Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.05.2017 10:06. Дата останніх змін - 05.07.2017 10:23

Комплексна система для проведення голосування на сесіях обласної ради у сесійній залі Житомирської обласної ради з монтажем та пусконалагодженням на місцях його безпосередньої експлуатації -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-05-30-000270-b  
ID 6a5b1e56e16144a6b43ba956a2f048e9  
Очікувана вартість закупівлі
732`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Комплексна система для проведення голосування - це комплекс спеціального обладнання (устаткування) з встановленим програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати процес проведення сесій з функцією поіменного голосування під час прийняття рішень депутатами та аудіосупровідом кожного робочого місця депутата, з веденням повного аудіозапису проведення сесії

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирська обласна рада  
Очікувана вартість закупівлі 732`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`662.50 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
30.05.17
Період уточнень
до 04.06.17
Період оскаржень
до 10.06.17
Подання пропозицій
до 14.06.17
Аукціон
15.06.17
Кваліфікація переможця
з 15.06.17
Пропозиції розглянуті
з 16.06.17
Завершена
05.07.17
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано