Процедура закупівлі оголошена 07.06.2021 20:04. Дата останніх змін - 10.10.2021 00:04
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-06-07-005707-c | |
| ID | 0fe2ff990e504788b5bbb8e166536a4a | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2021-06-07-005571-c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
10`883`501.77 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1. Джерело фінансування: Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місцезнаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 10`883`501.77 Гривня (без ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 326`505.05 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
07.06.21
Період уточнень
до 13.07.21
Період оскаржень
до 19.07.21
Подання пропозицій
до 23.07.21
Прекваліфікація
з 23.07.2021
Оскарження прекваліфікації
Торги відмінено
10.10.21
11.06.2021, 18:33. ID: UA-2021-06-07-005707-c.b1
Вимога (Скарга)
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією та додатками до неї, вважаємо кваліфікаційні критерії «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» такими, що містять дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі.
1. Відповідно до п. 3 Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом останніх п’яти років, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних, що містяться в зразку.
Технічна документація незалежно від форми власності та цільового призначення земельної ділянки виготовляється відповідно до: Законів України “Про землеустрій”, “Про Державний земельний кадастр”, “Про оцінку земель”, “Про державну експертизу землевпорядної документації”, постанов Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051 “Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру”, інших чинних підзаконних нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при проведенні нормативної грошової оцінки земель. Тобто, законодавчо встановлені порядок та вимоги виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки жодним чином не відрізняються залежно від форми власності та/або КВЦПЗ земельної ділянки.
Окрім цього, АТ «Укрзалізниця» – це державне підприємство залізничного транспорту України, яке є монополістом, контролює переважну частину залізничного транспорту в країні. У зв’язку із цим участь у закупівлі можуть брати лише попередні контрагенти Замовника, що дискримінує інших учасників, які також в змозі надати послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, проте не мають аналогічного договору саме за кодом КВЦПЗ 12.01.
У зв’язку із цим, просимо Замовника внести зміни у даний кваліфікаційний критерій шляхом встановлення вимоги щодо надання аналогічних договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель.
2. Згідно із п. 4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)).
Вважаємо, що такий показник фінансової звітності не вказує на надійність учасника як контрагента та не впливає на якість наданої послуги.
Просимо змінити дану вимогу у зв’язку із тим, що протягом 2020 р. у країні існувала важка економічна ситуація спричинена COVID-19, що істотно вплинуло на обсяг річного доходу (виручки) учасників.
Якщо Ви не відреагуєте на нашу вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Ознайомившись із тендерною документацією та додатками до неї, вважаємо кваліфікаційні критерії «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» такими, що містять дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі.
1. Відповідно до п. 3 Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом останніх п’яти років, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних, що містяться в зразку.
Технічна документація незалежно від форми власності та цільового призначення земельної ділянки виготовляється відповідно до: Законів України “Про землеустрій”, “Про Державний земельний кадастр”, “Про оцінку земель”, “Про державну експертизу землевпорядної документації”, постанов Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051 “Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру”, інших чинних підзаконних нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при проведенні нормативної грошової оцінки земель. Тобто, законодавчо встановлені порядок та вимоги виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки жодним чином не відрізняються залежно від форми власності та/або КВЦПЗ земельної ділянки.
Окрім цього, АТ «Укрзалізниця» – це державне підприємство залізничного транспорту України, яке є монополістом, контролює переважну частину залізничного транспорту в країні. У зв’язку із цим участь у закупівлі можуть брати лише попередні контрагенти Замовника, що дискримінує інших учасників, які також в змозі надати послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, проте не мають аналогічного договору саме за кодом КВЦПЗ 12.01.
У зв’язку із цим, просимо Замовника внести зміни у даний кваліфікаційний критерій шляхом встановлення вимоги щодо надання аналогічних договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель.
2. Згідно із п. 4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)).
Вважаємо, що такий показник фінансової звітності не вказує на надійність учасника як контрагента та не впливає на якість наданої послуги.
Просимо змінити дану вимогу у зв’язку із тим, що протягом 2020 р. у країні існувала важка економічна ситуація спричинена COVID-19, що істотно вплинуло на обсяг річного доходу (виручки) учасників.
Якщо Ви не відреагуєте на нашу вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відкликано
12.06.2021 19:19
12.06.2021, 19:20. ID: UA-2021-06-07-005707-c.b2
Вимога (Скарга)
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією та додатками до неї, вважаємо кваліфікаційні критерії «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» такими, що містять дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі.
1. Відповідно до п. 3 Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом останніх п’яти років, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних, що містяться в зразку.
Предмет закупівлі визначений як 71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки). Таким чином, вимога щодо надання аналогічних договорів, предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01), включає більш вузький предмет закупівлі. У своєму рішенні №10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Антимонопольний комітет України зробив висновок про те, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі.
Окрім цього, АТ «Укрзалізниця» – це державне підприємство залізничного транспорту України, яке є монополістом, контролює переважну частину залізничного транспорту в країні. У зв’язку із цим участь у закупівлі можуть брати лише попередні контрагенти Замовника, що дискримінує інших учасників, які також в змозі надати послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, проте не мають аналогічного договору саме за кодом КВЦПЗ 12.01.
У зв’язку із цим, просимо Замовника внести зміни у даний кваліфікаційний критерій шляхом встановлення вимоги щодо надання аналогічних договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель.
2. Згідно із п. 4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)).
Вважаємо, що такий показник фінансової звітності не вказує на надійність учасника як контрагента та не впливає на якість наданої послуги.
Просимо змінити дану вимогу у зв’язку із тим, що протягом 2020 р. у країні існувала важка економічна ситуація спричинена COVID-19, що істотно вплинуло на обсяг річного доходу (виручки) учасників.
Якщо Ви не відреагуєте на нашу вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Ознайомившись із тендерною документацією та додатками до неї, вважаємо кваліфікаційні критерії «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» такими, що містять дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі.
1. Відповідно до п. 3 Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом останніх п’яти років, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних, що містяться в зразку.
Предмет закупівлі визначений як 71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки). Таким чином, вимога щодо надання аналогічних договорів, предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01), включає більш вузький предмет закупівлі. У своєму рішенні №10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Антимонопольний комітет України зробив висновок про те, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі.
Окрім цього, АТ «Укрзалізниця» – це державне підприємство залізничного транспорту України, яке є монополістом, контролює переважну частину залізничного транспорту в країні. У зв’язку із цим участь у закупівлі можуть брати лише попередні контрагенти Замовника, що дискримінує інших учасників, які також в змозі надати послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, проте не мають аналогічного договору саме за кодом КВЦПЗ 12.01.
У зв’язку із цим, просимо Замовника внести зміни у даний кваліфікаційний критерій шляхом встановлення вимоги щодо надання аналогічних договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель.
2. Згідно із п. 4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)).
Вважаємо, що такий показник фінансової звітності не вказує на надійність учасника як контрагента та не впливає на якість наданої послуги.
Просимо змінити дану вимогу у зв’язку із тим, що протягом 2020 р. у країні існувала важка економічна ситуація спричинена COVID-19, що істотно вплинуло на обсяг річного доходу (виручки) учасників.
Якщо Ви не відреагуєте на нашу вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
1. Відповідно до п. 3 Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом останніх п’яти років, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних, що містяться в зразку.
Встановлення кваліфікаційної вимоги відповідно до п. 3 ч. 2 статті 16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є правом Замовника.
Замовник не обмежує будь-яких суб’єктів господарювання в участі, а лише вимагає підтвердження наявності досвіду виконання послуг, що передбачені оголошеною Закупівлею. Учасники мають право надати підтвердження такого досвіду, шляхом надання у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів за предметом закупівлі.
Крім цього, зазначаємо, що землі під залізничними коліями знаходяться у користуванні не тільки АТ «Укрзалізниця». Велика кількість підприємств різних форм власності володіє залізничними коліями, земельні ділянки під якими оформлюються із кодом цільового призначення – 12.01. У тендерній документації Замовником не визначено, що під аналогічними договорами розуміються договори на оформлення земельних ділянок якими користується АТ «Укрзалізниця». Отже, в якості підтвердження виконання аналогічних договорів можуть надаватися договори з іншими підприємствами.
Вимога щодо досвіду розробки документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) не є дискримінаційною, з огляду на наступне. Відповідно до статті 6 Закону України «Про залізничний транспорт» до складу земель залізничного транспорту входять землі, які є смугою відведення залізниць, а саме землі, надані під залізничне полотно та його облаштування, станції з усіма будівлями і спорудами енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв’язку, водопостачання, каналізації, захисні та укріплюючі насадження, службові, культурно-побутові приміщення та інші споруди, необхідні для забезпечення роботи залізничного транспорту.
Оформлення земель залізничного транспорту має свою специфіку, та потребує від Учасника відповідних знань, навиків та оснащення, а саме:
- знання нормативної документації щодо визначення ширини смуги відведення залізниць, визначення санітарно-захисних та охоронних зон навколо об’єктів залізничного транспорту, підземних та наземних комунікацій;
- знання умовних позначень споруд та елементів залізничного транспорту з метою нанесення їх на кадастровому плані земельної ділянки.
Переважна більшість земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні АТ «Укрзалізниця» є лінійними об’єктами. Отже, для оформлення такого типу земельних ділянок необхідні знання та досвід землевпорядних та топографо-геодезичних робіт лінійних об’єктів великої протяжності.
Враховуючи викладене, встановивши наведену умову тендерної документації, замовник не порушив вимогу Закону.
Зважаючи на зазначене, вимога не підлягає задоволенню, а тендерна документація залишається без змін.
2. Враховуючи Ваше зауваження щодо п.2 будуть внесені зміни до тендерної документації.
Встановлення кваліфікаційної вимоги відповідно до п. 3 ч. 2 статті 16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є правом Замовника.
Замовник не обмежує будь-яких суб’єктів господарювання в участі, а лише вимагає підтвердження наявності досвіду виконання послуг, що передбачені оголошеною Закупівлею. Учасники мають право надати підтвердження такого досвіду, шляхом надання у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів за предметом закупівлі.
Крім цього, зазначаємо, що землі під залізничними коліями знаходяться у користуванні не тільки АТ «Укрзалізниця». Велика кількість підприємств різних форм власності володіє залізничними коліями, земельні ділянки під якими оформлюються із кодом цільового призначення – 12.01. У тендерній документації Замовником не визначено, що під аналогічними договорами розуміються договори на оформлення земельних ділянок якими користується АТ «Укрзалізниця». Отже, в якості підтвердження виконання аналогічних договорів можуть надаватися договори з іншими підприємствами.
Вимога щодо досвіду розробки документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) не є дискримінаційною, з огляду на наступне. Відповідно до статті 6 Закону України «Про залізничний транспорт» до складу земель залізничного транспорту входять землі, які є смугою відведення залізниць, а саме землі, надані під залізничне полотно та його облаштування, станції з усіма будівлями і спорудами енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв’язку, водопостачання, каналізації, захисні та укріплюючі насадження, службові, культурно-побутові приміщення та інші споруди, необхідні для забезпечення роботи залізничного транспорту.
Оформлення земель залізничного транспорту має свою специфіку, та потребує від Учасника відповідних знань, навиків та оснащення, а саме:
- знання нормативної документації щодо визначення ширини смуги відведення залізниць, визначення санітарно-захисних та охоронних зон навколо об’єктів залізничного транспорту, підземних та наземних комунікацій;
- знання умовних позначень споруд та елементів залізничного транспорту з метою нанесення їх на кадастровому плані земельної ділянки.
Переважна більшість земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні АТ «Укрзалізниця» є лінійними об’єктами. Отже, для оформлення такого типу земельних ділянок необхідні знання та досвід землевпорядних та топографо-геодезичних робіт лінійних об’єктів великої протяжності.
Враховуючи викладене, встановивши наведену умову тендерної документації, замовник не порушив вимогу Закону.
Зважаючи на зазначене, вимога не підлягає задоволенню, а тендерна документація залишається без змін.
2. Враховуючи Ваше зауваження щодо п.2 будуть внесені зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 16.06.2021 16:42
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
16.06.2021, 16:56. ID: UA-2021-06-07-005707-c.b3
Вимога (Скарга)
Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника
Замовник в своїх вимогах до Учасника (Додаток 1 до тендерної документації) зазначив наступне: “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід...сертифікованих інженерів-геодезистів”, “учасник відповідає вимозі при наявності в штаті за основним місцем роботи - не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів з вищою освітою”.
Відповідно до змісту послуг викладених в додатку 6 вбачається що за результатом наданих послуг надається в тому числі документації із землеустрою (проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель).
Відповідно норм ст. 1. Закону України "Про землеустрій": Складення землевпорядної документації відноситься до видів робіт із землеустрою види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою;
Згідно 25, 26, 68 ЗУ "Про землеустрій" роботи з землеустрою виконують інженери-землевпорядники.
Крім того ЗУ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин", який набув чинності 27.05.2021 внесені зміни до ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність".
Відповідно до ст. 5-1 ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" "Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Таким чином інженер-геодезист не може бути виконавцем землевпорядних робіт.
Жодного обґрунтування наявності інженера-геодезиста при здійсненні топографо-геодезичні і картографічні роботи під час здійснення землеустрою, з посиланням на нормативно – правові документи, які мають юридичну силу не менше ніж ЗУ "Про землеустрій" та ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" в тендерній документації не наведені
На нашу думку вимоги щодо наявності спеціалістів які не можуть бути виконавцями певних робіт (послуг) за законом непрямо вказує на можливу наявність наперед визначеного переможця та є спробою усунути від участі інших Учасників.
Оскільки послуги передбачають виготовлення землевпорядної документації вимога щодо наявності інженера - геодезиста є незаконною та дискримінаційною.
Одним із основних принципів закупівель відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників за будь якими ознаками, тобто тендерна документація не повинна передбачати вимог, які унеможливлюють та обмежують їх коло.
Наголошуємо що наявність дискримінаційної вимоги щодо наявності інженера-геодезиста може призвести до зволікання або відміни процедури закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного пропонуємо добровільно припинити порушення законодавства та виключити з тендерної документації непотрібних спеціалістів а саме інженерів-геодезистів.
Відповідно до змісту послуг викладених в додатку 6 вбачається що за результатом наданих послуг надається в тому числі документації із землеустрою (проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель).
Відповідно норм ст. 1. Закону України "Про землеустрій": Складення землевпорядної документації відноситься до видів робіт із землеустрою види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою;
Згідно 25, 26, 68 ЗУ "Про землеустрій" роботи з землеустрою виконують інженери-землевпорядники.
Крім того ЗУ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин", який набув чинності 27.05.2021 внесені зміни до ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність".
Відповідно до ст. 5-1 ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" "Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Таким чином інженер-геодезист не може бути виконавцем землевпорядних робіт.
Жодного обґрунтування наявності інженера-геодезиста при здійсненні топографо-геодезичні і картографічні роботи під час здійснення землеустрою, з посиланням на нормативно – правові документи, які мають юридичну силу не менше ніж ЗУ "Про землеустрій" та ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" в тендерній документації не наведені
На нашу думку вимоги щодо наявності спеціалістів які не можуть бути виконавцями певних робіт (послуг) за законом непрямо вказує на можливу наявність наперед визначеного переможця та є спробою усунути від участі інших Учасників.
Оскільки послуги передбачають виготовлення землевпорядної документації вимога щодо наявності інженера - геодезиста є незаконною та дискримінаційною.
Одним із основних принципів закупівель відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників за будь якими ознаками, тобто тендерна документація не повинна передбачати вимог, які унеможливлюють та обмежують їх коло.
Наголошуємо що наявність дискримінаційної вимоги щодо наявності інженера-геодезиста може призвести до зволікання або відміни процедури закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного пропонуємо добровільно припинити порушення законодавства та виключити з тендерної документації непотрібних спеціалістів а саме інженерів-геодезистів.
Відповідно до ст. 51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у галузі геодезії та/або землеустрою.
Виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт може здійснюватися за напрямом основні геодезичні роботи.
Основні геодезичні роботи здійснюються при складанні планів, що зазначені в пункті 6 Додатку 6 тендерної документації, які вимагає додатково
Замовник , окрім кадастрових планів, визначених Законом України «Про землеустрій».
На зазначених планах мають бути нанесені всі існуючі колії, будівлі, споруди, світлофори, стрілочні переводи, щогли, переїзди, лінії електропередач та зв’язку, відстані від осі першої головної колії до межі земельної ділянки залізниці у кожній поворотній точці, пікетаж та кілометраж по осі головної колії згідно з їх натурним положенням на період зйомки, площі та розміри лісонасаджень по кожній ділянці, межі та площа земельної ділянки залізниці; межі земельних ділянок на які встановлено обмеження, обтяження та права третіх осіб; зони з особливими умовами використання території.
Враховуючи вищенаведене, геодезичні роботи полягають у геодезичному зніманні поверхні об’єкта землеустрою та побудові ходів тріангуляції, трилатерації та полігонометрії; нівелірних зйомок; засічок, інше.
Наявність у інженера-геодезиста відповідного кваліфікаційного сертифікату є підтвердженням наявності у такого фахівця відповідних знань, освіти та кваліфікації для виконання даного виду вищезазначених робіт.
Вимога щодо наявності не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів прописані з урахуванням терміну та обсягу послуг, що мають бути надані.
Вищезазначені фактори обґрунтовують кваліфікаційні вимоги, зазначені в тендерній документації. Замовник встановив такі критерії для відбору виконавців послуг відповідно до ст. 16 Закону, та не вважає зазначені вимоги дискримінаційними.
Виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт може здійснюватися за напрямом основні геодезичні роботи.
Основні геодезичні роботи здійснюються при складанні планів, що зазначені в пункті 6 Додатку 6 тендерної документації, які вимагає додатково
Замовник , окрім кадастрових планів, визначених Законом України «Про землеустрій».
На зазначених планах мають бути нанесені всі існуючі колії, будівлі, споруди, світлофори, стрілочні переводи, щогли, переїзди, лінії електропередач та зв’язку, відстані від осі першої головної колії до межі земельної ділянки залізниці у кожній поворотній точці, пікетаж та кілометраж по осі головної колії згідно з їх натурним положенням на період зйомки, площі та розміри лісонасаджень по кожній ділянці, межі та площа земельної ділянки залізниці; межі земельних ділянок на які встановлено обмеження, обтяження та права третіх осіб; зони з особливими умовами використання території.
Враховуючи вищенаведене, геодезичні роботи полягають у геодезичному зніманні поверхні об’єкта землеустрою та побудові ходів тріангуляції, трилатерації та полігонометрії; нівелірних зйомок; засічок, інше.
Наявність у інженера-геодезиста відповідного кваліфікаційного сертифікату є підтвердженням наявності у такого фахівця відповідних знань, освіти та кваліфікації для виконання даного виду вищезазначених робіт.
Вимога щодо наявності не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів прописані з урахуванням терміну та обсягу послуг, що мають бути надані.
Вищезазначені фактори обґрунтовують кваліфікаційні вимоги, зазначені в тендерній документації. Замовник встановив такі критерії для відбору виконавців послуг відповідно до ст. 16 Закону, та не вважає зазначені вимоги дискримінаційними.
Відповідь замовника: 22.06.2021 10:34
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
09.07.2021, 13:33. ID: UA-2021-06-07-005707-c.c4
Скарга до АМКУ
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ"
Внесення змін до тендерної документації
тендерна документація Замовника для здійснення закупівлі за предметом 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки) складена з порушенням законодавства та принципів здійснення публічних закупівель, закріплених в статті 5 Закону, а саме принципів недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, ми як потенційний Учасник та суб’єкт господарювання з багаторічним стажем надання послуг в цій сфері, підприємство з професійним підходом, постійною співпрацею з державними Замовниками не маємо можливості взяти участь у цій закупівлі, що прямо порушує наші законні права та інтереси й унеможливлює нашу Участь у даній закупівлі.
Причина відхилення скаргиСкарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Залишено без розгляду