Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.05.2021 19:19. Дата останніх змін - 03.06.2021 15:02

Бензин А – 95, дизельне паливо (паливна картка тощо) (09130000-9: Нафта і дистиляти) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-17-015060-b  
ID 3e7cc26349d74cb08958f087b1460c2f  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-05-17-002303-a  
Очікувана вартість закупівлі
795`300.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 795`300.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 7`953.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.05.21
Період уточнень
до 24.05.21
Період оскаржень
до 30.05.21
Подання пропозицій
до 03.06.21
Закупівля не відбулась
03.06.21
20.05.2021, 21:35. ID: UA-2021-05-17-015060-b.b1
Вимога (Скарга)
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Голові тендерного комітету
Пастухову М.П.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, згідно якої учасник повинене надати довідку мережі власних та орендованих АЗС, які має в наявності учасник. Для підтвердження вищезазначеної інформації, учасник повинен надати наступні документи: 4.1 Скан-копії оригіналів або завірених належним чином документів, що підтверджують право власності на АЗС (на одну АЗС).
Вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які не мають власних АЗС, а здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
Як зазначає Антимонопольний комітет України, поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Таким чином, включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання у складі пропозиції довідки мережі власних та орендованих АЗС, які має в наявності учасник, та документів про право власності на АЗС, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Тендерним комітетом було прийнято наступне рішення щодо відкритих торгів №UA-2021-05-17-015060-b по предмету закупівлі: «Бензин А – 95, дизельне паливо (паливна картка тощо) (09130000-9: Нафта і дистиляти)».
Рішення замовника: «Відповідно до вимог затвердженої тендерної документації №62/1 від «17» травня 2021 року на «Бензин А – 95, дизельне паливо (паливна картка тощо) (09130000-9: Нафта і дистиляти)» передбачено в ДОДАТКУ № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблиць, а саме:
- Мережа наявних АЗС в м. Хмельницький в Таблиці 1, де в колонці, зазначено: АЗС власна/орендована/інше право користування (потрібне зазначити);
- Мережа наявних АЗС по Хмельницькій області в Таблиці 2, де в колонці, зазначено: АЗС власна/орендована/інше право користування (потрібне зазначити);
- Мережа наявних АЗС по областям України в Таблиці 3, де в колонці, зазначено: АЗС власна/орендована/інше право користування (потрібне зазначити).
А також, згідно розділу 4. Для підтвердження вищезазначеної інформації, учасник повинен надати наступні документи, в пункті 4.2. зазначено: Скан-копію оригіналу або завірену належним чином договору оренди або на іншому праві користуванні АЗС (у кількості одного договору).
Таким чином, не вбачаємо жодних дискримінаційних вимог в затвердженій тендерній документації №62/1 від «17» травня 2021 року на «Бензин А – 95, дизельне паливо (паливна картка тощо) (09130000-9: Нафта і дистиляти)», але враховуючи Вашу вимогу, тендерний комітет прийняв рішення внести зміни до тендерної документації, аби привести у відповідність саме назву довідки, тобто: Довідка мережі власних та орендованих АЗС, які має в наявності учасник».
Відповідь замовника: 25.05.2021 17:12
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником