Процедура закупівлі оголошена 28.05.2021 10:01. Дата останніх змін - 26.08.2021 14:09
ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-05-28-001915-b | |
| ID | 9ba2bcb2d8b74de2aa160cc47d8cb2f2 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2021-02-11-000093-c |
Очікувана вартість закупівлі
700`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій) згідно документації. Послуги з обробки (просочення) дерев’яних покрівель забезпечується послідовним виконанням таких послуг: - проектування робіт з вогнезахисного просочування, що здійснюється відповідно до чинного законодавства; - очищення дерев'яних конструкцій; - вогнезахист дерев'яних конструкцій просочувальною сумішшю; - антисептування водними сумішами дерев'яних конструкцій просочувальною сумішшю; - перевірка відповідності вогнезахисту. Об’єм обробки: 21 550 м² Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних покрівель передбачають використання сертифікованого матеріалу, зокрема просочувальної вогнезахисної речовини з терміном вогнезахисної дії не менше 3 років, яка повинна відповідати вимогам ДБН В.1.1.-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та має високий захист від вогню (група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства),. Для підтвердження якості складу суміші учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: - сертифікати відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України; - регламент робіт з вогнезахисту; - документи виробника вогнезахисної суміші, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А; - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інші документи, що засвідчують якість та безпеку продукції, якою проводитиметься обробка дерев’яних покрівель. У складі тендерної документації Учасник надає гарантійний лист виробника вогнезахисної суміші про гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послг, передбачених даною тендерною документацією. Контроль якості надання послуг буде здійснюватися представником Замовника протягом усього строку виконання робіт. Строк надання послуг: протягом 60 календарних днів з дня укладання договору.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Очікувана вартість закупівлі | 700`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 3`500.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 21`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
28.05.21
Період уточнень
до 13.07.21
Період оскаржень
до 19.07.21
Подання пропозицій
до 23.07.21
Аукціон
26.07.21
Кваліфікація переможця
з 26.07.21
Пропозиції розглянуті
з 06.08.21
Завершена
26.08.21
31.05.2021, 09:39. ID: UA-2021-05-28-001915-b.c1
Вимога (Скарга)
Дискримінаційна вимога
Доброго дня! Відповідно до вимоги Тендерної документації в частині 2 (інша інформація). Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасник повинен надати: 12. Копію дозвільних документів на право виконання робіт підвищеної небезпечності, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту.
Хочемо зазначити, що дана вимога грунтується на нечинному законодавстві. Так як після внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107(далі-Порядок), Дозволи на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, вже не видаються. Разом з тим відповідно до Порядку компетентними органом державної влади видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні;.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: до пункту 12. Де надається Копія дозвільних документів на право виконання робіт підвищеної небезпечності, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту також додати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні;.
Хочемо зазначити, що дана вимога грунтується на нечинному законодавстві. Так як після внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107(далі-Порядок), Дозволи на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, вже не видаються. Разом з тим відповідно до Порядку компетентними органом державної влади видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні;.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: до пункту 12. Де надається Копія дозвільних документів на право виконання робіт підвищеної небезпечності, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту також додати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні;.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що зауваження прийнято до уваги, в разі необхідності буде внесено зміни відповідно до норм чинного законодавства.
Повідомляємо, що зауваження прийнято до уваги, в разі необхідності буде внесено зміни відповідно до норм чинного законодавства.
Відповідь замовника: 01.06.2021 15:32
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
01.06.2021, 17:01. ID: UA-2021-05-28-001915-b.a2
Вимога (Скарга)
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Згідно поданої Вами тендерної документації Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИВ ви вимагаєте в Учасників те, що Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних покрівель передбачають використання сертифікованого матеріалу, зокрема просочувальної вогнезахисної речовини з терміном вогнезахисної дії не менше 3 років, яка повинна відповідати вимогам ДБН В.1.1.-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та має високий захист від вогню (група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства),.
Але, ми хочемо Вас проінформувати щодо дискримінації та групи вогнезахисної речовини.
Група вогнезахисної ефективності для вогнезахисного засобу визначається за ГОСТ 16363 1998 року, там є тільки дві групи (I і II), а те що написано у Вас, це класифікація ефективності вогнезахисту деревини за ГОСТ 30219, тобто є певна плутанина.
Згідно ДБН В.1.1-7-2016, відповідно до якого і проводиться вогнезахисне обробляння, там сказано тільки про I групу вогнезахисної ефективності за ГОСТ 16363 і взагалі нічого не говориться про ГОСТ 30219 на який ви посилаєтеся вказавши дану підгрупу вогнезахисної речовини у тендерній документації, тому це фантазії замовника щодо групи 1А, які прописані під конкретну компанію- це перше, по-друге: на реальному об’єкті перевірити групу 1А неможливо аж ніяк.
Взагалі є тільки дві контрольні точки, це вимога ДБН В.1.1-7-2016 ,що дерев’яні елементи горищних покриттів (Крокви, лати) мають бути оброблятися вогнезахисними засобами, що забезпечують першу ’’I групу’’ вогнезахисної ефективності за ГОСТ 16363 – це одна вимога, і взагалі-то по ГОСТ 30219 визначаються за експрес методом якісно чи неякісно проведено вогнезахист, ніякого визначення стану вогнезахисною деревини групою 1А не існує, по-перше ніяких методик, оскільки неможливо встановити відповідність після вогнезахисного обробляння вимогам ГОСТ 30219, тому вводити це в вимогу тендерної документації є некоректно.
Підгрупа 1А, яка вказана Замовником встановлюють виключно на струганих зразках. На реальному об’єкті, деревини якості 1А не може бути, тому що деревина буде пиляна а не стругана, тому і внесення подібних вимог, особливо в державних тендерах являється завищеною профанацією.
У Вас об’єкт тендерної закупівлі - це обробка, вона здійснюється на виконання вимог ДБН В.1.1-7. В ДБН В1.1-7, де не має таких вимог, а ті вимоги, які Ви описуєте у своїй тендерній документації виділяють тільки вузький клас вогнезахисної деревини, що порушує конкуренцію.
Тому, згідно вищенаведених фактів, Просимо Вас внести зміни до Тендерної Документації, а саме, видалити з тендерної документації посилання на застосовування вогнезахисної суміші (група вогнезахисної ефективності 1 (підгрупа 1А), тому що згідно п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ця вимога є дискримінаційною , а саме: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва… ». Встановивши дану вимогу, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Ви безпідставно внесли завищені вимоги під вузький клас вогнезахисних складів, що являється порушенням закону п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищенаведеного вимагаємо прибрати вимогу щодо групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А та вимогу щодо: згідно чинного законодавства документи виробника вогнезахисної суміші, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А . У разі не виконання, ми будемо змушені написати скаргу до Антимонопольного комітету!
Але, ми хочемо Вас проінформувати щодо дискримінації та групи вогнезахисної речовини.
Група вогнезахисної ефективності для вогнезахисного засобу визначається за ГОСТ 16363 1998 року, там є тільки дві групи (I і II), а те що написано у Вас, це класифікація ефективності вогнезахисту деревини за ГОСТ 30219, тобто є певна плутанина.
Згідно ДБН В.1.1-7-2016, відповідно до якого і проводиться вогнезахисне обробляння, там сказано тільки про I групу вогнезахисної ефективності за ГОСТ 16363 і взагалі нічого не говориться про ГОСТ 30219 на який ви посилаєтеся вказавши дану підгрупу вогнезахисної речовини у тендерній документації, тому це фантазії замовника щодо групи 1А, які прописані під конкретну компанію- це перше, по-друге: на реальному об’єкті перевірити групу 1А неможливо аж ніяк.
Взагалі є тільки дві контрольні точки, це вимога ДБН В.1.1-7-2016 ,що дерев’яні елементи горищних покриттів (Крокви, лати) мають бути оброблятися вогнезахисними засобами, що забезпечують першу ’’I групу’’ вогнезахисної ефективності за ГОСТ 16363 – це одна вимога, і взагалі-то по ГОСТ 30219 визначаються за експрес методом якісно чи неякісно проведено вогнезахист, ніякого визначення стану вогнезахисною деревини групою 1А не існує, по-перше ніяких методик, оскільки неможливо встановити відповідність після вогнезахисного обробляння вимогам ГОСТ 30219, тому вводити це в вимогу тендерної документації є некоректно.
Підгрупа 1А, яка вказана Замовником встановлюють виключно на струганих зразках. На реальному об’єкті, деревини якості 1А не може бути, тому що деревина буде пиляна а не стругана, тому і внесення подібних вимог, особливо в державних тендерах являється завищеною профанацією.
У Вас об’єкт тендерної закупівлі - це обробка, вона здійснюється на виконання вимог ДБН В.1.1-7. В ДБН В1.1-7, де не має таких вимог, а ті вимоги, які Ви описуєте у своїй тендерній документації виділяють тільки вузький клас вогнезахисної деревини, що порушує конкуренцію.
Тому, згідно вищенаведених фактів, Просимо Вас внести зміни до Тендерної Документації, а саме, видалити з тендерної документації посилання на застосовування вогнезахисної суміші (група вогнезахисної ефективності 1 (підгрупа 1А), тому що згідно п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ця вимога є дискримінаційною , а саме: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва… ». Встановивши дану вимогу, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Ви безпідставно внесли завищені вимоги під вузький клас вогнезахисних складів, що являється порушенням закону п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищенаведеного вимагаємо прибрати вимогу щодо групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А та вимогу щодо: згідно чинного законодавства документи виробника вогнезахисної суміші, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А . У разі не виконання, ми будемо змушені написати скаргу до Антимонопольного комітету!
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Замовники самостійно складають тендерну документацію та формують вимоги до предмету закупівлі. Ми, як Замовник, прагнемо отримати безпечні та якісні послуги, встановлюючи певні вимоги. При формування Вимог, ми керувалися нормами чинного законодавства та діючими в Україні стандартами, серед яких ГОСТ 30219-95, ГОСТ 16363 тощо. Таким чином, проаналізувавши технічні, якісні та інші критерії вогнезахисних матеріалів,, ми як Замовник, просимо Учасників застосовувати суміш підгрупи 1А, яка є найкращим вогнезахисним засобом, яка надасть найкращий захист від пожежі (у порівнянні з іншими матеріалами 1 групи, що відповідають підгрупам 1Б та 1В).
Таким чином, ми, як Замовник, прагнемо до застосування Учасниками вогнезахисного матеріалу, що дає можливість забезпечити деревині групу вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А, що дає можливість зробити деревину важкогорючою, нездатною до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненої пожежі, виключити самостійне горіння та тління.
Повідомляємо, що Замовники самостійно складають тендерну документацію та формують вимоги до предмету закупівлі. Ми, як Замовник, прагнемо отримати безпечні та якісні послуги, встановлюючи певні вимоги. При формування Вимог, ми керувалися нормами чинного законодавства та діючими в Україні стандартами, серед яких ГОСТ 30219-95, ГОСТ 16363 тощо. Таким чином, проаналізувавши технічні, якісні та інші критерії вогнезахисних матеріалів,, ми як Замовник, просимо Учасників застосовувати суміш підгрупи 1А, яка є найкращим вогнезахисним засобом, яка надасть найкращий захист від пожежі (у порівнянні з іншими матеріалами 1 групи, що відповідають підгрупам 1Б та 1В).
Таким чином, ми, як Замовник, прагнемо до застосування Учасниками вогнезахисного матеріалу, що дає можливість забезпечити деревині групу вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А, що дає можливість зробити деревину важкогорючою, нездатною до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненої пожежі, виключити самостійне горіння та тління.
Відповідь замовника: 04.06.2021 12:54
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
10.06.2021, 17:14. ID: UA-2021-05-28-001915-b.b3
Скарга до АМКУ
ПП "ЛИТВИНЮК"
оскарження умов тендерної документації
опис у вкладенні
Дата розгляду скарги24.06.2021, 17:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 15.07.2021 13:30
Виконана замовником