Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.07.2021 10:59. Дата останніх змін - 05.10.2021 13:25

Запасні частини 10 позицій

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-20-002653-b  
ID 9f231f3eae934a07ac1826641f0cfef2  
Загальна очікувана вартість закупівлі
375`350.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Детальна інформація знаходиться у додатку технічна специфікація

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 375`350.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.07.21
Період уточнень
до 26.07.21
Подання пропозицій
до 29.07.21
Аукціон
30.07.21
Кваліфікація переможця
з 30.07.21
Пропозиції розглянуті
з 05.08.21
Завершена
05.10.21

Замовник в інтересах якого закупівлю оголошено

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08029701  

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1. 4485А Прессмасльонка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 64`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 320.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 30.07.2021 12:26 - 30.07.2021 12:49  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
4485А Прессмасльонка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba
Нетипізований документ
audit_9f231f3eae934a07ac1826641f0cfef2_6e1163fe4bfb4005a4e87c978eaae197.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.07.2021 12:49
Версія документу від: 30.07.2021 12:49
ID: 3354c1c14fb24dcb9efe6d509226837c

Лот №2. Лот 2. 3035.017 Золотник ротора

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 98`800.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 494.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
3035.017 Золотник ротора
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Лот №3. Лот 3. 3035.328 Пружина

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 16`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 80.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
3035.328 Пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Лот №4. Лот 4. 3021.152 Опора

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 40`500.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 202.50 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
3021.152 Опора
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Лот №5. Лот 5. 3041.038 Золотник

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 40`600.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 203.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
3041.038 Золотник
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Лот №6. Лот 6. 381.417А Пружина

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 7`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 35.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
381.417А Пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Лот №7. Лот 7. 656.167-2 Пружина

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 6`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 30.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
656.167-2 Пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Лот №8. Лот 8. 656.167-4 Пружина

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 6`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 30.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
656.167-4 Пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Лот №9. Лот 9. 756.363А Пружина

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 7`250.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 36.25 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
756.363А Пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Лот №10. Лот 10. 756.364 Крышка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 89`200.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 446.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
756.364 Крышка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.08.2021 - 11.10.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: f3e3381f2de944dba8e48d56ca1e2bc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2021 10:59
Версія документу від: 20.07.2021 10:59
ID: bb758255fc5941f2b6f26960bcc0d2ba

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 26.07.2021 12:00  
Початок періоду прийому пропозицій 26.07.2021 14:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29.07.2021 14:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08029701  
Юридична адреса 43006, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 30.07.2021 12:49
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
62`720.00
Гривня без ПДВ
2
ТОВ "АВИАТЕХКОМПЛЕКТ"
ID: 2d12d232e07c4ff6874901b5dff645fa
51`600.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
96`825.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
15`680.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
39`690.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
39`790.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
6`860.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
5`880.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
5`880.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
7`105.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
87`420.00
Гривня без ПДВ

Протокол розкриття

Лот 1. 4485А Прессмасльонка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
51`600.00
Гривня без ПДВ
Переможець
05.08.2021 12:36
2
62`720.00
Гривня без ПДВ
Не розглядався
Лот 2. 3035.017 Золотник ротора
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 3. 3035.328 Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 4. 3021.152 Опора
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 5. 3041.038 Золотник
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 6. 381.417А Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 7. 656.167-2 Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 8. 656.167-4 Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 9. 756.363А Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 10. 756.364 Крышка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Лот 1. 4485А Прессмасльонка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "АВИАТЕХКОМПЛЕКТ"
Код ЄДРПОУ: 31800911
51`600.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:36
Лот 2. 3035.017 Золотник ротора
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
96`825.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:36
Лот 3. 3035.328 Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
15`680.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:37
Лот 4. 3021.152 Опора
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
39`690.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:37
Лот 5. 3041.038 Золотник
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
39`790.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:38
Лот 6. 381.417А Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
6`860.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:38
Лот 7. 656.167-2 Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
5`880.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:39
Лот 8. 656.167-4 Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
5`880.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:39
Лот 9. 756.363А Пружина
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
7`105.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:40
Лот 10. 756.364 Крышка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
87`420.00
Гривня без ПДВ
05.08.2021
12:40

Укладені договори

Лот 1. 4485А Прессмасльонка
Номер договору
447
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
51`600.00 Гривня без ПДВ
Лот 2. 3035.017 Золотник ротора
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
96`825.00 Гривня без ПДВ
Лот 3. 3035.328 Пружина
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
15`680.00 Гривня без ПДВ
Лот 4. 3021.152 Опора
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
39`690.00 Гривня без ПДВ
Лот 5. 3041.038 Золотник
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
39`790.00 Гривня без ПДВ
Лот 6. 381.417А Пружина
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
6`860.00 Гривня без ПДВ
Лот 7. 656.167-2 Пружина
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
5`880.00 Гривня без ПДВ
Лот 8. 656.167-4 Пружина
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
5`880.00 Гривня без ПДВ
Лот 9. 756.363А Пружина
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
7`105.00 Гривня без ПДВ
Лот 10. 756.364 Крышка
Номер договору
445
Дата підписання
13.09.2021
Дата початку дії
13.09.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
87`420.00 Гривня без ПДВ