Процедура закупівлі оголошена 05.07.2021 15:35. Дата останніх змін - 05.07.2021 15:35
послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги включають в себе: підтримку і забезпечення належного функціонування та інформаційно-технічного обслуговування бізнес – процесів на базі комп’ютерної програми «Система управління бізнес-процесами «АйДок» з використанням публічного АРІ Реєстру Територіальної громади м. Запоріжжя», а також для електронно-інформаційного обміну в межах Системи Електронної Взаємодії Державних Електронних Інформаційних Ресурсів (СЕВ ДЕІР), які були розроблено та впроваджено Виконавцем відповідно до договору від 05.02.2021 №44) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-07-05-007729-c | |
ID | 0db2cf1d519f4f04b6a7e561ef46fc47 |
Очікувана вартість закупівлі
9`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
у договорі
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 9`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
05.07.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
05.07.21