Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.07.2021 19:14. Дата останніх змін - 02.08.2021 13:52

Чай, кава

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-14-004023-b  
ID 476c5df4d74d4a2ea42bcf528126d555  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-07-14-003750-b  
Очікувана вартість закупівлі
165`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"  
Очікувана вартість закупівлі 165`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 825.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 4`950.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
14.07.21
Період уточнень
до 20.07.21
Подання пропозицій
до 23.07.21
Кваліфікація переможця
з 23.07.21
Пропозиції розглянуті
з 28.07.21
Завершена
02.08.21

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата за товар здійснюється Замовником в національній валюті України – гривнях, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника за його реквізитами, вказаними в даному договорі. При цьому оплата Замовником здійснюється протягом 10 ( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
чай
Класифікація за ДК 021:2015: 15864100-3 - Пакетований чай
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограми
2)
Кава розчинна
Класифікація за ДК 021:2015: 15861000-1 - Кава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 кілограми
3)
Напій розчинний
Класифікація за ДК 021:2015: 15862000-8 - Замінники кави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограми

Тендерна документація

Нетипізований документ
Оголошення від 14.07.2021.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 19:14
Версія документу від: 14.07.2021 19:14
ID: cb751f93cb004fecaf47e6755c638211
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 19:16
Версія документу від: 14.07.2021 19:24
ID: 9d430223791c4789ba662d6b2fe169d3
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 19:16
Версія документу від: 14.07.2021 19:18
ID: 9d430223791c4789ba662d6b2fe169d3
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 19:16
Версія документу від: 14.07.2021 19:16
ID: 9d430223791c4789ba662d6b2fe169d3
Проект договору
проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 19:23
Версія документу від: 14.07.2021 19:23
ID: 13a8c1e431364f5a86f98fb56fd83369

Опис критеріїв

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Розмір забезпечення пропозицій становить 4950,00_ гривень) Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку)* відповідно до вимог наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику (бенефіціару) за нижче вказаними реквізитами суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 12.1 оголошення. Реквізити для виплати замовнику (бенефіціару) забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних нижче. Спеціалізований клінічний санаторій «Перемога» 03179, м. Київ, вул. Бударіна,3 Код ЄДРПОУ: 03190515 р/р UA288201720355159002000001793 Банк: ДКСУ у м. Києві, код банку 820172 Строк дії забезпечення пропозиції становить не менше строку, протягом якого пропозиція учасника є дійсною 90днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Електронна банківська гарантія. Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку)* оформленої відповідно до вимог наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.07.2021
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,0 % від суми договору. Вид забезпечення – завдаток. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору повинен підписати договір забезпечення та внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді завдатку в розмірі 4 відсотки від суми договору. У разі відмови або не внесення переможцем забезпечення виконання договору на розрахунковий рахунок Замовника до моменту укладання договору Замовник вважає, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог документації та відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. підписати договір забезпечення та внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді завдатку в розмірі 4 відсотки від суми договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,0 % від суми договору. Вид забезпечення – завдаток. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору повинен підписати договір забезпечення та внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді завдатку в розмірі 4 відсотки від суми договору.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.07.2021

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 20.07.2021 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 20.07.2021 18:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.07.2021 00:00  
Дата початку аукціону 23.07.2021 15:10  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03190515  
Юридична адреса 03179, Україна, Київська область, Киев, Київ,вул.Бударіна,3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 23.07.2021 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
ID: 672c38c81f9c47f692ada17cc0264fb7
156`788.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
156`788.00
Гривня з ПДВ
Переможець
28.07.2021 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
Код ЄДРПОУ: 2050111067
156`788.00
Гривня з ПДВ
28.07.2021
09:38

Укладені договори

Номер договору
11/21
Дата підписання
30.07.2021
Дата початку дії
30.07.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
156`788.00 Гривня без ПДВ