Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.05.2021 10:59. Дата останніх змін - 13.07.2021 14:04

код ДК 021:2015 – 35810000-5– Індивідуальне обмундирування (протигази) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-24-003530-b  
ID 437cdebc11c54a7ca7c96b0a4ea2d045  
Очікувана вартість закупівлі
384`044.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Протигази відповідний код ДК 021:2015 - 35814000-3.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент освіти і науки Запорізької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 384`044.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`920.22 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
24.05.21
Період уточнень
до 07.06.21
Період оскаржень
до 13.06.21
Подання пропозицій
до 17.06.21
Аукціон
18.06.21
Кваліфікація переможця
з 18.06.21
Пропозиції розглянуті
з 23.06.21
Завершена
13.07.21
25.05.2021, 23:07
Щодо призначення протигазів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для господарської діяльності, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002р. №1200 ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.05.2021, 11:23)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що мета закупівлі протигазів визначена Технічним завданням щодо закупівлі, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації
25.05.2021, 23:11
Технічні вимоги щодо SX
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно ДСТУ EN 14387:2017 Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані, вимоги випробування, маркування, Тип SX (п.5.1.1 ДСТУ EN 14387) - застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником. Прошу згідно ДСТУ розшифрувати типи речовин від яких повинен захищати фільтр по специфікації виробника, вказати час захисної дії згідно п. 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017, а також згідно п.п 8.2.і) для фільтрів SX - назву(-и) хімічних речовин і відповідну максимальну концентрацію від якої захищає фільтр. Також згідно ДСТУ зазначте будь-ласка якими необхідними документами слід підтвердужувати вищезазначені параметри.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.05.2021, 11:23)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що згідно ДСТУ розшифровка типів речовин від яких повинен захищати фільтр по специфікації виробника:
- Ціану хлору – 18 хв.;
- фосгену – 110 хв.;
- зарину – 90 хв.;
- хлору – 30 хв.;
- аміаку – 50 хв.;
- сірководню – 50 хв.;
- діоксину сірки – 28 хв.;
- циклогексану – 70 хв.;
- ціану водню – 30 хв.;
- ацетонітрилу – 20 хв.;
- хлористого водню – 40 хв.;
- хлористого водню – 30 хв.;
- хлорпікрину – 90 хв.
25.05.2021, 23:13
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Загальне запитання щодо оголошення
Повідомляємо Вас, що за період 2014-2021 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони РФ, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства Російської Федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом Міністерства оборони Російської Федерації (ВП МО РФ) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади Російської федерації (Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО РФ), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю РФ. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади РФ (Міністерства оборони РФ), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання.
Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які відслужили свій гарантійний термін, а також використання лицевих частин (масок) від списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний закритий цикл виготовлення ЗІЗОД, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з Російської Федерації, яка офіційно визнана державою-агресором.
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами.
Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.05.2021, 11:24)
З приводу наведеного зазначаємо, що інформація стосовно того, що відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII, Указу Президента України від 14.05.2020 №184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. № 1147» закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, не відповідає дійсності, оскільки зазначені вище нормативно-правові акти не містять такого формулювання.
Згідно статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або не визначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Рішенням Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)» від 14 травня 2020 року, введеним в дію Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» 14 травня 2020 року №184/2020, застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: 1) фізичних осіб згідно з додатком 1; 2) юридичних осіб згідно з додатком 2. Окремо слід зауважити, що такі підприємства, як: заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського» відсутні в додатку 1 та додатку 2 Рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)» від 14 травня 2020 року.
Щодо Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. №1147 (Далі – Постанова). Даною Постановою заборонено до 31 грудня 2020 року (включно) ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації, за переліком згідно з додатком. При цьому, в переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації відсутні протигази або їх комплектуючи.
Окремо звертаємо увагу, що учасник під час подання тендерної пропозиції має підтвердити відсутність підстав, передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначених тендерною документацією Замовника. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, в тому числі передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, що перевіряється Замовником самостійно, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Крім того, відповідальність щодо наданої інформації в своїй тендерній пропозиції стосовно вимог тендерної документації, в тому числі щодо технічних вимог предмету закупівлі, несе учасник відповідно до норм діючого законодавства.
26.05.2021, 15:43
щодо закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
Де у Постанові КМУ № 1184 від 30.12.15 вказано що саме ЛИЦЬОВА частина протигазу повинна мати знак відповідності технічному регламенту, а не фільтрувальна коробка, наприклад, або сумка. Протигаз- це виріб, який складається з фільтрувальної коробки, маски та сумки. Тому згідно цієї Постанови знак відповідності може бути на будь-якій частині продукту. Просимо розглянути зауваження та внести зміни до тендерної документації (вимогу щодо розміщення знаку відповідності саме на масці).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.06.2021, 08:38)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначається вимога відповідно до якої знак відповідності технічному регламенту повинен відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 1184 від 30.12.2015 року, отже місце розміщення зазначеного знаку не є визначальним, проте підкреслюємо та звертаємо увагу учасника, що відповідно до абзацу 4 п. 51 Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (затвердженого Постановою КМУ № 761 від 28.08.2008) національний знак відповідності, який повинен легко читатися і не стиратися протягом передбачуваного строку служби, наноситься на видному місці кожного засобу захисту, що постачається на ринок, та його упаковці
26.05.2021, 22:36
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання протигазу має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту Російської Федерації ГОСТ 8762-75 (OZ 40x4 мм) !?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.06.2021, 08:40)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації та ст.ст. 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі - Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. З огляду на наведене Замовник позбавлений права конкретизувати типи з’єднання протигазів з метою уникнення обмеження конкуренції, тому запропонований учасниками товар повинен відповідати в першу чергу технічним вимогам визначених тендерною документацією. Додатково повідомляємо, що, відповідно до пп. 6.6. ДСТУ EN 14387:2006 «Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані» у з’єднанні між фільтром і лицьовою частиною можна використовувати нерознімний або спеціальний з’єднувач або гвинтову нарізку з наріззю згідно з EN 148-1. Якщо фільтр призначений для використовування з лицевою частиною, оснащеною кількома фільтрами, або має будь-яку іншу нарізь, потрібно унеможливити його приєднання до нарізей, визначених згідно з EN 148-1, EN 148-2 або EN 148-3
28.05.2021, 12:55
Щодо санкцій
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, уточніть будь-ласка, з якою метою у своїй відповіді щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження, Ви згадуєте Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII та інші нормативно-правові акти України, які обмежують фінансово-господарські взаємовідносини з підприємствами та організаціями російської федерації? У наданій Вам інформації немає твердження, що заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» входять до переліку організацій проти яких застосовуються спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), а також уточніть будь-ласка де Ви отримали інформацію що протигази та їх комплектуючі внесені в перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з російської федерації! Ваша відповідь не має відношення до наданої Вам інформації!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.06.2021, 16:52)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідальність за товар, який планують постачати учасники, повністю несуть такі учасники, в тому числі, постачання товару повинно відбуватися з урахуванням вимог Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII та інших нормативно-правових актів, які прийняті на виконання зазначеного Закону
28.05.2021, 13:47
Щодо ДСТУ
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику уточніть будь-ласка, в якому Державному стандарті України (ДСТУ) вказано, що час захисної дії від наступних речовин має бути саме таким: - фосгену – 110 хв.; - зарину – 90 хв.; - хлорпікрину – 90 хв.?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.06.2021, 16:53)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що час захисної дії від речовин зазначених у запитанні наведено, в тому числі, згідно з СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях
28.05.2021, 14:00
Щодо концентрації випробовувального газу в повітрі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, уточніть будь-ласка при якій саме концентрації випробовувального газу в повітрі (у мг/л) має забезпечуватись фільтрувальною коробкою час захисної від отруйних речовин згідно наданого Вами переліку: - Ціану хлору – 18 хв.; - фосгену – 110 хв.; - зарину – 90 хв.; - хлору – 30 хв.; - аміаку – 50 хв.; - сірководню – 50 хв.; - діоксину сірки – 28 хв.; - циклогексану – 70 хв.; - ціану водню – 30 хв.; - ацетонітрилу – 20 хв.; - хлористого водню – 40 хв.; - хлористого водню – 30 хв.; - хлорпікрину – 90 хв.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.06.2021, 16:54)
З приводу наведеного питання зазначаємо, що концентрації випробувального газу в повітрі має становити не менше кількісних показників передбачених СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях» та/або ДСТУ EN 14387-2017
28.05.2021, 14:45
Щодо захисту від БОР Шкіро-наривної та Нервово-паралітичної дії
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю» (далі – Постанова) На випадок загрози застосування ядерної зброї та інших видів зброї масового ураження проти України в умовах воєнного стану працівники формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту завчасно забезпечуються такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН – працівники центральних органів виконавчої влади та інших державних органів (забезпечення здійснюється центральними органами виконавчої влади, іншими державними органами за рахунок коштів державного бюджету). Відповідно до "Технічних вимог до предмета закупівлі" пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації (код ДК 021:2015 – 35810000-5– Індивідуальне обмундирування (протигази) Вами зазначено, що серед іншого протигаз має захищати від Бойових отруйних речовин, без конкретизації яких саме. У відповіді на питання "Технічні вимоги щодо SX" Вами було вказано час захисної дій лише від зарину (і не вказано концентрації випробовувального газу в повітрі (у мг/л), а в самій ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ немає жодних вимог щодо захисних властивостей фільтру від зоману, табуну, іприту, люзіту, VX газів, які відносяться до двох основних найнебезпечніших класів БОР, а саме до Шкіро-наривної та Нервово-паралітичної дії. Зважаючи на все вищесказане, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність, конкретизувавши захист від Бойових отруйних речовин (зарин, зоман, табун, іприт, люзіт, VX гази).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.06.2021, 16:55)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) повинно становити не менше показників визначених у діючих державних стандартах (ДСТУ, тощо), зокрема ДСТУ EN 14387:2017 визначає вимоги до протигазів і фільтрів скомбінованих, а також їх випробування. Замовник не зобов’язаний переписувати у тендерну документацію усі вимоги наведених стандартів та з метою уникнення обмеження конкуренції конкретизувати показники концентрації газів у повітрі для товару, що є предметом закупівлі. Головною вимогою є відповідність товару відповідно до зазначеного у тендерній документації ДСТУ EN 14387:2017, що в свою чергу підтверджується наявністю відповідного сертифікату(ів) та/або санітарно-гігієнічних висновку(ів)
28.05.2021, 14:51
Щодо підтвердження захисної дії від Бойових отруйних речовин.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, уточніть будь-ласка, яким саме шляхом (документом) учасник торгів має надати підтвердження щодо захист від Бойових отруйних речовин (в т.ч зарін, зоман, табун, іприт, люзіт, VX гази) ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.06.2021, 16:56)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що вичерпний перелік документів щодо підтвердження відповідності товару технічним вимогам Замовника наведений у пункті 6 розділу ІІІ та додатків до тендерної документації
01.06.2021, 14:54
Технічни вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Лицева маска ШМП призначена для комплектування промислових протигазів і служить для захисту обличчя, очей та органів дихання від впливу високотоксичних хімічних речовин, біологічно вражаючих агентів, радіоактивного пилу. Згідно інструкції виробника зазначена маска не захищає від бойових отруйних речовин. Згідно із зазначеного прошу надати пояснення згідно закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.06.2021, 15:22)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що предметом закупівлі є товар - протигаз у складі (фільтруючої поглинаючої коробки, маски ШМП … та сумка протигазу), у зв’язку з чим вимогам технічного завдання тендерної документації повинен відповідати товар в цілому, а не окремі його складові
01.06.2021, 14:57
Технічни вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно інструкції виробника термін зберігання маски ШМП складає не білше 6 років. Чому в Тендерній документації зазначено 10 років.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.06.2021, 15:22)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що згідно з пунктами 10.3 та 10.5 ДСТУ EN 136:2003 «Маски. Вимоги, випробування, маркування.», виробник виробу зазначає, в тому числі термін її придатності. Зважаючи, що на ринку України присутні більше 10 видів масок різних виробників з терміном придатності від 5 до 20 років, в залежності від складу – пропорції натурального каучуку (поліізопрену) та мінеральних наповнювачів, Замовником зазначеного вимогу щодо терміну служби у 10 років
01.06.2021, 15:03
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту російської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Ваше твердження стосовно того, "Замовник позбавлений права конкретизувати типи з’єднання протигазів з метою уникнення обмеження конкуренції" не є логічним, оскільки Ви не даєте ясності стосовно того який саме засіб індивідуального захисту Вам необхідний. У разі не сумісності основних складових протигазу де маска і фільтр (ФПК) будуть мати різні різьбові з'єднання, даний протигаз не забезпечить захист Ваших працівників у разі застосування зброї масового знищення проти України в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації, Враховуючи вищевказане, просимо надати роз’яснення, яке саме різьбове з'єднання складових протигазу має бути.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.06.2021, 15:23)
З приводу наведеного питання зазначаємо, що Замовником не закуповуються протигази окремими частинами. Отже, предмет закупівлі постачається учасниками в зборі, при цьому в частині різьбового з’єднання частин ЗІЗОД, Замовником не встановлюють обмеження щодо конкретного типу з’єднання, що може бути порушенням принципів публічних закупівель передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому постачальники мають на свій вибір пропонувати товар з різьбовим з’єднанням або відповідно до ДСТУ EN 148-1 або відповідно до ГОСТ 8762-75
01.06.2021, 15:16
Технічни вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Рік вигтовлення не раніше 2020?. Зараз 2021 рік.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.06.2021, 15:24)
З приводу наведеного повідомляємо – так, товар повинен відповідати вказаній вимозі щодо року виробництва
01.06.2021, 15:19
Технічни вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
На сьогоднішній день в Україні діє Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений Постановою Кабінету Міністрів
України від 27.08.2008 № 761 та Наказом Мінекономрозвитку України від 10.12.2013 № 1462. Цей Технічний регламент визначає вимоги до рівня безпеки засобів індивідуального захисту, проведення процедури оцінки відповідності, встановлює правила маркування зазначених засобів,
введення їх в обіг. Згідно із зазначеного вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію згідно чинного законодавства, а саме у її технічній частині вимоги якої не відповідають Технічному регламенту України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.06.2021, 15:24)
Щодо наведеного питання/вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право внести зміни до тендерної документації, в тому числі, за результатами звернень, в той же час, зі змісту наведеного звернення учасником не зазначається перелік та характер змін, які вважає учасник за необхідне внести до тендерної документації та до якого положення технічної частини документації
01.06.2021, 15:27
Технічни вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Маркування згідно ДСТУ EN 136:2003 якому згідно умов Тендерної документації повинна відповідати маска.

9 МАРКУВАННЯ

9.1 Виробник повинен ідентифікуватися за назвою, торговельним знаком або іншими засобами ідентифікації виробника.

9.2 Усі одиниці продукції однакової моделі повинні забезпечуватись маркуванням для ідентифікації типу.

9.3 Позначення номера і року видання цього стандарту.

9.4 Відповідний номер класу за літерами “СL” безпосередньо за номером стандарту, наприклад ДСТУ EN 136:1996 CL 3

9.5 Надані засоби ідентифікації дати (року) виготовлення у випадках, коли на експлуатаційні властивості продукції може вплинути старіння.

9.6 Складові частини, які можуть замінюватися уповноваженим користувачем, і деталі, які впливають на безпеку використання, повинні легко ідентифікуватися.
Відповідну інформацію щодо частин, які не можуть бути марковані, включають до інформації, що надається виробником

9.7 Маркування повинно бути розбірливим і стійким.

Зазначені пункти значно відрізняються від умов Тендерної документації. Згідно із ціього просимо внести зміни в Тендерну докментацію згідно чиного законодавства.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.06.2021, 15:25)
З приводу наведеного питання, повідомляємо, що відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначається про постачання товару, який обов’язково повинен мати маркування, при цьому порядок та зміст такого маркування не визначено, у зв’язку з чим маркування предмету закупівлі здійснюється учасника на підставі вимог діючих державних стандартів (ДСТУ, тощо)
01.06.2021, 15:30
Технічни вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
сертифікат на систему управління якості стосовно виробництва
засобів індивідуального захисту органів дихання ДСТУ ISO
9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);

В жодному нормативному документу України відсутня зазначена вимога. Відповідно якого документа присутня зазначена вимога?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.06.2021, 15:25)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що вимоги Замовником встановлюється самостійно з урахуванням вимог ст. 22 та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату на управління якості стосовно виробництва засобів індивідуального захисту органів дихання ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є обґрунтованою та не суперечить вимогам чинного законодавства України. З метою отримання дійсно якісного товару, Замовником зазначена вимога про надання у складі тендерної пропозиції зазначеного сертифікату, який підтверджує, що виробник під час виробництва товару дотримується міжнародного стандарту якості. При цьому, відсутність обов’язкової сертифікації, не є підставою, що унеможливлює отримати такий сертифікат будь-яким учасником на добровільних засадах
04.06.2021, 12:31
Технічни вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику уточніть будь-ласка, в якому Державному стандарті України (ДСТУ) вказано, що час захисної дії від наступних речовин має бути саме таким: - фосгену – 110 хв.; - зарину – 90 хв.; - хлорпікрину – 90 хв.?

Відповідь 02.06.2021 16:53
З приводу наведеного питання повідомляємо, що час захисної дії від речовин зазначених у запитанні наведено, в тому числі, згідно з СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях/

В тендерній документації відсутні посилання на зазначений СОУ. Тоді чому Ви посилаєтесь на нього. Згідно із зазначеного просимо роз'яcнити зазначену відповідь, та внести зміни в Тендерну докментацію відповдно Вашої відповіді з посилянням на зазначений СОУ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.06.2021, 16:41)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що Замовник не обмежений у переліку нормативно-правових актах, на які посилається у відповідях на запитання учасників (в тому числі ДСТУ, СОУ тощо). Звертаємо увагу учасника, що документи тендерної пропозиції повинні відповідати вимогам тендерної документації, в тому числі, в частині технічних характеристик предмету закупівлі
04.06.2021, 12:41
Відповіді на питання
Загальне запитання щодо оголошення
Запитання №2 Технічні вимоги щодо SX
по закупівлі код ДК 021:2015 – 35810000-5– Індивідуальне обмундирування (протигази)
Згідно ДСТУ EN 14387:2017 Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані, вимоги випробування, маркування, Тип SX (п.5.1.1 ДСТУ EN 14387) - застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником. Прошу згідно ДСТУ розшифрувати типи речовин від яких повинен захищати фільтр по специфікації виробника, вказати час захисної дії згідно п. 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017, а також згідно п.п 8.2.і) для фільтрів SX - назву(-и) хімічних речовин і відповідну максимальну концентрацію від якої захищає фільтр. Також згідно ДСТУ зазначте будь-ласка якими необхідними документами слід підтвердужувати вищезазначені параметри.
Згорнути
Відповідь 28.05.2021 11:23
З приводу наведеного питання повідомляємо, що згідно ДСТУ розшифровка типів речовин від яких повинен захищати фільтр по специфікації виробника:
- Ціану хлору – 18 хв.;
- фосгену – 110 хв.;
- зарину – 90 хв.;
- хлору – 30 хв.;
- аміаку – 50 хв.;
- сірководню – 50 хв.;
- діоксину сірки – 28 хв.;
- циклогексану – 70 хв.;
- ціану водню – 30 хв.;
- ацетонітрилу – 20 хв.;
- хлористого водню – 40 хв.;
- хлористого водню – 30 хв.;
- хлорпікрину – 90 хв.

В жодному ДСТУ відсутні зазнчені параметри. Просимо надати роз'яснення згідно зазначеної відповіді. А також надати відповідь відносно типу SX (п.5.1.1 ДСТУ EN 14387) - застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.06.2021, 16:41)
З приводу наведеного питання повідомляємо, що час захисної дії від речовин зазначених у запитанні наведено, в тому числі, згідно з СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях. Додатково повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, ТИПИ або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. З огляду на наведене Замовник позбавлений права конкретизувати типи протигазів (фільтри) з метою уникнення обмеження конкуренції, тому запропонований учасниками, поряд з цим, запропонований учасниками товар повинен відповідати технічним вимогам тендерної документації