Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.06.2021 16:15. Дата последнего редактирования мониторинга 30.09.2021 08:04

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-06-22-000037  
ID fde43c6bfcd6428883bc46f24c9078ad  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
22.06.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення частини третьої Порядку № 708. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) своєчасності укладання договору оприлюднення договору – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части определения предмета закупки  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 22.06.2021 18:02  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Великорублівської сільської ради (далі – замовник) на 2021 рік; протокол проведення переговорів між Виконавчим комітетом Великорублівської сільської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОТОРГ» від 27.05.2021; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) від 27.05.2021; договір про закупівлю від 09.06.2021 року № 41/58740 на суму 500000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ТЕХНОТОРГ» (далі – договір). Моніторингом питання визначення предмета закупівлі установлено, що замовником визначено предмет «КОД ДК 021:2015 – 16700000-2 Трактори (Трактор МТЗ-82.1 (або еквівалент))» (ДК 021:2015:16700000-2: Трактори) на порушення частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Порядок № 708). Так, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Єдиний закупівельний словник) за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначені предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника - «ДК 021:2015:16700000-2: Трактори», тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «16700000-2 - Трактори» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «16700000-2 - Трактори» за показником третьої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі. Моніторингом встановлено що замовником в особі, в.о сільського голови, секретаря сільської ради Решітник Світлани Миколаївни в результаті проведення переговорної процедури закупівлі з переможцем ТОВ «ТЕХНОТОРГ» укладено договір про закупівлю від 09.06.2021 №41/58740, пунктом 3.3 розділу 3 «Порядок здійснення розрахунків» договору передбачено, що «Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару не пізніше 10 робочих днів після надання Постачальником Покупцеві в установленому порядку видаткової накладної», що суперечить протоколу про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) в якому зазначено, що умови оплати – післяоплата, період 25 днів. Вказане не встановлює для учасника єдиного підходу для виконання умов договору.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 22.06.2021 18:02  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Пояснення на висновок моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.06.2021 № 267 Харків відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016р. у рамках проведення переговорної процедури закупівлі № UA-2021-05-27-009147-b повідомляємо наступне: По питанню розбіжності термінів розрахунків а, саме: пунктом 3.3 розділу 3 «Порядок здійснення розрахунків» договору передбачено, що «Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару не пізніше 10 робочих днів після надання Постачальником Покупцеві в установленому порядку видаткової накладної», що суперечить протоколу про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) в якому зазначено, що умови оплати – післяоплата, період 25 днів для встановлення єдиного підходу для виконання умов договору, до учасника ТОВ «ТЕХНОТОРГ, було надіслано лист звернення та додаткову угоду до договору, про усунення питання терміну розрахунків, та її уніфікації. Про усунення, порушення буде повідомлено додатково, після оприлюднення додаткової угоди до договору 09.06.2021 №41/58740 через систему електронних закупівель прозорро. По питанню визначення предмету закупівлі повідомляємо наступне: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Єдиний закупівельний словник) за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначені предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника - «ДК 021:2015:16700000-2: Трактори», тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «16700000-2 - Трактори» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «16700000-2 - Трактори» за показником третьої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі та не порушує принципу конкуренції та прозорості проведення закупівель. Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання питання публічних закупівель уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 25.06.2021 16:09  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання питання публічних закупівель уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части определения предмета закупки: Да  
Дата создания 30.09.2021 08:04  

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.06.2021 № 267 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.06.2021 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-05-27-009147-b виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата решения о начале мониторинга 22.06.2021 00:00  
Дата публикации 22.06.2021 16:26  
Дата создания 22.06.2021 16:26  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127020  
Адрес компании Ukraine, Полтавська, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.) 
+38 (0 66) 932-17-85
musiiaka.lina@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 22.06.2021 16:26 - 15.07.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 22.06.2021 18:02 - 08.07.2021 00:00