має право самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону. Замовником в Тендерній документації чітко визначено, що аналогічним, для даної закупівлі, вважатиметься договір на виконання робіт, що належать до коду ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)». Код ДК вказано з глибиною не більше 4 знаків відповідно до вимог чинного законодавства і включає дуже широкий перелік робіт, який дозволяє широкому колу потенційних Учасників взяти участь у процедурі відкритих торгів, підтвердивши свій досвід документально згідно вимог викладених в Тендерній документації.
Таким чином, вимоги встановлені Замовником в Тендерній документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є виваженими, цілком обґрунтованими та не містять дискримінаційних обмежень для Учасників, які мають досвід у відповідній сфері.
21.07.2021, 19:10
Вимога що до обов'язкової наявності інженера з охорони праці.
Загальне запитання щодо оголошення
Вимога що до обов'язкової наявності інженера з охорони праці - неправомірна для підприємств з кількістю працюючих менше 50 осіб. Прошу внести поправку в вимоги що до персоналу. Пунктом 1.2. Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 15.11.2004 р. № 255 (далі — Типове положення) встановлено, що на основі Типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та видів діяльності, чисельності працівників, умов праці та інших факторів роботодавець розробляє і затверджує Положення про службу охорони праці відповідного підприємства, визначає структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства. При цьому згідно зі ст. 15 Закону України «Про охорону праці» та п. 1.4. зазначеного вище Типового Положення на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Тобто за вказаних вище обставин на підприємстві функція служби охорони праці, зокрема інженера з охорони праці, може бути покладена на працівника, прийнятого на роботу за трудовим договором у порядку сумісництва.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2021, 18:12)
Шановний Учаснику!
Дякуємо за звернення!
Законом України «Про охорону праці», а саме, у ст. 15, визначено, що на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Тендерною документацією на капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи) вимагається надання Учасником саме інформації про наявність інженера з охорони праці та підтвердження його кваліфікації.
Вимога щодо наявності служби з охорони праці в Тендерній документації Замовника на Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи) відсутня.
З огляду на вищесказане, вимоги визначені в Тендерній документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи)» встановлені згідно вимог чинного законодавства України та є цілком обґрунтованими.
Дякуємо за звернення!
Законом України «Про охорону праці», а саме, у ст. 15, визначено, що на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Тендерною документацією на капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи) вимагається надання Учасником саме інформації про наявність інженера з охорони праці та підтвердження його кваліфікації.
Вимога щодо наявності служби з охорони праці в Тендерній документації Замовника на Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи) відсутня.
З огляду на вищесказане, вимоги визначені в Тендерній документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи)» встановлені згідно вимог чинного законодавства України та є цілком обґрунтованими.
21.07.2021, 19:14
Посвідчення для електромонтажників
Загальне запитання щодо оголошення
Для підтвердження кваліфікації електромонтажника ви вимагаєте (по кожному): Посвідчення про допуск до робіт в електроустановках з напругою понад 1000В, документи про наявність V(п'ятої) групи допуску з електробезпеки.
Навіщо такі неправомірні вимоги? Коли для виконання робіт, згідно нормативних документів ДЕРЖОХОРОН ПРАЦІ достатньо 3 групи до 1000 в .
«четверта та п'ята група допуску до та понад 1000 В» повинна бути у електротехнічного персоналу, що допускається до одноосібного огляду діючих електроустановок до та понад 1000 В, а, отже, вміє організувати безпечні умови під час роботи як для себе так і для інших працюючих поруч;
«четверта та п'ята група допуску до та понад 1000 В» необхідна адміністративно-технічним працівникам, які здійснюють керівництво роботами у діючих електроустановках;
«четверта та п'ята група інспектуючої особи» присвоюється особам, які здійснюють нагляд за додержанням вимог безпеки при проведенні робіт в електроустановках (інженерам з охорони праці, інспекторам та іншим посадовим особам, наділеним відповідними повноваженнями). Перевірка знань не рідше один раз на три роки.
Вимагаю скасувати цю неправомірну вимогу.
Навіщо такі неправомірні вимоги? Коли для виконання робіт, згідно нормативних документів ДЕРЖОХОРОН ПРАЦІ достатньо 3 групи до 1000 в .
«четверта та п'ята група допуску до та понад 1000 В» повинна бути у електротехнічного персоналу, що допускається до одноосібного огляду діючих електроустановок до та понад 1000 В, а, отже, вміє організувати безпечні умови під час роботи як для себе так і для інших працюючих поруч;
«четверта та п'ята група допуску до та понад 1000 В» необхідна адміністративно-технічним працівникам, які здійснюють керівництво роботами у діючих електроустановках;
«четверта та п'ята група інспектуючої особи» присвоюється особам, які здійснюють нагляд за додержанням вимог безпеки при проведенні робіт в електроустановках (інженерам з охорони праці, інспекторам та іншим посадовим особам, наділеним відповідними повноваженнями). Перевірка знань не рідше один раз на три роки.
Вимагаю скасувати цю неправомірну вимогу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2021, 18:13)
Шановний Учаснику!
Дякуємо за звернення!
Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджені Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.1998 року № 4. Вимоги цих Правил поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно і є обов'язковими для всіх споживачів та виробників електроенергії, незалежно від їх відомчої належності і форм власності на засоби виробництва. Вимоги цих Правил повинні виконуватись під час експлуатації діючих електроустановок, електричних станцій, електричної частини ТАВ, ЗДТУ, районних котелень, що обслуговуються споживачами, під час виконання в них монтажних, налагоджувальних, випробувальних, ремонтних і будівельних робіт. В цих Правилах викладені основні вимоги щодо убезпечення працівників під час експлуатації електроустановок.
Керівник підприємства зобов'язаний забезпечити утримання, експлуатацію і обслуговування електроустановок відповідно до вимог чинних нормативних документів. Для цього він повинен, крім іншого, призначити відповідального за справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства з числа інженерно-технічних працівників, які мають електротехнічну підготовку і пройшли перевірку знань у встановленому порядку; забезпечити достатню кількість електротехнічних працівників; забезпечити перевірку знань працівників у встановлені строки згідно з вимогами цих Правил.
Відповідно до пункту 2.1.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами: для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроустановок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного струму. Для одержання групи V необхідно також розуміти, чим викликані вимоги пунктів Правил безпечної експлуатації електроустановок.
Під час виконання робіт за закупівлею, зокрема, на вимогу пунктів 3.2.4. ; 4.7.13.; 6.1.26. 6.1.62. 6.2.40; 7.6.2.; 7.6.27 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів електромонтажники учасника повинні мати IV групу допуску з електробезпеки.
Дякуємо за звернення!
Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджені Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.1998 року № 4. Вимоги цих Правил поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно і є обов'язковими для всіх споживачів та виробників електроенергії, незалежно від їх відомчої належності і форм власності на засоби виробництва. Вимоги цих Правил повинні виконуватись під час експлуатації діючих електроустановок, електричних станцій, електричної частини ТАВ, ЗДТУ, районних котелень, що обслуговуються споживачами, під час виконання в них монтажних, налагоджувальних, випробувальних, ремонтних і будівельних робіт. В цих Правилах викладені основні вимоги щодо убезпечення працівників під час експлуатації електроустановок.
Керівник підприємства зобов'язаний забезпечити утримання, експлуатацію і обслуговування електроустановок відповідно до вимог чинних нормативних документів. Для цього він повинен, крім іншого, призначити відповідального за справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства з числа інженерно-технічних працівників, які мають електротехнічну підготовку і пройшли перевірку знань у встановленому порядку; забезпечити достатню кількість електротехнічних працівників; забезпечити перевірку знань працівників у встановлені строки згідно з вимогами цих Правил.
Відповідно до пункту 2.1.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами: для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроустановок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного струму. Для одержання групи V необхідно також розуміти, чим викликані вимоги пунктів Правил безпечної експлуатації електроустановок.
Під час виконання робіт за закупівлею, зокрема, на вимогу пунктів 3.2.4. ; 4.7.13.; 6.1.26. 6.1.62. 6.2.40; 7.6.2.; 7.6.27 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів електромонтажники учасника повинні мати IV групу допуску з електробезпеки.
21.07.2021, 19:16
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
Загальне запитання щодо оголошення
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці згідно з Постановою КМУ від 03.03.2020 р. №207. за встановленою формою подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником, уповноваженою ним особою або надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці.
Тобто ви маєте вимагати подання декларації у переможця закупівлі після підписання договору за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів
Прошу зазначити це в вимогах до виконавця робіт.
Тобто ви маєте вимагати подання декларації у переможця закупівлі після підписання договору за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів
Прошу зазначити це в вимогах до виконавця робіт.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2021, 18:14)
Шановний Учаснику!
Дякуємо за звернення!
Підприємство, що здійснює роботи або використовує обладнання, машини і механізми підвищеної небезпеки, згідно із законом, має зареєструвати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Без цього документа вся небезпечна діяльність з використанням такого ж небезпечного оснащення заборонена. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці повинен оформити роботодавець, який при здійсненні робіт підвищеної небезпеки та експлуатації устаткування підвищеної небезпеки використовує працю найманих працівників. Для того щоб отримати цей документ, необхідно пройти аудит охорони праці. Це комплексна перевірка того, наскільки умови праці, створені роботодавцем, відповідають законодавству і нормативним вимогам.
Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи) передбачає виконання робіт підвищеної небезпеки, визначених Додатком 6 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48, тому учасник згідно пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 виконує вищезазначені роботи підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до частини 1 Статті 26 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Оскільки законодавством не передбачено перевірку замовником кваліфікації учасника після визначення його переможцем, а декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці можна отримати у строки, визначені тендерною документацією за закупівлею, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, яка підтверджує відповідність матеріально-технічної бази учасника для виконання робіт підвищеної небезпеки, визначених Додатком 6 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48, встановлена згідно вимог чинного законодавства України.
Дякуємо за звернення!
Підприємство, що здійснює роботи або використовує обладнання, машини і механізми підвищеної небезпеки, згідно із законом, має зареєструвати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Без цього документа вся небезпечна діяльність з використанням такого ж небезпечного оснащення заборонена. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці повинен оформити роботодавець, який при здійсненні робіт підвищеної небезпеки та експлуатації устаткування підвищеної небезпеки використовує працю найманих працівників. Для того щоб отримати цей документ, необхідно пройти аудит охорони праці. Це комплексна перевірка того, наскільки умови праці, створені роботодавцем, відповідають законодавству і нормативним вимогам.
Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вул. Машинобудівників, 6-А, 8, вул. Покровська, 1, 3-А, 5, 5-Б, 7, 7-А в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (45310000-3 Електромонтажні роботи) передбачає виконання робіт підвищеної небезпеки, визначених Додатком 6 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48, тому учасник згідно пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 виконує вищезазначені роботи підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до частини 1 Статті 26 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Оскільки законодавством не передбачено перевірку замовником кваліфікації учасника після визначення його переможцем, а декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці можна отримати у строки, визначені тендерною документацією за закупівлею, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, яка підтверджує відповідність матеріально-технічної бази учасника для виконання робіт підвищеної небезпеки, визначених Додатком 6 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48, встановлена згідно вимог чинного законодавства України.
23.07.2021, 10:44
ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Для зручності при підготовці тендерної пропозиції, просимо опубліковати Тендерну документацію у форматі Word, для можливості копіювання тексту та наданих форм документів для подальшого їх заповнення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.07.2021, 18:15)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Ваше прохання буде прийняте до розгляду.