Процедура закупівлі оголошена 08.06.2021 10:35. Дата останніх змін - 08.06.2021 10:41
згідно коду УКТЗЕД 3926, 9018 39 00 00, Назальні канюлі одноразового використання, НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35201 Канюля назальна стандартна для подачі кисню, код ДК 021:2015: 33141220-8 Канюлі
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-06-08-002570-b | |
| ID | 3f08712706344b2db7f6c1a946969896 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2021-06-08-002407-b |
Очікувана вартість закупівлі
33`201.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Канюля назальна (для дорослих): - Довжина кисневої магістралі: 2.1 м; - Зовнішній діаметр носових зубців: 5.0 мм; - Внутрішній діаметр носових зубців: 4.8 мм; - Інтервал між двома лініями носових зубців: 14.0 мм. - Трубка канюлі виготовлена з полівінілхлориду; - Прямі носові зубці, виготовлені з м'якого полімеру; - Термопластичний матеріал носових зубців не викликає дискомфорт у пацієнта; - Забезпечує рівномірну подачу кисню; - Краї канюлі гладкі, закругленої форми, що виключає ризик пошкодження слизової носа. Канюля назальна (педіатрична) - Зовнішній діаметр носових зубців: 3,2 мм - Внутрішній діаметр носових зубців: 3,0 мм - Інтервал між двома лініями носових зубців: 7,0 мм - Трубка канюлі виготовлена з полівінілхлориду - Прямі носові зубці, виготовлені з м'якого полімеру - Термопластичний матеріал носових зубців не викликає дискомфорт у пацієнта - Забезпечує рівномірну подачу кисню - Краї канюлі гладкі, закругленої форми, що виключає ризик пошкодження слизової носа Якість товару повинна відповідати технічним вимогам встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів. Товар повинен бути новим, таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом якості заводу-виробника та іншими документами, якщо це вимогає законодавство України. Товар постачається силами, транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DDP у відповідності до Правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс (у редакції 2010 р.). Інформації відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю – Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа ЗАСНОВНИК Є КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК(КОНТРОЛЕР) ЮР.ОСОБИ ЯКУБОВИЧ МАРІЯ РОМАНІВНА,17.05.1995 Р.Н. УКРАЇНА,04209,М.КИЇВ,Р-Н ОБОЛОНСЬКИЙ,ВУЛ. ОЗЕРНА,БУД.26,КВ.117. ЯКУБОВИЧ МАРІЯ РОМАНІВНА, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 04209, місто Київ, ВУЛИЦЯ ОЗЕРНА, будинок 26, квартира 117, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 3000,00 Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Замовник проводне закупівлю шляхом оприлюднення звіту про укладений договір ), відповідно до Закону України від 17.03.2020 року № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» (із змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (із змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 року № 405 Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 33`201.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Метод обрання процедури закупівлі | Закупівля для запобігання пандемії COVID-19 | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.06.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.06.21
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяті) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Канюля назальна “MEDICARE” (для дорослих)
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Незалежності, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штуки
|
| 2) |
Канюля назальна “MEDICARE” (педіатрична)
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Незалежності, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.06.2021 10:33
Версія документу від: 08.06.2021 10:33
ID: d2e3e35a2b77465cb82fb791df31c475
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.06.2021 10:34
Версія документу від: 08.06.2021 10:34
ID: 74a5e9b8f98e45bab33512317d304530
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38494108 |
| Юридична адреса | 61058, Україна, Харківська область, м. Харків, просп. Незалежності, буд. 13 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
33`201.00
Гривня без ПДВ
Переможець
08.06.2021 10:38
Укладені договори
Номер договору
49/1
Дата підписання
08.06.2021
Дата початку дії
08.06.2021
Дата завершення дії
30.06.2021
Ціна договору
33`201.00 Гривня без ПДВ
