Процедура закупівлі оголошена 06.07.2021 15:53. Дата останніх змін - 20.07.2021 11:51
Проектор, екран до проектора, телевізор та акустична система (Код ДК 021-2015 (CPV) - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-07-06-008788-c | |
| ID | 3e4a75f9d78c497a963d5a11ed6c25ac |
Очікувана вартість закупівлі
103`485.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | РЕЛІГІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "КУРІЯ ЛЬВІВСЬКОЇ АРХІДІЄЦЕЗІЇ РИМСЬКО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ В УКРАЇНІ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 103`485.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 517.43 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Метод обрання процедури закупівлі | Спрощена закупівля |
Закупівля оголошена
06.07.21
Період уточнень
до 12.07.21
Подання пропозицій
до 15.07.21
Аукціон
15.07.21
Кваліфікація переможця
з 15.07.21
Торги відмінено
20.07.21
07.07.2021, 13:36
Тема 1
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, ми плануємо взяти участь у закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаціного листа.
Чи знаєте Ви, що авторизаційний лист видає тільки виробник. Дистриб’ютор, представник не має не це право. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист видається одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте проект вже захищений іншим учасником.
Тому просимо внести зміни та убрати вимоги щодо авторизації або даний тендер дійсно прописаний під конкретного учасник, що є фактом порушення Заокну України «Про публічні закупівлі», ст. 5. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа може свідчити про наявність та лобіювання своїх корисних намірів, обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Чи знаєте Ви, що авторизаційний лист видає тільки виробник. Дистриб’ютор, представник не має не це право. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист видається одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте проект вже захищений іншим учасником.
Тому просимо внести зміни та убрати вимоги щодо авторизації або даний тендер дійсно прописаний під конкретного учасник, що є фактом порушення Заокну України «Про публічні закупівлі», ст. 5. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа може свідчити про наявність та лобіювання своїх корисних намірів, обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.07.2021, 19:50)
Шановний Учаснику!
У пункті 6 вимог до предмета закупівлі, визначених у технічній специфікації (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) вказано, що: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист-підтвердження на проектор та телевізор від офіційного дистриб’ютора в Україні чи виробника про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро». Відтак, в оголошенні про проведення цієї спрощеної закупівлі, а також документації до оголошення не встановлено вимоги про надання учасником виключно авторизаційного листа – листа від виробника, як зазначаєте Ви. Таким чином, замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників. У даній спрощеній закупівлі можуть взяти участь суб’єкти господарювання, які співпрацюють як з виробником товару, так і з офіційним дистриб’ютором такого товару в Україні. Замовник повинен переконатися, що учасник, який подав свою пропозицію матиме змогу поставити товар в необхідній кількості та якості.
У пункті 6 вимог до предмета закупівлі, визначених у технічній специфікації (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) вказано, що: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист-підтвердження на проектор та телевізор від офіційного дистриб’ютора в Україні чи виробника про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро». Відтак, в оголошенні про проведення цієї спрощеної закупівлі, а також документації до оголошення не встановлено вимоги про надання учасником виключно авторизаційного листа – листа від виробника, як зазначаєте Ви. Таким чином, замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників. У даній спрощеній закупівлі можуть взяти участь суб’єкти господарювання, які співпрацюють як з виробником товару, так і з офіційним дистриб’ютором такого товару в Україні. Замовник повинен переконатися, що учасник, який подав свою пропозицію матиме змогу поставити товар в необхідній кількості та якості.