| Описание |
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено. |
|
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.05.2021 (протокол № 21/ПР/051) зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 14.06.2021 (протокол № 21/ПР/051-зм-1) та від 18.06.2021 (протокол № 21/ПР/051-зм-2), звернення щодо тендерної документації від 06.06.2021 та відповіді Замовника від 09.06.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Спецпромсистема» (далі – ТОВ «Спецпромсистема»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2021, договір підряду від 11.08.2021 № 2108000072 (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «Спецпромсистема», додаткову угоду від 30.12.2021 № 1 до цього договору, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.10.2022.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно пункту 3 розділу ІІ додатку ІІ до тендерної документації Замовника учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 розділу І додатку ІІ тендерної документації.
Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема» у складі своєї тендерної пропозицій на вимогу Замовника про усунення невідповідностей надав довідку про виконання аналогічного договору (далі – Довідка) у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – ЕЦП).
Слід зазначити, що вказана довідка у місці підписання має напис генеральний директор Панасюк І.В.
Водночас, за результатами перевірки ЕЦП на вебсайті https://czo.gov.ua/verify, накладеного на Довідку, встановлено, що підписувачем є генеральний директор ТОВ «ІК «Форвест» Новікова О.М.
При цьому, згідно з документами, наданими на виконання вимог пункту 4 розділу І додатку ІІ тендерної документації Замовника, посадовою особою учасника процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема» щодо підпису документів тендерної пропозиції є генеральний директор зазначеного товариства Панасюк І.В.
Отже, вказаним учасником на Довідку накладено ЕЦП особи, яка не є уповноваженою особою учасника процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема» стосовно підпису документів тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу ІІ додатку ІІ до тендерної документації Замовника.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Спецпромсистема», як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним Договір. |
|