Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 22.06.2021 16:15. Дата останього редагування моніторингу 30.09.2021 08:04

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-06-22-000037  
ID fde43c6bfcd6428883bc46f24c9078ad  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
22.06.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення частини третьої Порядку № 708. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) своєчасності укладання договору оприлюднення договору – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 22.06.2021 18:02  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Великорублівської сільської ради (далі – замовник) на 2021 рік; протокол проведення переговорів між Виконавчим комітетом Великорублівської сільської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОТОРГ» від 27.05.2021; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) від 27.05.2021; договір про закупівлю від 09.06.2021 року № 41/58740 на суму 500000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ТЕХНОТОРГ» (далі – договір). Моніторингом питання визначення предмета закупівлі установлено, що замовником визначено предмет «КОД ДК 021:2015 – 16700000-2 Трактори (Трактор МТЗ-82.1 (або еквівалент))» (ДК 021:2015:16700000-2: Трактори) на порушення частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Порядок № 708). Так, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Єдиний закупівельний словник) за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначені предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника - «ДК 021:2015:16700000-2: Трактори», тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «16700000-2 - Трактори» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «16700000-2 - Трактори» за показником третьої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі. Моніторингом встановлено що замовником в особі, в.о сільського голови, секретаря сільської ради Решітник Світлани Миколаївни в результаті проведення переговорної процедури закупівлі з переможцем ТОВ «ТЕХНОТОРГ» укладено договір про закупівлю від 09.06.2021 №41/58740, пунктом 3.3 розділу 3 «Порядок здійснення розрахунків» договору передбачено, що «Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару не пізніше 10 робочих днів після надання Постачальником Покупцеві в установленому порядку видаткової накладної», що суперечить протоколу про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) в якому зазначено, що умови оплати – післяоплата, період 25 днів. Вказане не встановлює для учасника єдиного підходу для виконання умов договору.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 22.06.2021 18:02  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Пояснення на висновок моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.06.2021 № 267 Харків відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016р. у рамках проведення переговорної процедури закупівлі № UA-2021-05-27-009147-b повідомляємо наступне: По питанню розбіжності термінів розрахунків а, саме: пунктом 3.3 розділу 3 «Порядок здійснення розрахунків» договору передбачено, що «Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару не пізніше 10 робочих днів після надання Постачальником Покупцеві в установленому порядку видаткової накладної», що суперечить протоколу про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) в якому зазначено, що умови оплати – післяоплата, період 25 днів для встановлення єдиного підходу для виконання умов договору, до учасника ТОВ «ТЕХНОТОРГ, було надіслано лист звернення та додаткову угоду до договору, про усунення питання терміну розрахунків, та її уніфікації. Про усунення, порушення буде повідомлено додатково, після оприлюднення додаткової угоди до договору 09.06.2021 №41/58740 через систему електронних закупівель прозорро. По питанню визначення предмету закупівлі повідомляємо наступне: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Єдиний закупівельний словник) за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначені предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника - «ДК 021:2015:16700000-2: Трактори», тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «16700000-2 - Трактори» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «16700000-2 - Трактори» за показником третьої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі та не порушує принципу конкуренції та прозорості проведення закупівель. Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання питання публічних закупівель уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель.  
Дата редагування  
Дата створення 25.06.2021 16:09  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання питання публічних закупівель уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі: Підтверджено  
Дата створення 30.09.2021 08:04  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.06.2021 № 267 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.06.2021 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-05-27-009147-b виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 22.06.2021 00:00  
Дата публікації 22.06.2021 16:26  
Дата створення 22.06.2021 16:26  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтавська, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.) 
+38 (0 66) 932-17-85
musiiaka.lina@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 22.06.2021 16:26 - 15.07.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 22.06.2021 18:02 - 08.07.2021 00:00