Процедура закупівлі оголошена 05.05.2021 21:05. Дата останніх змін - 05.05.2021 21:38
Марки
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-05-05-001731-b | |
| ID | 1a1c5dd0ebb5474ea8c79d484588a5c8 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2021-04-21-001896-b |
Очікувана вартість закупівлі
2`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Оператор АТ «Укрпошта» є монополістом випуску знаків поштової оплати на території України, згідно з порядком, розробленим до вимог статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» та Рішення Конституційного Суду України від 28.05.2003 року №10-рп/2003, Положення про знаки поштової оплати, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 року № 388, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 26.07.2010 року за № 553/17848, та Інструкції про порядок формування тиражів, замовлення, постачання, обліку та зберігання знаків поштової оплати в Українському державному підприємстві поштового зв’язку «Укрпошта», затвердженої наказом Укрпошти від 10.09.2009 року № 771. Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 28.05.2003 року № 10-рп/203 у справі з конституційним поданням Антимонопольного комітету України (справа № 1-16/203) про офіційне тлумачення поняття «організація розповсюдження поштових марок, маркових конвертів і карток, яке вживається в абзаці другому частини третьої ст. 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» (2759-14), виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркових конвертів і карток, а також виведення їх з обігу, встановлено для національного оператора поштового зв’язку АТ «Укрпошта». Оскільки марки поштові може поставити тільки певний постачальник: Акціонерне товариство «Укрпошта», в особі філії – Донецька дирекції АТ «Укрпошта», замовник обрав для здійснення закупівлі марок, відповідно до ч. 7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2020 року (зі змінами та доповненнями), як виняток, «закупівлю без використання електронної системи закупівель» у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним суб’єктом господарювання. Документи, які можуть підтверджують наявність умов застосування «закупівлі без використання електронної системи закупівель»: — Закон України „Про поштовий зв’язок” № 2759-III від 04.10.2001 року; — Положення про знаки поштової оплати, затверджене Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України № 388 від 24.06.2010 року; — Розпорядження Кабінету Міністрів України „Про національного оператора поштового зв’язку” № 10-р від 10.01.2002 року; — Правила надання послуг поштового зв’язку, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 270 від 05.03.2009 року. — Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року № 728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» у публічне акціонерне товариство; — Наказ Мінінфраструктури України від 11.11.2015 року № 465 «Про реорганізацію Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» у публічне акціонерне товариство». На підставі вищевикладеного, ми вважаємо, що по закупівлі марок, маємо об’єктивні підстави для застосування «закупівлі без використання електронної системи закупівель» з обов’язковим оприлюдненням в електронній системі закупівель «звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель», відповідно до ч. 7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2020 року (зі змінами та доповненнями), а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Лиманське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 2`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.05.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
05.05.21
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Закупівля знаків поштової оплати ( Марки) | |
| Тип оплати | Аванс | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 3 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Марки
Класифікація за ДК 021:2015: 22410000-7 - Марки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84401, Україна, Донецька область, м.Лиман, вул. Незалежності, буд.68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 266 шт
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2021 21:06
Версія документу від: 05.05.2021 21:06
ID: 57279f492c2242d186cd2a41c6f19116
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Лиманське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41424617 |
| Юридична адреса | 84401, Україна, Донецька область, Лиман, вулиця Незалежності 68, м. Лиман Донецька область |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
30/1976
Дата підписання
29.04.2021
Дата початку дії
29.04.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
2`000.00 Гривня без ПДВ
