Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.09.2022 16:17. Дата останього редагування моніторингу 28.10.2022 17:45

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-09-21-000073  
ID 8b0c6199f8084fb78765fafd11c1c601  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
21.09.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 14.10.2022 15:57  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.05.2021 (протокол № 21/ПР/051) зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 14.06.2021 (протокол № 21/ПР/051-зм-1) та від 18.06.2021 (протокол № 21/ПР/051-зм-2), звернення щодо тендерної документації від 06.06.2021 та відповіді Замовника від 09.06.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Спецпромсистема» (далі – ТОВ «Спецпромсистема»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2021, договір підряду від 11.08.2021 № 2108000072 (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «Спецпромсистема», додаткову угоду від 30.12.2021 № 1 до цього договору, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.10.2022. За результатами моніторингу установлено, що відповідно пункту 3 розділу ІІ додатку ІІ до тендерної документації Замовника учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 розділу І додатку ІІ тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП: - на тендерну пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема» у складі своєї тендерної пропозицій на вимогу Замовника про усунення невідповідностей надав довідку про виконання аналогічного договору (далі – Довідка) у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – ЕЦП). Слід зазначити, що вказана довідка у місці підписання має напис генеральний директор Панасюк І.В. Водночас, за результатами перевірки ЕЦП на вебсайті https://czo.gov.ua/verify, накладеного на Довідку, встановлено, що підписувачем є генеральний директор ТОВ «ІК «Форвест» Новікова О.М. При цьому, згідно з документами, наданими на виконання вимог пункту 4 розділу І додатку ІІ тендерної документації Замовника, посадовою особою учасника процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема» щодо підпису документів тендерної пропозиції є генеральний директор зазначеного товариства Панасюк І.В. Отже, вказаним учасником на Довідку накладено ЕЦП особи, яка не є уповноваженою особою учасника процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема» стосовно підпису документів тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу ІІ додатку ІІ до тендерної документації Замовника. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема», як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним Договір.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 14.10.2022 15:57  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 28.10.2022 17:44  
Дата створення 28.10.2022 17:44  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Замовник АТ «Укртрансгаз», враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-31-001882-c інформує про таке: (інформацію викладено у файлі "Заперечення на висновок", який додається).  
Дата редагування  
Дата створення 21.10.2022 16:46  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.09.2022 № 214 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2021-05-31-001882-c 31.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 21.09.2022 00:00  
Дата публікації 21.09.2022 17:29  
Дата створення 21.09.2022 17:29  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
holod.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
gorbachov.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 21.09.2022 17:29 - 13.10.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 14.10.2022 15:57 - 29.10.2022 00:00