Процедура закупівлі оголошена 13.07.2021 16:58. Дата останніх змін - 18.08.2021 13:38
Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-07-13-005137-a | |
| ID | 9d5a4c9d4738445ea06b1845ff357a56 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2021-07-13-002586-a |
Очікувана вартість закупівлі
3`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`000`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 15`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 90`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
13.07.21
Період уточнень
до 21.07.21
Період оскаржень
до 27.07.21
Подання пропозицій
до 31.07.21
Аукціон
02.08.21
Кваліфікація переможця
з 02.08.21
Пропозиції розглянуті
з 03.08.21
Завершена
18.08.21
16.07.2021, 18:07. ID: UA-2021-07-13-005137-a.b1
Вимога (Скарга)
Вимога щодо усунення порушень
В порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, та у відповідності до п. 1 розділу ІІ тендерної документації на закупівлю послуг з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва), надалі - Тендер, звертаємось до вас як до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Тендеру.
СУТЬ ПОРУШЕНЬ
1) У п. 5.1.1. наявний прилад для проведення інструментальних вимірювань – вимірювач параметрів електроустановок. Проте в технічному завданні не вказано які саме електроустановки та їх параметри необхідно виміряти.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
чітко вказати в технічному завданні перелік електроустановок та перелік технічних параметрів, які необхідно виміряти.
2) В Додатку №3 до тендерної документації та в додатку №1 до Договору в п. 2 наявна вимога щодо підготовки Опису проекту для подачі до ДУ «Фонд енергоефективності», проте у проекті договору в розділі 4 «Порядок надання та приймання послуг» відсутній пункт який врегульовує умови погодження та приймання-передачу Опису проекту, зокрема порядку погодження переліку заходів («Пакет А», «Пакет Б», обов’язкові та не обов’язкові заходи).
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
внести в розділ 4 проекту договору «Порядок надання та приймання послуг» пункт який врегульовує умови погодження та приймання-передачу Опису проекту.
3) В п. 1 додатку №1 до проекту Договору є посилання на нормативно-правовий акт а саме: Наказ Мінрегіону від 21.03.2018 №62 «Про затвердження Порядку ведення баз даних звітів про результати обстеження інженерних систем, атестованих енергоаудиторів та фахівців з обстеження інженерних систем, енергетичних сертифікатів». Проте, даний Наказ втратив свою чинність 16.03.2021 року на підставі Наказу №37 від 11.02.2021 року.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
виключити з переліку в п. 1 додатку №1 до проекту Договору Наказ Мінрегіону від 21.03.2018 №62 «Про затвердження Порядку ведення баз даних звітів про результати обстеження інженерних систем, атестованих енергоаудиторів та фахівців з обстеження інженерних систем, енергетичних сертифікатів» у зв’язку із втратою ним чинності.
4) В п. 2 додатку №3 до тендерної документації зазначено, що послуги повинні включати фіксацію параметрів електроспоживання (активна та реактивна потужність, частота, добове споживання). Проте не вказано інтервал та період проведення замірів цих параметрів. А також у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу аналізатора якості електричної енергії.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
а) Вказати в п. 2 додатку №3 до тендерної документації інтервал та період проведення замірів параметрів електроспоживання (активна та реактивна потужність, частота, добове споживання).
б) включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу аналізатора якості електричної енергії.
5) В п. 2 додатку №3 до тендерної документації зазначено що послуги повинні включати вимірювання рівня освітленості. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу для даного заміру (люксметр).
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу вимірювання рівня освітленості (люксметр).
6) У п. 5.1.1. наявний прилад для проведення інструментальних вимірювань – анемометр. Проте в технічному завданні не вказано які саме заміри ним необхідно проводити.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
Вказати в технічному завданні перелік установок та їх характеристики які необхідно виміряти анемометром.
7) В п. 6 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» зазначено, що необхідно проводити тепловізійне обстеження огороджувальних конструкцій, даху, систем теплопостачання. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу тепловізійного обстеження - тепловізора.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу тепловізійного обстеження, а саме – тепловізора.
8) В п. 9 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» зазначено, що необхідно проводити зведений звіт комплексу будівель закладу. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо підготовки зведеного звіту комплексу будівель закладу.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
Виключити з п. 9 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» вимогу щодо підготовки зведеного звіту комплексу будівель закладу.
Дана вимога щодо усунення вищезазначених порушень під час проведення Тендеру надсилається через електронну систему закупівель в строк який не перевищує 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та повинна бути оприлюднена в електронній системі закупівель. Замовник, за результатами звернення вправі внести відповідні зміни до тендерної документації (ч. 2 ст. 24). Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
СУТЬ ПОРУШЕНЬ
1) У п. 5.1.1. наявний прилад для проведення інструментальних вимірювань – вимірювач параметрів електроустановок. Проте в технічному завданні не вказано які саме електроустановки та їх параметри необхідно виміряти.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
чітко вказати в технічному завданні перелік електроустановок та перелік технічних параметрів, які необхідно виміряти.
2) В Додатку №3 до тендерної документації та в додатку №1 до Договору в п. 2 наявна вимога щодо підготовки Опису проекту для подачі до ДУ «Фонд енергоефективності», проте у проекті договору в розділі 4 «Порядок надання та приймання послуг» відсутній пункт який врегульовує умови погодження та приймання-передачу Опису проекту, зокрема порядку погодження переліку заходів («Пакет А», «Пакет Б», обов’язкові та не обов’язкові заходи).
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
внести в розділ 4 проекту договору «Порядок надання та приймання послуг» пункт який врегульовує умови погодження та приймання-передачу Опису проекту.
3) В п. 1 додатку №1 до проекту Договору є посилання на нормативно-правовий акт а саме: Наказ Мінрегіону від 21.03.2018 №62 «Про затвердження Порядку ведення баз даних звітів про результати обстеження інженерних систем, атестованих енергоаудиторів та фахівців з обстеження інженерних систем, енергетичних сертифікатів». Проте, даний Наказ втратив свою чинність 16.03.2021 року на підставі Наказу №37 від 11.02.2021 року.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
виключити з переліку в п. 1 додатку №1 до проекту Договору Наказ Мінрегіону від 21.03.2018 №62 «Про затвердження Порядку ведення баз даних звітів про результати обстеження інженерних систем, атестованих енергоаудиторів та фахівців з обстеження інженерних систем, енергетичних сертифікатів» у зв’язку із втратою ним чинності.
4) В п. 2 додатку №3 до тендерної документації зазначено, що послуги повинні включати фіксацію параметрів електроспоживання (активна та реактивна потужність, частота, добове споживання). Проте не вказано інтервал та період проведення замірів цих параметрів. А також у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу аналізатора якості електричної енергії.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
а) Вказати в п. 2 додатку №3 до тендерної документації інтервал та період проведення замірів параметрів електроспоживання (активна та реактивна потужність, частота, добове споживання).
б) включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу аналізатора якості електричної енергії.
5) В п. 2 додатку №3 до тендерної документації зазначено що послуги повинні включати вимірювання рівня освітленості. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу для даного заміру (люксметр).
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу вимірювання рівня освітленості (люксметр).
6) У п. 5.1.1. наявний прилад для проведення інструментальних вимірювань – анемометр. Проте в технічному завданні не вказано які саме заміри ним необхідно проводити.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
Вказати в технічному завданні перелік установок та їх характеристики які необхідно виміряти анемометром.
7) В п. 6 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» зазначено, що необхідно проводити тепловізійне обстеження огороджувальних конструкцій, даху, систем теплопостачання. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу тепловізійного обстеження - тепловізора.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу тепловізійного обстеження, а саме – тепловізора.
8) В п. 9 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» зазначено, що необхідно проводити зведений звіт комплексу будівель закладу. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо підготовки зведеного звіту комплексу будівель закладу.
В зв’язку із цим,
ВИМАГАЄМО:
Виключити з п. 9 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» вимогу щодо підготовки зведеного звіту комплексу будівель закладу.
Дана вимога щодо усунення вищезазначених порушень під час проведення Тендеру надсилається через електронну систему закупівель в строк який не перевищує 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та повинна бути оприлюднена в електронній системі закупівель. Замовник, за результатами звернення вправі внести відповідні зміни до тендерної документації (ч. 2 ст. 24). Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Задоволено частково (протокол від 21.07.2021 № 452)
Відповідь замовника: 21.07.2021 15:00
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником